Raivostuttavimmat mainokset, jotka nostavat verenpaineen pilviin
Vaasan sähkön rakkausjutut.
Ideana hyvä, mutta toisettuna uudelleen ja uudelleen ja uudelleen alkaa vaan ottaan kuppiin niin, että mun on jo pakko kääntää kanavaa tai ainakin laittaa ääni pois sen ajaksi.
Onko muita yhtä ärsyttäviä?
Kommentit (159)
Vieläkö Juhlamokan koiran lopetus -mainos näkyy? Biisi taisi olla se: niin kuin aallot PIIRTÄÄ MUODON LUONTOON niin mieleen muiston KAAAUNEIMMAN.
Kyllä lemmikin lopetuksen jälkeen maistuu kuppi kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainokset ovat saavuttaneet tarkoituksensa kun ne edes ärsyttävät ihmisiä.
Silloin mainostaja tietää, että mainosta on katseltu ja mainostettavan yrityksen nimi ja / tai tuotteet ovat jääneet ihmisten mieleen.
Tervetuloa markkinoinin maailmaan!
Olen kyllä tässä asiassa eri mieltä. En kertakaikkiaan voi käyttää Oikotie-palveluja, kun siitä tulee heti se mielleyhtymä siihen mieliouoliseen hoilotukseen... Kun aaaikaaa oooonnn...
Ei todellakaan kannata tehdä paskoja mainoksia.
Mä jostain syystä tykkään näistä lauletuista Kun aika on-mainoksista, koska tykkään siitä biisistä ja mainoksissa on erikoinen, jotenkin surumielinen tunnelma ja tarinoita. Niissä on nähty vaivaa.
Mutta ne uudemmat, missä jotkut lapset selittävät samaa, ärsyttää. Ylipäätään lapsia ei saisi käyttää mainostamassa jotain tuotteita, joista he eivät tiedä mitään. Eikä oikein muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä ärsytti "Nam nam nam! Maistellaankos jäätelöö?"
Se oli ihan hirvittävä, niinkuin kaikki tämän obeesin Pirkka-miehen tähdittämät mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Se Haribon matador mix missä aikuiset puhuu kokoushuoneessa lasten äänillä! Minusta tuli kana joka tanssii vatsassa Pot pot poooot!!!
Sama inhokki - en halua puhua haribon matadormixistä !
Samoin kaikki ulkolaiset mainokset, jotka on yritetty kääntää, mutta huulisynkka ei aivan toimi.
Kaikki Oksi äksön-mainokset, mutta varsinkin se, missä pinkki kauluspaita sutataan... kas kummaa, maljasta nouseekin PITKÄHIHAINEN T-paita. No pääasia, että tahra on poissa !
Olisikin mielenkiintoista, jos kysymys olisikin toisinpäin: mistä mainoksesta pidät ?
Samat mainokset varmaan niissä kommenteissa :-D
Se joku terveysjuoma jossa miehet ensin ei itke ja pukeudu pinkkiin ja parisuhteet on heteroita jne. Se suudelma nostaa aina vähän oksennusta suuhun. Oi niitä aikoja kun mainostajat laittoivat stopin Kuplan esittämiselle tv:ssä koska Billy Crystal oli siinä homo.
Vierailija kirjoitti:
Lain laina laina laina laina. Ei ihme että kansa velkaantuu kun radiossakin lauletaan että ota vaan lisää lainaa. Edesvastuuton mainos.
Tuo mainos huvittaa bulgarialaista puolisoa suunnattomasti, laina tarkoittaa heidän kielellään paskaa. Tai tarkkaan ottaen monikkoa paskasta.
Berocca esittää: ja sitten ihan hirveää viulunvingutusta ja tanssiva, väriä vaihtava sekopäälisko. Tv menee heti äänettömälle kun tuo mainos tulee, se musiikki on jotenkin ihan kamalaa rääkkiä mun korville.
"Olipa minulla kuukautiset tai ei, haluan aina antaa..." ALWAYS!
Kaikki menkkarättimainokset, vaippa. ja Tenamainokset. Ihan kuin niillä olisi kilpailu kuka saa tehtyä tyhmimmän mainoksen.
Lindexin uusi mainos, jossa keinutellaan etovasti vartaloja naiset toisissaan kiinni. Tosi feminististä yrjöä.
Iskelmä-radion taannoiset mainokset, joiden lopussa joku halinalle vinkui heliumvaahtokarkki nielussa makeilevalla nasaaliäänellä "iiis keel määääh"
Henkka maukan mainosten yli menevät leuhkojen ihmisten oudot viittaukset. Samoin Maybellinen meikkimainokset ja jotkut hiusväri mainokset.
Telian ai että mainokset on kyllä kuraa.
Tää Postin uusi Sä tilaat, mä tuon, vai mikä se nyt oli. Puhutaan jostain haaveilusta ja unelmista ja muusta hutusta. Ihmiset haluaisivat varmaan vaan, että Posti tekisi sen hommansa, ei tarvita mitään unelmatehtailijoita. Aikamoinen huti, kääntyy täysin itseään vastaan.
Saton uusi mainos missä asukkaat elävät mahdollisimman häiritsevästi esim. yksi urpo soittaa kitaraa
Kaikki mainokset, kun on tottunut sekä musiikin että sarjojen ja leffojen suoratoistopalveluissa siihen että mainoksia ei ole. Ai että miten kuumottelee jos erehtyy tv kanavilta katsomaan vaikka leffaa ja niissä on 8 min välein mainoskatko ja vielä usein ihan käsittämättömässä kohdassa. Raivostuttavaa.
Kaikki mainokset, joiden tuotteella saa mielenrauhan, kilauttaa heti verenpaineen korkeuksiin.
Tenat, kuukautissuojat, hiivalääke, ummetuslääke, ripulilääke, shampoo, hirttämättömät alushousut.
K-supermarketin mainos, missä kaksi muijaa laulaa yhdessä alussa. Todella ärsyttävä!