Raivostuttavimmat mainokset, jotka nostavat verenpaineen pilviin
Vaasan sähkön rakkausjutut.
Ideana hyvä, mutta toisettuna uudelleen ja uudelleen ja uudelleen alkaa vaan ottaan kuppiin niin, että mun on jo pakko kääntää kanavaa tai ainakin laittaa ääni pois sen ajaksi.
Onko muita yhtä ärsyttäviä?
Kommentit (159)
Mä oon miettinyt, että mitä asiakasryhmää niillä mainoksilla tavoitellaan, jotka on suoraan sanottuna lapsillisia? Kaikki niiskuttelevat nenäanimaatiot, pinkit pörröiset hahmot.. Moi, DNA, nenäsuihke näin ekana. Ei mua näin 32-vuotiaana kiinnosta tuollaiset asiat, vaan kylmä fakta: Elisan hintasaarnaajissa oli jo ideaa ja toteutuskin hyvä. Faktat tiskiin heti (liittymä x y ja z hintaan ö ja ä) oikeiden ihmisten suusta hyvin argumentoituna.
Kaikista eniten mua ärsyttää jatkuvasti toistuvat mainokset. Sekä kakasti dubatut mainokset - fänis, luota pinkkiin. Mäkkärin äitis on on 10 vuotta jäljessä, ne aikaisemmat mainokset oli itseasiassa ihan hauskoja, missä mummot pyyti nuoria hakemaan mäkkisafkaa ja anto hakupalkkaa. Ylipäätään nykymainokset on huonoja ja naiviita verrattuna 80-90 luvun mainoksiin, vaikka yrityskin saattaa olla sama.
Ja ite oon sellainen, että jos joku ärsyttää, en takuulla osta. Hyvän mainoksen takia ostan itseasiassa ainakin kerran aika usein, kokeiltavaksi vähintään. Trivagon mainokset ärsytti, mutta koska se nainen oli niin nätti ja puhui miellyttävästi, en vaihtanut kanavaa tai ärsyyntynyt.
Maskun jokaviikkoiset supermega-alet, jotka kestää siis VAIN 3 päivää. Kunnes pari pv väliä ja sitten taas alkaa uudestaan. Ei jaksa enää.
Aaakkoset - alphabet - bokstäver. Käännän kanavaa, kun tulee, myötähävettää niin paljon se ilmeinen hyveellisen monikulttuurisuuden opetus, jota mainoksella mainonnan varjolla varsinaiseti myydään. Ongelmana ei siis itselleni ole monikulttuurisuus vaan se, että joku luulee, että hänen velvollisuutensa on nousta "kansa"n yläpuolelle opettamaan sitä mainonnan varjolla. Ja tämä tehdään vielä mainostajan eli Fazerin rahoilla? En oikein ymmärrä maksajan kannalta tätä kuvioita. Myykö muka oikeasti oikeaoppisen ajattelun mainostaminen myös sitä varsinasita tuotetta? Käsittääkseni ihmiset kokevat sellaisen eettisen aivopesun lähinnä ylimielisenä ja katsojaa aliarvioivana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa mainos alkaa ärsyttää, jos se näytetään liian usein. Esim. Elastisen Pepsodent-hymy.
Ärsytti jo ekalla kerralla. Toinen kammotus on se "anna hymysi loistaa, jooooooo-o-oooooooooo" D:
Elastis-mainos mainostaa Elastiselle itselleen hänen omahyväisyyttään ja mainoksen tekijöillä on varmaan ollut jännää tehdä yhteistyötä tähden kanssa. Katsojalle ylimielinen itsekehu ei myy tuotetta (mutta Elastinen itse katsoo sitä varmasti joka kerta käsi housuissa). Mainostaja maksoi kuitenkin tästäkin mainoksesta, jossa tuotantotiimi on keskittynyt käyttämään mainostajan rahoja tehdäkseen itselleen mainosproduktiosta jännän kokemuksen. Näin käy aika usein.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin äitis on on 10 vuotta jäljessä, ne aikaisemmat mainokset oli itseasiassa ihan hauskoja, missä mummot pyyti nuoria hakemaan mäkkisafkaa ja anto hakupalkkaa.
Toi mäkkärin etänelikkomainos ja erityisesti se äitis on -mies on mun tämän hetken suurinhokkeja. Ja samoin tykkäsin tuosta mummomainoksesta ja ne muutkin McDelivery-mainokset on ihan hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
McDonaldsin nyt esitettävät mainokset.
VI TTU MITEN ÄRSYTTÄVIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En takuulla käy Mäkkärillä syömässä piiitkään aikaan noitten paskamainosten vuoksi. Onneksi on Burger King! (Hesepullaa ei voi syödä maun eikä järkkyhuonojen ranskalaisten takia. Legendaarisen hidas "palvelu" vielä siihen päälle niin huh huh.)
Mainostoimistolla on peiliin katsomisen paikka.
:D Jokun kristillisten nuorten luovan ilmaisun lukion ripariryhmä kirjoittanut "nuorekkaan ajassa kiinni olevat" repliikit? Mutta esim. Kotipizzan sienimestari metsässä on vallan oivaltava
Kaikki, joka ikinen mainos raivostuttaa ja siksi katson vain niitä tv kanavia joista ei tule mainoksia.
Muut kanavat ovat poikotissa, samoin kun radio kanavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin äitis on on 10 vuotta jäljessä, ne aikaisemmat mainokset oli itseasiassa ihan hauskoja, missä mummot pyyti nuoria hakemaan mäkkisafkaa ja anto hakupalkkaa.
Toi mäkkärin etänelikkomainos ja erityisesti se äitis on -mies on mun tämän hetken suurinhokkeja. Ja samoin tykkäsin tuosta mummomainoksesta ja ne muutkin McDelivery-mainokset on ihan hauskoja.
Mummomainos oli loistava! Kesti ekalla kertaa vähän aikaa tajuta, mutta kun tajusi, osasi arvostaa sekä teiniviinahakukulttuurin ymmärrystä + sen oivaltavaa yhdistämistä mummoihin. Todella hyvä oikeasti hauska idea
Sensodynen mainos, jossa akka nuotilla selittää vihlomisesta. Poistun paikalta, kun se tulee. Tylsän näköinen ha väritön.
Tulee pissat housuun, kirjaimellisesti. Elisan nukuttavat. Ilmavesilämpöpumppukari. Kaikki missä lapset temmeltää tai muuten vain. Verisuren typerät ämmät.
Automainokset ovat ärsyttäviä, niin ovat niiin täydellistä mielikuvamainontaa. Joku tyyppi viilettää autolla erämaassa kuin tiikeri tai leijuu leijana vapaudessa. Öinen kaupunki avautuu ritarille.
"Tiedät tasosi". "Toisilla meistä on vapaus." "Astu tulevaisuuteen". Ihan hirveitä kliseitä!
Kuva ostaa auton tällaisen typeryyden innoittamana.
Melarest on melatoniini.
Ja se hiton Hetki salaattimainos radiossa. >:(
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, joka ikinen mainos raivostuttaa ja siksi katson vain niitä tv kanavia joista ei tule mainoksia.
Muut kanavat ovat poikotissa, samoin kun radio kanavat.
nyt seis tuollainen ajattelu. mainos on taiteen reunalaji siinä kuin musavideo tai stand up -esitys. niitä voi arvottaa ja arvostaa samalla tavalla. tule pois vanhanaikaisesta ajattelusta äkkiä. hyvät mainokset ovat hyviä
Vierailija kirjoitti:
Ikean rällättelymainos. Kerrostalon kokoinen, kikkuratukkainen kukkamekkomummo vatkaa itseään kuin heikkopäinen....ei..en mä voi jatkaa...
Sen muisteleminkin nostaa verenpaineet pilviin.
Ei hlvetti XDDDD Kiitos päivän nauruista XDDD On kyllä aivan kestämätön ja ärsyttävä mainos.
Verisuren mainosten ihmiset tuntuvat käyvän hitaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut kanavat ovat poikotissa, samoin kun radio kanavat.nyt seis tuollainen ajattelu. mainos on taiteen reunalaji siinä kuin musavideo tai stand up -esitys. niitä voi arvottaa ja arvostaa samalla tavalla. tule pois vanhanaikaisesta ajattelusta äkkiä. hyvät mainokset ovat hyviä
Puhu aito mainostaja. Ja musavideoilla tee mitään. Ällöttäviä stand up koomikoita. Ihmisten trollaamista. Rahat pois.
Iltalehden sivuilla lainamainos Kattokorko.fi. Tulee joka kerta, kun yritän jonkun videon katsoa. Raivostuttava ja ärsyttävä teennäinen mainos.
Ikean mainos on kauhea, mutta jotain hyvää sentään siinäkin, tai ainakin vaihtelua: sillä joraavalla virtahevolla on kaljupainen parrakas valkoinen mies! Ja oliko gigantinkin mainoksessa jossain laiturilla hempeilemässä valkoinen poika mustan tytön kanssa! Minä luulin että ainoastaan musta mies ja valkoinen blondinainen on sallittuja.
Leffateattereissa oli pitkään se joku asmr karkkimainos. Kaikki pikavippimainokset. Semmoset missä joku lapsi puhuu inisevällä äänellä. Semmoset missä huudetaan kaikki. Kaikki missä mainostajana on joku ärsyttävä julkkis.