AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Mun 1. hakutoiveeseen oli 3 ottanut paikan vastaan mutta omat varasijat senkun pysyy, ei ollut liikkunut yhtään :( oon ei-enskertalainen et se selittää mut ottaa päähän et tosi paljon alemmilla pisteillä kiilataan ohi...
Vierailija kirjoitti:
Kellään jono liikkunut?
Ei oo 😒
Jos on ei-ensikertalaisena jonossa, niin onko siis vain ei-ensikertalaisten jonossa, vai onko jono mahdollisesti yhteinen? Eli luovutanko mä jo?
Oon ekana jonossa. Ensikertalaisia otettu 40, ei ensikertalaisia 11. Jotenkin tuntuu, ettei noi ei-ensikertalaiset luovu paikasta. Mä en ainakaan luopuisi...
Rasittavaa.
Eikö kiltti Vipunen voisi pusertaa tietoja ulos?
Samkilta tullu opintopolkuun tullu lisätieto-palkki. Joko tänään pääsee pettymään? 😂
Eipä oo liikkunu varasijat tänäänkään :(
Alkaa kyllä epätoivo iskeä... Turhaan varmaan enään katsoo kun mikää varasija ei ole liikkunut yhtään...
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttanut jonoihin?
Ei ole minulla liikkunut varasija aikoihin.
Alkavat liikkua ilmeisesti vasta 27.11 eli pe..
Millaisilla varasijoilla kiikutte ja minne? Ei kannata vielä huolestua.. ite 5. sh ensikertalaisena ja mulla aika toiveikas olo
Jonttu kirjoitti:
Millaisilla varasijoilla kiikutte ja minne? Ei kannata vielä huolestua.. ite 5. sh ensikertalaisena ja mulla aika toiveikas olo
Sh monimuoto varasija 6.
No niin, kävin vapauttamassa paikkani, ole hyvä sinä tuntematon ihminen! :D Ah, mikä helpotus!!!
Vierailija kirjoitti:
Jonttu kirjoitti:
Millaisilla varasijoilla kiikutte ja minne? Ei kannata vielä huolestua.. ite 5. sh ensikertalaisena ja mulla aika toiveikas oloSh monimuoto varasija 6.
Minne?
Sosionomi SeAmk, varasija 2. Rukoilen ja toivon parasta
Haaga-Heliaan varasijoilla 13 ja 14, onkohan tässä mitään toivoa? On liikkunut muutamilla sijoilla molemmat tässä tulosten julkasun jälkeen, mutta en haluaisi liikaa kuitenkaan toivoa :D
Todistusvalinnallahan olisi voinut päästä näiltä varasijoilta, mutta miten kokeella? Tietääkö kukaan koevarasijojen liikkumisesta, voiko vielä toivoa pääsevänsä vai valmistautuuko jo hakemaan keväällä uudestaan :D