Ihminen joka on elämässään onnistunut, menestynyt, sosiaalinen ja ystävällinen kuningatar. Kiusaa epäsosiaalista. Hieman kylmää, elämässään epäonnistunutta ihmistä.
Kommentit (27)
No silloin sen vinku-uhrin pitää poistattaa itsensä siitä tilanteesta. Jokaisella on vastuu omasta elämästään.
Tarkoitatko sellaista äärimmäisen hienovaraista toisen ärsyttämistä, jota ei oikein konkreettisesti voi osoittaa, mutta jota tapahtuu kulisseissa etenkin silloin kun muut eivät voi sitä havaita? Tiedän tunteen. Se onnistuu vain sosiaalisesti hyvin lahjakkailta ihmisiltä. En osaa auttaa sinua. Mutta voit ainakin hieman lohduttautua sillä, että jopa sen täydellisen ihmisyksilön sydämessä on mätäkertymä, mikä pyrkii esille - hän ei siis ole ihan niin ihana kuin miltä vaikuttaa.
Mulla on tollainen kaveri.
Se on nyt burniksessa, arvatenkin koska suhtautuu itseensäkin yhtä ankeasti kuin muihin ihmisiin joita kiusaa.
On sosiaalisesti hauska, mutta sitten aina välillä äkkiarvaamatta näpäyttelee ja v*ttuilee.
Terkkuja vaan jos tunnistat itsesi, vielä joskus kysyn tilanteen tiimellyksessä, miksi olet niin piiloilkeä.
Voisiko se kiusaaja ja kiusattu poistua eri suuntiin. Tai olla jonkun toisen seurassa. Ettei kiusaaja jatka sitä.
Jätä se sika. Et ole sille velkaa yhtään mitään. Älä anna sille yhtään huomiota tai ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
No silloin sen vinku-uhrin pitää poistattaa itsensä siitä tilanteesta. Jokaisella on vastuu omasta elämästään.
Joten tuhlaat elämäsi heikompien kiusaamiseen?
Kukas se onkaan se säälittävä vinkulelu. Mikä oksettava urpo.
Hullut kiusaa toisiaan, tolkut pärjää kaikkien kanssa. Mitä tämä kertookaan kiusaajasta?
Ei menesynyt koe tarvetta kiusata ketään eli ei ole oikeasti menestynyt.
Kiusaajien säälittävyys tulee ilmi just siinä että vaikka kiusatulla on asiat huonommin niin silti pitää olla kaunainen, sitä ei kukaan tervepäinen ihminen käsitä miksi. Sairas mieli keksii kai aina syyt katkeruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajien säälittävyys tulee ilmi just siinä että vaikka kiusatulla on asiat huonommin niin silti pitää olla kaunainen, sitä ei kukaan tervepäinen ihminen käsitä miksi. Sairas mieli keksii kai aina syyt katkeruuteen.
Tätä olen ihmetellyt. Miksi joku jaksaa kadehtia kaikkensa menettänyttäkin?
Naisten kohdallahan se syy on yleensä kateus miehistä, jopa niistä menetetyistä. Aivan uskomatonta jorinaa olen kuullut mun eksistä. Ikään kuin minä olisin mennyt elämässä eteenpäin, mutta muutamat naispuoleiset pösilöt jaksaisi vielä haikailla mun eksien perään. Ne on eksiä ihan oikeasta syystä, vaikkei sitä syytä olisi kaikille kerrottukaan!
Ei kaikki tarvitse mitään syytä kiusata ja rääkätä muita. Kiusaa koska voi ja saa siitä sairaat kiksit. Sosiaalinen ja menetynyt ihminen voi olla myös kusipää ja usein onkin.
Buustaa omaa egoaan ja nauttii vallan tunteesta. Kiusaa vaan "heikkoja". Aikuisella kiusaajalla on yleensä myös hovi ympärillään. Jos joku on paremmassa asemassa niin lipoo tarvittaessa persettä ja odottaa että voi iskeä puukon selkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Tunnetko tapauksen kuinka läheisesti, mistä päättelet menestyksen? Monella on elämässä haasteita, vaikeita asioita tai hankalia tilanteita, mutta niistä ei huudella naapurille. Kuinka läheisesti tunnet ihmisen, vai etäältäkö seurata toimintaa ja teet päätelmiä niihin pohjautuen, ilman faktoja?
Miten hän kiusaa? Vähän ristiriitaiselta vaikuttaa.