Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo nyt on, kummin tulee hiuksista paksummat, kun niita jo pienena leikataan vai kun annetaan kasvaa? Mun kampaajakaveri vaittaa, etta pitais just leikata pienelta lyhyeksi t

Vierailija
13.07.2006 |

asaisin väliajoin, täällä taas asanotaan toisin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos antaa vauva tukan kasvaa, niin tulee semmonen ohut untuvaluiru

Vierailija
2/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi paksut hiukset on nyt. Vauvana minulla oli ihan ohuet, vaaleat hiukset ja nyt on tummat ja paksut, yksittäisen hiuksen paksuus oli koulussa fysiikantunnilla mitattuna ehdottomasti luokan paksuin.

Enemmän tuo kuitenkin lienee geeneistä kiinni. Meillä toisella pojalla on täsmälleen samantyyppiset hiukset kuin minulla, toisella oli vahvat hiukset jo ihan vauvana. Kummallakin on sen verran jämäkkä hiuslaatu, että ei ole harjaa tai kampaa tarvittu sen jälkeen kun hiukset ensimmäisen kerran leikattiin lyhyeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tukkaa ei leikattu koskaan ja on paksu kuin hevosen häntä. Nyt vanhemmiten joutuu käydä ohennuttamassa jatkuvasti.

Vierailija
4/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotiaana ja ovat mielestäni paksut. Monella aikuisellakaan ei ole yhtä vahvaa tukkaa. Luulen kuitenkin, että geenit vaikuttavat tähän asiaan eniten, koska myös vanhemmat ovat paksutukkaisia.

Vierailija
5/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinkin mulla on pitkät ja todella paksut hiukset, joita varmaan pitäisi käydä kampaajalla leikkauttamassa ja ohennuttamassa, kun pesun jälkeen kuivuminenkin kestää tunteja...

Vierailija
6/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-hiuksien jälkeen tulee joko paksut tai ohuet hiukset, tai jotain siltä väliltä. Geenijuttu.

Vierailija
7/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriasia jos mietit jotain aikuista jolla on pitkälle selkään ulottuvat hiukset joita ei ole leikattu aikoihin niin sitten kun leikataan huonotja kuivat latvat pois niin NÄYTTÄVÄT paksummilta...

Vierailija
8/8 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluaa pitkät ja paksut monen pitää leikata usein. Hiuskin kuluu ja latvassa se kuluminen tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän