Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko mansikat maksavat itsepoimittuna?

Vierailija
20.07.2006 |

Onko mansikat vielä hyviä ja sopivatko myös pakastukseen? Itse olen huomenna menossa Oulun seudulla poimimaan mansikoita 3,5e kilohintaan. Maksankohan liikaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa muutenkin olla viimeiset ajat mansikoita poimia, kun on ollut lämmintä ja sateetonta, kausi loppuu lyhyeen.

Vierailija
2/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut lajit oli halvempia(1.50¿-2.00e)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin kesätöissä mansikan poimijana ja kyllä iljetti katsella sitä OLEMATONTA KÄSIHYGIENIAA, mikä poimijoilla oli olosuhteiden pakosta: vaikka vessassa käynnin yhteydessä olisi halunnutkin pestä kätensä, niin eipä siihen ollut paljon mahdollisuuksia, kun kaamean alkeellisen ulkohuussin nurkassa oli vain kylmää vettä vaivaisesti suoltava hana, eikä esim. saippuasta ja käsipyyhkeestä ollut tietoakaan. Siinä sitten mentiin vessareissun jälkeen ties mitkä urealin- ja kolibakteerit käsissä taas poimimaan mansikoita... Ja näinköhän monikaan nuori kloppi viitsi pestä edes sillä kylmällä vedellä...

Nykyään olen itse syönyt ainoastaan itse poimimiani mansikoita, kun ei huvita toisten paskabakteereita syödä.

Vierailija
4/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupastahan saa halvemmalla!

Vierailija
5/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna oli 3 ¿/kilo Pirkanmaalla. Oli muuten viimeinen itsepoimintapäivä silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän