Raivostuttavimmat mainokset, jotka nostavat verenpaineen pilviin
Vaasan sähkön rakkausjutut.
Ideana hyvä, mutta toisettuna uudelleen ja uudelleen ja uudelleen alkaa vaan ottaan kuppiin niin, että mun on jo pakko kääntää kanavaa tai ainakin laittaa ääni pois sen ajaksi.
Onko muita yhtä ärsyttäviä?
Kommentit (159)
Jostain syystä se magnummainoksen ruuuubi kyrsii ihän älyttömästi. En edes ärsyynny mainoksista yleensä, eikä se edes venytä sitä uuta juurikaan, mutta silti.
Tiskiainemainos, jossa pikkupoika yrittää kaksi kertaa ääntää "Seventh Generation", onnistumatta.
Kaikki ne s*atanan " kermaa kermaa kermaa"-mainokset!
Tämä ei taida onneksi enää tulla telkkarista, mutta se kamala Fairyn KÄYN LAINAAMASSA NAAPURIN PEKALTA -mainos!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pyöriikö enää, mutta vähän aikaa sitten ollut hesburgerin mainos halloumjuustohampurilaisista!
"Mmmmmmm, mä halloum suahhhh"
Oikeasti onko pakko? En yleensä ole mitenkään herkkänahkainen mutta tuosta tuli melkein ahdisteltu olo :D Ihan kamala mainos enkä halua syödä hesburger-"ruokaa" enää ikinä.
tämä oli kylläkin hyvä mainos, ja todella tyylitajuista hauskaa huumoria. nerokasta yhdistää löytää kytkös halloumista haluamiseen ja seitkytlukuiseen tahmeaan söteem-musaan. loistava mainos, olen aina yhtä vaikuttunut, kun näen sen. tähän ei myöskään kyllästy, koska vitsin vitsi ei ole juonellinen vaan ihan vain tuollainen hyvin hienovarainen juttu. tosi taidokas, arvostan
ja en ole tekijä itse vaikka kehun
Kaikki mainokset.
Siksi käytän mainosten estoa selaimessa, en kuuntele kaupallisia kanavia - ainoastaan Yleä ja postiluukussa on ei mainoksia-tarra.
Se on tässä se rakkaus, jossa ne naiset laulaa korvia raastavasti. Ja on se puheäänikin hyvin epämiellyttävä sillä naisella. Sori siitä.
Miksi siinä tuhti joulu -mainoksessa pitää olla se räppärin näköinen tyyppi typerän näköisenä tunkemassa naamaansa kameraan ja levittelemässä käsiään? Se hänen yksi örähdyksensä ei anna mainokselle mitään lisäarvoa, päin vastoin häiritsee sitä kaunisäänisen tytön laulua.
Vierailija kirjoitti:
Se on tässä se rakkaus, jossa ne naiset laulaa korvia raastavasti. Ja on se puheäänikin hyvin epämiellyttävä sillä naisella. Sori siitä.
Mainos mainostaa lesboja, yäk.
Onkohan "Kattokorko"-mainos jo mainittu, en ole lukenut kaikkia. Mutta siis "Kattokorko"-mainoksen rönttöinen tyttö ärsyttää. Koska, hänen hiuksensa ovat rasvasta ryhdittömät ja paita, apua. Siis huolimaton tapaus, onko tässä taka-ajatus. Köyhä tyttö, jolla varaton tila, vai mikä juju tässä piilee. Mainos menee jatkuvsti tvssä ja nyt Iltalehdessäkin poksahti eteeni, jolloin ymmärsin, että nyt tämä saa riittää....(saa nauraa).
Se miesten vaihdevuosista selittävä ukko 😡
Se ärrän ä"mä mainos, tosi mauton ja naisia halveerava.
Perskindol mainos.. tindindindin perskindoool (ja se per*keleen naputus siihe perään)
jos olen toisella puolella taloa kun se mainos alkaa niin kiipeän vaikka ikkunasta ulos ettei tarvitse kuulla sitä!!
Suomalainen nössö ja lälly lässyttäjäkansa tekee oksettavia mainoksia, kuten nyt vaikka Saarioinen-mainos ja Mäkkärin itkevä isukki tai luonnonsuojelua jossa nyytti viedään metsään mättäälle paijattavaksi.
Suomalaisten kummalliset itkutarinaa ja sääliä täynnä olevat mainokset eroavat muiden euroopalaisten mainoksista kuin yö päivästä.
Suomalaisten henkinen heikkous näkyy jo mainoksissa.
Se Taneli Mäkelän v--tuilu on kyllä aika raskasta "...miltäs se teidän köyhien juhla meidän rinnalla näyttää".
Kaikki mainokset, joissa muka tanssitaan ja vääntelehditään. Yäk, yäk ja vielä kerran yäk.
Ne on poistaneet siitä sen pätkän, mutta siitähän se muistetaan iät kaikkeet. Paulig boikotissa.