Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkumiehille ilmainen vinkki

Vierailija
22.09.2020 |

Hei sinkkumiehet! Monet teistä tuntuvat unohtavan yhden erittäin tärkeän asian, nimittäin kodin puhtaanapidon. Ihan tavalliset ulkoapäin siistinnnäköiset miehet asuvat todella usein kamalissa haisevissa sikoläteissä. Miksi ette siivoaisi, tuulettaisi ja pyykkäisi useammin? Myöskään kynttilät ja huonetuoksut eivät ole kiellettyjä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerkiä siivoomaan kun pitää jutella tuhmia deittisivujen naisten kanssa🤗

Vierailija
2/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pyykkiä sen mukaan miten pyykkikori täyttyy. Huonetuoksut haisevat kuvottavilta. 

Isompi ongelma on yhteisen kemian puuttuminen. Yhdentekevää miltä kotini näyttää, kun suurinta osaa treffikumppaneista ei kiinnosta kotiin edes tuoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki. Kyllä moni tutustuminen tyssää likaiseen läävään.

Ja myös se henk.koht. hygienia mättää monella. Itse en esim. halua suudella miestä, jolla on näkyvää hammaskiveä.

Yllättävän moni ei käy hammashygienistillä lainkaan.

Usein alapäähygienia on myös puutteellista. Tosin en tästä lähde edes ottamaan selvää, jos miehen WC-pytty on paskan peitossa. Kyllä sen siitä jo arvaa, mitä on tiedossa, kun housut vedetään alas.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
4/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siisti. Olen ulkoistanut siivouksen exälle ja ex-anopille.

mies52v

Vierailija
5/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapautunut aika oli hieno seuraus nettideittailun lopettamisesta. Iltaan tullut ihan erilailla aikaa puuhata mielekkäämpää vaikka myös siivota. Eniten treeni, Netflix ja pleikka tai kaverit täyttäneet iltaa.

Vierailija
6/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Siisti mikä?? Trimmaako kyseiset exät myös alapääsi...pesun jälkeen?

Vierailija
7/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, tämä x 1000! Vielä seurusteluaikoina kun tuli käytyä miesten kotona niin muistan ne hikiset lakanat, tyhjät energiajuomatölkit, pizzalaatikot, vaatemytyt lattialla yms. Voin kertoa, että tappoi tunnelman välittömästi. Eli jos haluatte suuremman onnistumisprosentin naisen suhteen niin siivotkaa! Tämä on tärkeä, mutta aika yksinkertainen vinkki, ei vaadi suuria tuloja eikä kuukausien kuntosalia.

Vierailija
8/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Siisti mikä?? Trimmaako kyseiset exät myös alapääsi...pesun jälkeen?

Varmaan tarvittaessa jos viitsis kysyä. Vieläkö muuta haluat tietää?

mies52v

Vierailija
9/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapautunut aika oli hieno seuraus nettideittailun lopettamisesta. Iltaan tullut ihan erilailla aikaa puuhata mielekkäämpää vaikka myös siivota. Eniten treeni, Netflix ja pleikka tai kaverit täyttäneet iltaa.

Onneks olkoon! Samoin täällä. Jonkin aikaa treffisivuilla olleena, ja profiilit sitten poistaneena, niin vapauden tunne oli mieletön. Kaikenlaisia sekopäitä ne sivut tarjoavatkin. T. Nainen 50+

Vierailija
10/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sinkkumiehenä juuri tuollainen kämppä. Siinä on vaan se huono puoli, että ei sinne todellakaan kaivata ketään kertomaan millainen sen tai minun pitäisi olla.

Vierailija
11/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa vähättelevää suhtautumista miehiin tällä palstalla.

Vierailija
12/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksut ovat turhia. Itse asiassa ne ovat usein terveydelle haitallisia. Olisi kyllä omituista, jos yksin asuvan täytyisi alkaa siivoamaan jonkun muun siisteysstandardien mukaisesti.

Vierailija
13/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sinkkumiehenä juuri tuollainen kämppä. Siinä on vaan se huono puoli, että ei sinne todellakaan kaivata ketään kertomaan millainen sen tai minun pitäisi olla.

Onneksi se netti on keksitty. On helppo syrjäytyä....

Vierailija
14/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sittenhän tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa, jos olet päässyt itsesi kanssa sopuun sen kanssa, ettei kumppania löydy.

- Siisti mies

Tarkoitin pätevä neropatti lähinnä sitä, että omakotitalo, liiallinen määrä kynttilöitä, pesukone, imuri ja jopa huonetuoksu kyllä löytyy.

Vierailija
15/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se netti on keksitty. On helppo syrjäytyä....

Vaikkei olisi parisuhdetta, niin voihan ihmisellä olla vaikka miten aktiivinen sosiaalinen elämä. Itse viestin ystäville ja näen kavereitani erilaisten aktiviteettien tiimoilta. Harrastuksissa tulee sosiaalista kontaktia ja töissä voi jutella niitänäitä työkavereiden kanssa.

Vierailija
16/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty jo, mutta miten tuo auttaa asiaa?

Vierailija
17/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clean up your room!

Vierailija
18/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvaa vähättelevää suhtautumista miehiin tällä palstalla.

Onko aloitus mielestäsi vähättelyä? Millä perusteella? Aloittajahan antaa siinä vinkin. Tosi monella sinkkumiehellä on epäsiisti asunto, mutta etsivät silti seuraa. Jokin syyhän siihen on. Veikkaan että monelle ei tule mieleen, miten tehokas naisenkarkotin se epäsiisteys on. Aloittaja haluaa varmaan auttaa kertomalla, miten tilannetta saisi parannettua.

Miksi joillakin ihmisillä on niin hatara itsetunto, että hyvää tarkoittava neuvokin tulkitaan vähättelyksi?

Vierailija
19/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kämppä alkaa olla aika sikolätti, kenes vuoro tuoda nainen viikonlopuksi" - maagisesti viikonlopun jälkeen solukämppä oli siisti ja toimi yllättävån monta kertaa tuo naisen tuominen...

20/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sittenhän tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa, jos olet päässyt itsesi kanssa sopuun sen kanssa, ettei kumppania löydy.

- Siisti mies

Tarkoitin pätevä neropatti lähinnä sitä, että omakotitalo, liiallinen määrä kynttilöitä, pesukone, imuri ja jopa huonetuoksu kyllä löytyy.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua