Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK VALINTAKOE SYKSY 2020

kokeeseenosallistuva
22.09.2020 |

Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)

Kommentit (1351)

Vierailija
981/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennustan että varasijat liikkuu vasta maanantaista eteenpäin. Koska ne kai liikkuu vain sen 2 kertaa päivässä arkisin, vaikka ihmiset olisikin heti kärppänä hyväksymässä tai hylkäämässä paikkojaan kun tulee mahdolliseksi. Ja moni varmaan vielä viivyttelee viime tinkaan.

Vierailija
982/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Laureaan yhteishaussa tai erillishaussa hakeneet saaneet jo tuloksia? Ja mille linjalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku tuleeko valittujen opiskelijoiden nimet näkyviin jonnekin koulun sivuille? Siis julkisesti niin että kuka tahansa pääsee ne näkemään? Mun äiti on höyrynnyt jo viikkotolkulla siitä, vaikka olen sanonut että en usko että sellaista listaa julkaistaan.

Valoja päälle. Ei tule! Hakija saa itse päättää, näkyykö nimi jossain. Eli E I T U L E

Vanhoina "nostalgisina" aikoina nimilistat julkaistiin koulun ovessa, ja ai että vitutti kun kaveri tiesi kertoa että en ollut päässyt ennen kuin itse olin saanut tuloksia. Ja tuloksethan tuli kirjeenä etanapostilla. Kai ne jostain soittamallakin sai mutta en pystynyt töistä soittamaan.

Vierailija
984/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermoraunio kirjoitti:

Onneksi kohta on jo perjantai! Tää odottaminen on tuskallista 😬 Pääsispä nyt varasijalta

Mihin koulutusohjelmaan oot varasijalla? Ja seamkiinko? Mä ekalla varasijalla th puolelle...

Joo SeAmkiin! Sosionomipuolelle varasijalla 2 :)

Vierailija
985/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku tuleeko valittujen opiskelijoiden nimet näkyviin jonnekin koulun sivuille? Siis julkisesti niin että kuka tahansa pääsee ne näkemään? Mun äiti on höyrynnyt jo viikkotolkulla siitä, vaikka olen sanonut että en usko että sellaista listaa julkaistaan.

Eipä noita korkeakouluissa enää juuri taideta julkaista, kun ei tuollaisesta ole kenellekään mitään hyötyä. 

Opiskelupaikasta kun saa samantien tiedon omaan sähköpostiin eikä tarvi kytätä jotakin listoja ja odottaa postitse tulevaa kirjettä. 

Vierailija
986/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Laureaan yhteishaussa tai erillishaussa hakeneet saaneet jo tuloksia? Ja mille linjalle?

joo, minä joka hehkutin just edellisellä sivulla. Sossu.

Vierailija
987/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että jossain opintopolussa kysyttiin että saako koulu julkaista nimen.

Vierailija
988/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] joo, minä joka hehkutin just edellisellä sivulla. Sossu.[/quote]

Pakko kysästä, että paljonko suoritit avoimia opintoja ja millä keskiarvolla?

Vierailija
989/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden loppuun mennessä kasassa useamman kymmentä op yli vaaditun opintopistemäärän. Arvosanat 4 ja 5, en ole laskenut keskiarvoa.

Vierailija
990/1351 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden loppuun mennessä kasassa useamman kymmentä op yli vaaditun opintopistemäärän. Arvosanat 4 ja 5, en ole laskenut keskiarvoa.

Hieno homma ja onneksi olkoon!

Itsellä eri ala, mutta sama koulu ja opintopisteet sekä keskiarvo samalla mallilla kuin sinulla. Ihmettelen van kun vastauksia ei ole vielä tullut ja siksi toivon kipinä sammumassa.

Vierailija
991/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon opiskelija asuntohommaan ni me saatiin alle viikossa tarjous, haettiin vielä perheasuntoa niin saatiin tosi nopeasti mikä oli ihme kun keväällä oli juuri uutisia että on vaikea saada että paljon hakemuksia ja oon ymmärtänyt että noi perheasunnot on kai vaikeempi saada? Kai meillä kävi tosi hyvä tuuri ton asunnon kanssa.

Vierailija
992/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta?

Vierailija
993/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma ja onneksi olkoon!

Itsellä eri ala, mutta sama koulu ja opintopisteet sekä keskiarvo samalla mallilla kuin sinulla. Ihmettelen van kun vastauksia ei ole vielä tullut ja siksi toivon kipinä sammumassa. Kiitos ja tsemppiä sulle :) ei kannata vielä heittää toivoa, Laurea on ainakin yheishaussa yleensä ilmoittanut vikana tuloksia, joten ehkä sama voi päteä tässä. Ja tää riippuu myös yksittäisistä koulutusohjelmajohtajista, niin riippuu varmaan ihan niidenkin työtilanteesta missä vaiheessa tieto tulee. Tulehan kertomaan sit kuin käy :)

Vierailija
994/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä saatiin! Tosi halpa ja hyvässä kunnossa! Sähkö ja vesikin kuuluu vuokraan!

Vierailija
995/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vipunen ei päivity?

Samat numerot (kaikki vastaanottaneet, ylin rivi) tänään ja eilen, eli 5916.

Ei sillä, että odottaisin...

Vierailija
996/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lopulliset tulokset tulleet ja pääsee vastaanottamaan 2.vaihtoehdon paikan vastaan.

Vierailija
997/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolian suuhygienistikoulutukseen vapautui juuri paikka jollekin ensikertalaiselle todistusvalinnasta. 

Vierailija
998/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin multa vapautui metropolian terkkarin päivätoteutukseen paikka.

Vierailija
999/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotetaan, että alkaa varasijat liikkumaan! 😬 Itken onnesta, jos pääsen SeAmkiin sosionomiksi 😭

Vierailija
1000/1351 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä näkee mihin mennessä pitää ilmoittautua läsnäolevaksi kouluun? Jonotan edelleen 1.vaihtoehtooni, Metropoliaan otin 2.vaihtoehtoni vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi