AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Itse olen varasija 4 ja ne kolme mun edessä on ei ensikertalaisia eli yhden ensikertalaisen pitää kieltäytyä niin saan koulupaikan. 2 ottanu paikan vastaan ja 10 paikkaa jäljellä diak helsinki, diakoninen hoitotyö sairaanhoitoja, onkohan mahista päästä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varasija 4 ja ne kolme mun edessä on ei ensikertalaisia eli yhden ensikertalaisen pitää kieltäytyä niin saan koulupaikan. 2 ottanu paikan vastaan ja 10 paikkaa jäljellä diak helsinki, diakoninen hoitotyö sairaanhoitoja, onkohan mahista päästä?
Mistä tiedät kuka on edelläsi jonossa? Entä onko noita jonoja vain yksi vaiko neljä?
Mun ymmärtääkseni jonoja on vain yksi, mutta ensikertalaiset kiilaavat ohi kunnes kiintiö on täynnä.
Tiedän siitä kun kysyin sieltä koululta sähköpostilla. He näkevät sen sieltä koneelta
Vierailija kirjoitti:
Tiedän siitä kun kysyin sieltä koululta sähköpostilla. He näkevät sen sieltä koneelta
Sieltäkö kerrotaan ne tiedot noin. En tullut ajatelleeksi. Itse jonotan samaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin, kävin vapauttamassa paikkani, ole hyvä sinä tuntematon ihminen! :D Ah, mikä helpotus!!!
Minkä paikan vapautit?
Oho ! Millä varasijalla oot? Ja ootko ensikertalainen? Varmaan otat paikan vastaan?
Ja joo mulle sanottiin kun kysyin onko ne ensikertalaisia vai ei
Vierailija kirjoitti:
Oho ! Millä varasijalla oot? Ja ootko ensikertalainen? Varmaan otat paikan vastaan?
Ja joo mulle sanottiin kun kysyin onko ne ensikertalaisia vai ei
Olen vasta varasijalla 11. Olen ensikertalainen ja otan paikan jos tarjotaan.
Pitäisiköhän kysellä paljonko mun edellä on ensikertalaisia...
Kyselin tänään hakemastani koulusta.
Ei kuulemma kunnolla ala tapahtua mitään ennenkuin 27.11. jälkeen, koska silloin kaikkien koulutusten pitää julkaista tulokset.
Ja sanoivat myös, että todistusvalinnalla valitut eivät oikein tee mitään asioiden eteen ennenkuin viime tingassa. Kun heidän ei ole tarvinnut tehdä paikan saadakseen muuta kuin täyttää hakulomake, niin ei kovasti kiinnosta.
Onko totta, että kellään ei jonot liiku?
Vipusessa näyttää tulleen joitakin uusia päivityksiä....
Joo eli jonotetaan siis samaan sun kanssa! No toivotaan!! 10 paikkaa enää jäljellä niin katotaan miten käy jännittää kyllä
Mitkä pisteet sulla oli muuten pääsykokeesta? Siis mieti se viimeks hyväksytty oli joku 39.82 ja mulla on 39,69 pistettä...
Mä sain paikan tänään, olin 5. varasijalla sh Laurea
Vierailija kirjoitti:
Mitkä pisteet sulla oli muuten pääsykokeesta? Siis mieti se viimeks hyväksytty oli joku 39.82 ja mulla on 39,69 pistettä...
38.02 on mun pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Varmistuiko paikka tänään?:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Varmistuiko paikka tänään?:)
Joo, aamu 7 kävin kyttäämässä. Kiitos! Tsemppiä kaikille että saatte paikan
Onko kellekkään Lapin amk:sta tullut tietoa valinnasta?
Sinä joka siis luovuit paikasta