AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermoraunio kirjoitti:
Osaako joku auttaa? Olen tullut valituksi kolmanteen paikkaani ja olen varasijalla sekä toiseen että ensimmäiseen hakukohteeseeni, niin jos otan nyt kolmannen paikan vastaan ja jään odottamaan silti ylempiä paikkoja, niin mihin asti on mahdollista päästä varasijoilta? Onko se nyt sitten 4.12. vai 15.12?[/quote
Mulle vastattiin koulusta jonne olen päässyt 2.vaihtoehtonani että 4.12. mennessä on jo ilmoittauduttavakin sinne läsnäolevaksi. Eli ei voi odottaa vapautuuko 1.toiveeni jossa olen 1.varasijalla. Eli ei voi kauaa odotella tai menettää tuon saamansa paikan.
Mistä sait tuollaisen vastauksen, se nimittäin on virheellinen? Voit vielä 15.12. asti tulla varasijalta hyväksytyksi siihen 1.toiveeseen, eikä mikään alempi toive voi pakottaa sinua ilmoittautumaan läsnäolevaksi yhtään sitä ennen. Nyt kannattaa kyllä vielä kysyä uudelleen, tuo pakottaminen ei mene oikein.
Onpas sekavaa! Noin minulle vastattiin sen koulun hakijapalvelusta johon minut on hyväksytty. Opintopolussa vastasin että hyväksyn paikan ja jään odottamaan 1.vaihtoehtoani varasijalla, joka siis on 1. Nyt oikeasti hermostuttaa miten toimia, aion soittaa 1.vaihtoehtoni hakijapalveluun ja kysyä tilannetta, kyseeesä koulutus johon paikkoja vain kourallinen ei-ensikertalaisille todistusjonossa. Pelkään toki menettäväni tämän toisen vaihtoehtoni paikankin, miltään sivuilta en ole löytänyt varmaan tietoa tähän liittyen.
VARASIJALLA 1 TÄNÄÄN SEAMKIIN SOSIONOMIKSI 😭 PLIIS ANTAKAA KOULUPAIKKA 😭
mullaki tänään varasija 1 nyt kyllä iso itku tulee jos tähän jää 😭
Onko ketään hyväksytty Hyvinkäälle Laureaan sh linjalle?
Tietääkö kukaan miten noi todistusvalinta jonot liikkuu? Mulla valintakoe jono liikkunut ihan kivasti mut todistusvalinta jonot ei yhtään :(
tietääkö joku päivittyykö opintopolku viikonloppuna?
Mulla Metropolian todistusvalintajono liikkunut juuri hetki sitten, Laurean pysynyt ennallaan
Vierailija kirjoitti:
tietääkö joku päivittyykö opintopolku viikonloppuna?
Tämä kiinnostais muakin!
Ei taida päivittyä viikonloppuisin
Vierailija kirjoitti:
Mulla Metropolian todistusvalintajono liikkunut juuri hetki sitten, Laurean pysynyt ennallaan
Mullakin on nyt aamupäivän aikana Metropolian jonot nytkähtäneet pykälän eteenpäin sekä todistus- et koevalinnassa.
Ei kukaan osaisi kertoa, että miksi sijoitus jonossa muuttuu suuremmaksi? Itselläni oli alunperin 10 ja nyt 15 :D
jos kokeita tarkastutetaan ja muiden pisteet nousee?
Vierailija kirjoitti:
jos kokeita tarkastutetaan ja muiden pisteet nousee?
Voiko siis oman kokeensa uudelleentarkastamista vaatia?
Onko yleistietoa varasijaliikehdinnästä syksyn hauissa ylipäätään? Liikkuuko todistusjonot lainkaan? Te, jotka olette jo päässeet niin ottakaa paikat vastaan, niin ei tarvi loputtomiin venailla. Mä ainakin ottaisin heti paikan, jos se vain olis mahdollista! :D Ei-ensikertalaisten liikehdintä kiinnostaa eniten, koska olemmehan hakijoiden skeidaa.
Ihania viikonloppuja kaikille toivottelee
Ei-ensikertalainen hesoista
yeee !! tänään mä avasin opintopolun ja paikka siellä odotti!!olen niin onnellinen.....!!!paikka vastaanotettu!!onnea vielä muille, toivotaan että saatte paikan!!
miksei kukaan voi kertoa, onko ensikertalainen vai ei-ensikertalainen. epäilen kaikkien päässeiden olevan nyt vain niitä ensikertalaisia, koska tuskaan ei samaistuta
olen ensikertalainen! ja pääsin diak sairaanhoitaja!
Onko kenellään liikkunut Laurean varrasijat tänään?
Tuntuu kyllä että ensikertalaiset vain pääsee sisälle. Kiva odotella tuonne 15.12 asti että pääsiskö mahdollisesti 1. varasijalta ei ensikertalaisena. Ärsyttää pirusti :D
Otin nyt kolmannen paikkani vastaan ja jäin jonottamaan ylempiä 👍🏼 Amkin sivuilla luki, ettei voi ilmoittautua läsnäolevaksi ennenkä paikka on varmistunut (mikä nyt käy järkeen).