Mitä tehdä kun saan vain epämiellyttäviä matcheja jos vedän kaikki Tinderissä oikealle, ja sitten en saa lainkaan matcheja jos swaippaan "oikeasti" eli vain miellyttävät oikealle?
Onko muilla samaa ongelmaa?
Tuntuut että en saa Tinderissä lainkaan sitä tasoa jota olen tottunut saamaan.
Olen n. kolmekymppinen mies
Kommentit (30)
Jaahas. Aloittaja alkoi jo keksiä itselleen uusia persoonallisuuksia ja vastaileekin niille. Kyllä on säälittävää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas päinvastoin. Tinderissä mätsit super kuumia miehiä, livenä en edes tapaa missään tuollaisia 20-15 v. nuorempia hunkseja, missä liikun. Olen nelikymppinen yh ja Tinderissä mulla yksi kuva, ei profiilitekstiä. Oon ihan nätti.
Tuo johtuu siitä että naiset eivät halua/osaa ottaa itsestään realistisia kuvia.
Aina saa pettyä kun menee netissä tavatun naisen kanssa treffeille
Ja lisäksi netissä on valtavasti enemmän miehiä etsimässä kertapanoa, kyllä nelikymppinenkin siihen käy jos ei ihan hirveän lihava tai rupsahtanut ole.
Mies pystyy lähestymään sinua siinä samalla kun lähestyy nuorempia ja kauniimpia. Vaikka kymmenelle naiselle voi tunnin aikana laitella viestiä.
Livenä ei voi samalla tavalla harjoittaa suuren joukon lähestymistä, ja siksi mies panostaa yhteen hyvään. Näistä syistä et saa lähestymisiä livenä.
Mikset laske tasoa?
Teeskentele että tykkäät jos ei muuten onnistu
Väen vängällä piti sitten tehdä tästäkin ketjusta nelikymppisten naisten haukkumisketju. Mikä ihme nelikymppisissä naisissa niin kauheasti ärsyttää, että ne pitää lytätä täällä ihan joka ikinen päivä. Joo, täällä dissataan kaikkia, mutta tuskin ketään yhtä suurella paatoksella kuin nelikymppisiä naisia. Korkeintaan yksinhuoltajat pääsee suurin piirtein samalle tasolle. Jos nainen sattuu olemaan molempia niin huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Väen vängällä piti sitten tehdä tästäkin ketjusta nelikymppisten naisten haukkumisketju. Mikä ihme nelikymppisissä naisissa niin kauheasti ärsyttää, että ne pitää lytätä täällä ihan joka ikinen päivä. Joo, täällä dissataan kaikkia, mutta tuskin ketään yhtä suurella paatoksella kuin nelikymppisiä naisia. Korkeintaan yksinhuoltajat pääsee suurin piirtein samalle tasolle. Jos nainen sattuu olemaan molempia niin huhhuh.
No 22v yksinhuoltajan ymmärtää vielä jotenkin kun nuorena voi tehdä hölmön valinnan kumppanin suhteen, mutta jos 40v on yksinhuoltaja, niin siinä on kyllä jotain pahasti vialla.
Ja 22v yksinhuoltajan kroppa on todennäköisesti nuorena tehdyn synnytyksen takia kunnossa koska silloin palautuu paremmin, mutta 40veen, huhheijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 22v yksinhuoltajan ymmärtää vielä jotenkin kun nuorena voi tehdä hölmön valinnan kumppanin suhteen, mutta jos 40v on yksinhuoltaja, niin siinä on kyllä jotain pahasti vialla.
Ja 22v yksinhuoltajan kroppa on todennäköisesti nuorena tehdyn synnytyksen takia kunnossa koska silloin palautuu paremmin, mutta 40veen, huhheijaa
Voi luoja mikä aivopieru 😂 Oletko koskaan kuullut, että lapset kasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Koskee erityisesti myös leskiä, ovat niin kuivaa seuraa, että kumppanitkin valitsevat kuoleman ennemmin.
Ootko koskaan miettinyt ettet ehkä olekaan mikään Jumalan lahja naisille? Turha puhua tyytymisestä, jos itekin on tavis..
Poista Tinderi ja jalkaudu ihmisten ilmoille. Ei ainakaan voi mennä huonommin.
Millaisia kuvia sinulla on? Entä millainen esittelyteksti? Millaiselta alueelta haet naisia ja millaisella ikähaarukalla?