AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Huomenna saa taas alkaa jännittämään, jospa ne varasijat liikkuisi 😬
SoonToBeNurse kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vipusen tilastoihin jos on uskomista, niin Seamk sh-koulutukseen oli 6 paikkaa/30 tarjolla meille boomereille toiskertalaisille. Monimuotoon ja sinne piti käydä tekemäs pääsykoe.
Varsin pieni osuus toiskertalaisille varattu paikkoja. Riippuu amk:sta toiskertalaisten määrä, näkee Vipusen raporteista.Oliko siellä siis enää 6 paikkaa vapaana vai oliko 6 ottanut paikan vastaan?
Kaikki paikat olivat tänään otettu vastaan. 6 toiskertalaisille ja 24 ensikertalaisille.
Sanokaa, kun teillä on Opintopolku päivittynyt 😁
Aikooko kukaan jättää ensihoidon paikkaa vastaanottamasta?
Onko tänään vielä kenelläkään varasijat liikkunut?
Vierailija kirjoitti:
Ei 😬
Vierailija kirjoitti:
Ei oo liikkunu ;(
Onkohan kukaan jättämässä Mikkelin sh paikkaa vastaanottamatta?
Hermostunut kirjoitti:
Tai Hyvinkään sh paikkaa?
Hermostunut kirjoitti:
Tai sosionomi monimuoto? Pikkasen kuumottaa ensikertalaisiin ekalla varasijalla 😬
Jättäispä joku ottamatta Seinäjoen sosionomin päivätoteutuksen pääsykoepaikan. Oon varasijalla 1 😬
Hermostunut kirjoitti:
Oletko ensikertalainen? Näyttäisi vipusessa olevan aika täyttä jo siellä.
Ei oo liikkunu paitsi kaikissa muissa joihin en tuu pääsemään, jättäispä joku sh vaasa päivätoteutuksen paikan ottamatta 😭
ei-ensikertalaisen tokarit näemmä vähän liikkuneet, mutta MUTTA onko mahiksia, että liikkuu riittävästi onkin toinen asia! :D (Paras vsija nyt 7). En muuten tajua, että miksi edelleen paikkoja niin paljon vapaana vipusen mukaan. onko se nyt viiveellinen sittenkin? monille aloille mielestäni paikkoja ottamatta vastaan.
Onko kukaan päässyt savonlinnaan sairaanhoitajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Aikooko kukaan jättää ensihoidon paikkaa vastaanottamasta?
Jätin jo viime viikolla Lappeenranna todistusvalinnan paikan.
Kaislo kirjoitti:
Onko kukaan päässyt savonlinnaan sairaanhoitajaksi?
minä pääsin. Saa nyt nähdä otanko paikkaa vastaan.
Hermostunut kirjoitti:
Mikkeli on minulla ainut, joka ei ole liikkunut yhtään, sen jälkeen kun todistusvalinnat julkistettiin.
Kysykää sieltä Mikkelistä miksi ei liiku.
Joidenkin varasija hyppäsi juuri yhdellä ylöspäin. Otin vastaan kakkosvaihtoehdon Laurea Lohja sh monimuoto, ja luovuin jonotuksesta samaan koulutukseen Otaniemeen. Olen siis ei-ensikertalainen ja olin Otaniemeen varasijalla 1 valintakokeen perusteella.
Laskin että ajallisesti saman verran menee matkoihin kumpaankin paikkaan. Tammikuussa kohti uutta siis :)