Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen rupsahtaminen

Vierailija
22.11.2013 |

Kahden vuoden sisällä olen kokenut totaalisen rupsahtamisen. Olen vain varjo entisestäni ja ihan oikeasti menen esimerkiksi entisiä miesystäviä seinän tai paalun taakse piiloon, jos sattuvat tulemaan tiellä vastaan. Välttelen kameroita, itkin kun ystävä lomamatkalla oli ottanut minusta baarissa kuvan ja kun näin sen.... Kaveri oli laittanut lomakuvia faceen, pakotin ystävääni ottamaan kuvat pois.

Olen lihonut 10 kg. Olen vanhentunut varmaan 10 vuotta, kauhea kaksoisleuka ja tissit paisuneet kaksi kuppikokoa. Hampaat ovat vääntyneet vinoon. Hiustyyli on kulahtanut ja olen aivan hukassa sen kanssa, minkälaiset hiukset minulle sopisi. En edes tiedä sopivaa väriä. Ruskea vie värin kasvoilta, musta on liian tumma, vaalea tuntuisi oudolta, punaiset on mielestäni liian radikaalit. Lyhyttä tukkaa en halua, ohut tukka ei näytä hyvältä pitkänä.

Olen kadottanut vaatetyylini. Vaatekaappi on täynnä vaatteita, jotka ei mahdu päälle. Ennen käytin talvellakin mekkoja, mutta nyt vanhempana kärsin kylmästä. En edes tiedä, mikä on muotia. Kokeilin.vanhaa talvitakkiani, mutta se ei mahtunut päälle.

En tiedä, minkälainen laukku sopisi villakangastakin kanssa. Kaikki tuntuvat näyttävän liian kesäisiltä.

Näytän kamalalta. Piiloudun kotiin. En kehtaa käydä enää ravintoloissa. Voimavaroja ei ole laihduttaa. Masennuslääkitys on, mutta ei se kohenna ulkonäköäni.

Vanhuus tuli :-( En tajunnut, miltä tuntuu menettää oma ulkonäkö. En.jaksa enää edes kynsiä hoitaa, mitä niillä väliä, kun muuten näyttää ihan kamalalta.

Miesten katseet vaan pyyhkii yli. Tämä on kamalaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 puhuu asiaa! Tsemppiä täältäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla