Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK VALINTAKOE SYKSY 2020

kokeeseenosallistuva
22.09.2020 |

Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)

Kommentit (1351)

Vierailija
1241/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko enää mitään mahdollisuuksia päästä varasijalta opiskelemaan vai oliko se oikeastaan nyt tässä kun ei eilisen jälkeen muutosta tullut?

On kun ne joille on tarjottu paikkaa varasijalta eivät ota paikkaa vastaan.

Onko niillä aikaa nyt sitten 15.12 asti ilmoittaa ottaako varasijalta tarjotun paikan vastaan?

Vierailija
1242/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen varasijalla 15, onko enää mitään saumaa päästä sisään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seamk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita, jotka pääsi SeAMKiin terveydenhoitajaksi? 😍

Minä varasijalla.. olitko ensikertalainen?

Mikä varasija? :( Ja joo, olin ensikertalainen. 

Vierailija
1244/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette aiemmin hakeneet syksyllä, liikkuvatkp varasijat enää paljonkaan enää?

Vierailija
1245/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka olette aiemmin hakeneet syksyllä, liikkuvatkp varasijat enää paljonkaan enää?

Riippuu mielestäni täysin kohteesta ja tämänkertaisista hakujoista, edellisten hakujen perusteella ei voine tehdä johtopäätöksiä. Suosittuihin paikkoihin ei välttämättä pääse kukaan varasijalla oleva ja samaan aikaan toisiin paikkoihin voi päästä kauempaakin jonosta. Riippuu myös kuinka monta paikkaa millekin hakutyypille (ensikertalaiset, todistuksella valittavat, pääsykoepisteillä valittavat).

Vierailija
1246/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittyyköhän vielä tänään klo 20?

Vierailija
1247/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoijoi varasijalta 9 sisään !!!

Kova suoritus, 8 vuotta hanttipaskaa työelämässä, 2 lapsen koti-isänä 2 vuotta.

Kylmiltään lukematta huonosti nukutun yön jälkeen menin pääsykokeeseen myllypuron kampukselle.

Ps: ei ole sairaanhoito :D

Vierailija
1248/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoijoi varasijalta 9 sisään !!!

Kova suoritus, 8 vuotta hanttipaskaa työelämässä, 2 lapsen koti-isänä 2 vuotta.

Kylmiltään lukematta huonosti nukutun yön jälkeen menin pääsykokeeseen myllypuron kampukselle.

Ps: ei ole sairaanhoito :D

Insinööriksi opiskelemaan?

Vierailija
1249/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen varasijalla 15, onko enää mitään saumaa päästä sisään?

Ootas ihan hetki kun otan kristallipallon esiin. Hakija joku, hakenut jonnekin, varasija 15. 

Vierailija
1250/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustakaapa pääsenkö minä sisään vielä varasijalta 19? Kyseessä pienempi koulu.

Vierailija
1251/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustakaapa pääsenkö minä sisään vielä varasijalta 19? Kyseessä pienempi koulu.

Et pääse. Minäkään en pääse 1. varasijalta.

Vierailija
1252/1351 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vain hakemalla. Ennen pääsykokeita tuli viesti; tervetuloa opiskelemaan. Olipa heleppoo!!

Vierailija
1253/1351 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako tup Opintopolku muuttaa varasijan peruuntuneeksi jos kaikki hyväksytyt ovat ottaneet sitovasti paikkansa vastaan?

Vierailija
1254/1351 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikettä?

Vierailija
1255/1351 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä tullut alaspäin. Vielä näköjään liikkuu.

Vierailija
1256/1351 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kohdetta liikkunut 1 eteenpäin: molemmat 6. varasijoille.  Paras sijoitus edelleen 4, joka ei kumpikaan liikkuneista. Kaikissa näissä jonoissani tyyliin 1-4 paikkaa ei-ensikertalaisille... Toivosta pitänee pian luopua! Ehkä sittenkin ensikertalaisen kynnys hyväksyä paikka on suurempi kuin kuvittelin, koska liikehdintää on vielä. Mikäli ensikertalaiset jättävät paikkojaan ottamatta ja sama kiintiösysteemi jatkuu, niin mahtaakohan ensikertalaisillakin pisterajat nousta, jos lukiolaiset skarppaavat kirjotuksiaan?

Vierailija
1257/1351 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään nuo varasijat liikkuu vielä? Onko toivoa enää?

Vierailija
1258/1351 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipunen seuraamieni alojen kohdalta ei päivittynyt eli siitä ei voi mitään päätellä. Samaa näyttänyt koko hakuajan viimeiset neljä vkoa.

Vierailija
1259/1351 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ensimmäiseen hakutoiveeseen (Metropolia röntgenhoitaja) 4. varasijalla valintakoevalinnassa koko tämän hemmetin pitkältä tuntuvan ajan. Ei ole liikkunut kertaakaan. Toki olen ei-ensikertalainen, joten siksi en varmaan liiku mihinkään, valintakoepisteitä kuitenkin 13 enemmän kuin alimmalla hyväksytyllä... 😅 Olen kuitenkin ottanut paikan vastaan toiseen valintaani (jonottaen ylempään), johon minut hyväksyttiin suoraan valintakoepisteillä. Siihen olen erittäin tyytyväinen, koska luulin, että koulupaikka ei vielä irtoaisi. Eli kyllä ihan ilomielin lähden bioanalytiikan opintoja suorittamaan, jos tuo ensimmäisen hakutoiveen paikka ei minulle irtoa. 🤩 Onnea kaikille koulupaikan saaneille!

Vierailija
1260/1351 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut ensimmäiseen hakutoiveeseen (Metropolia röntgenhoitaja) 4. varasijalla valintakoevalinnassa koko tämän hemmetin pitkältä tuntuvan ajan. Ei ole liikkunut kertaakaan. Toki olen ei-ensikertalainen, joten siksi en varmaan liiku mihinkään, valintakoepisteitä kuitenkin 13 enemmän kuin alimmalla hyväksytyllä... 😅 Olen kuitenkin ottanut paikan vastaan toiseen valintaani (jonottaen ylempään), johon minut hyväksyttiin suoraan valintakoepisteillä. Siihen olen erittäin tyytyväinen, koska luulin, että koulupaikka ei vielä irtoaisi. Eli kyllä ihan ilomielin lähden bioanalytiikan opintoja suorittamaan, jos tuo ensimmäisen hakutoiveen paikka ei minulle irtoa. 🤩 Onnea kaikille koulupaikan saaneille!

Pääsitkö monimuotoon vai päiväryhmään? Itse jonotan bioanalytiikan monimuotoon. Onnea joka tapauksessa paikasta! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan