Hesalainen! Miksi juokset metroon vaikka seuraava menee muutaman minuutin päästä?
Naurettavan näköistä! Miksi ei voi kotoa tai sieltä mistä on tulossa lähteä sen verran ajoissa että ehtii metroon juoksematta?
Ei muuten missään oikeassa METROPOLISSA näe näitä juoksijoita.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Koska sitten myöhästyn ratikasta jne. Työmatkat Helsingissä voivat olla stressaavia ja minuuttiaikataulutettuja.
Mikset lähdeä kotoa ajoissa niin ettei tarvi juosta?! Lähde 2 minuuttia aiemmin. Ei luulis olevan vaikeaa.
Mä olen miettinyt samaa asiaa. T. Hesalainen
Tokiossa juostaan metroon vaikka seuraava tulee minuutissa.
Sama kuulemma Shanghaissa ja Soulissa. Luultavasti muissakin metropoleissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska sitten myöhästyn ratikasta jne. Työmatkat Helsingissä voivat olla stressaavia ja minuuttiaikataulutettuja.
Juuri näin. Seuraava jatkoyhteys ei lähdekään muutaman minuutin päästä, jos myöhästyy edellisestä.
Koska jos siihen ehtii juoksemalla, niin miksi en juoksisi. En kuitenkaan tunge sulkeutuvien ovien väliin. Kävelen myös liukuportaat aina ylös ja alas, koska saan samalla hyötyliikuntaa.
Siksi ku joku juntti tukkii liukuportat, en halua myöhästyä.
Kivempi olla sen aiemman kyydissä, kuin odotella laiturilla. Inhoan turhaa seisoskelua. Jos missaan sporan tai dösän, kävelen mielummin seuraavalle pysäkille, kuin seisoskelen odottelemassa.
Inhoan myös ajoissa olemista. Olen mielummin juuri ajallaan, mikä sitten saattaa tarkoittaa pientä kiirettä toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ku joku juntti tukkii liukuportat, en halua myöhästyä.
Eli juoksisit ne liukuportaat joka tapauksessa?
Ei niitä yhdysbusseja kulje kuin kolme tunnissa. Minuuteista on paljon kiinni.
Haluavat esittää olevansa jotain huippukuntoisia juoksijoita, vaikka ovat pelkkiä lesopuhuvia hesalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan myös ajoissa olemista. Olen mielummin juuri ajallaan, mikä sitten saattaa tarkoittaa pientä kiirettä toisinaan.
Minä puolestaan inhoan myöhästyjiä. Miksi sinun aikasi olisi muiden aikaa tärkeämpää?
Ihme selityksiä täällä :D Katso aikataulut, lähde kotoa ajoissa niin ei tarvitse juosta.
En juokse mutta en olekaan täällä syntynyt vatipää.
Ne jotka on asuneet täällä kauan, eivät niin juokse. Helsinkiläiset jalankulkijat ylittää kadun suojatien kohdalta ja odottaa liikennevaloissa vihreää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset lähdeä kotoa ajoissa niin ettei tarvi juosta?! Lähde 2 minuuttia aiemmin. Ei luulis olevan vaikeaa.
Luuletko että kaikki ihmiset tulevat metroon kävelemällä suoraan kotoaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella voi olla jo matka toisella liikennevälineellä alla, jolloin saapumisaika ei ole omissa käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki ihmiset tulevat metroon kävelemällä suoraan kotoaan?
Jotain vikaa täytyy elämänhallinnassa olla jos ei pysty aikatauluttamaan elämäänsä.