Mieheni haluaa viettää aikaa naispuolisen työkaverin kanssa. Olisitko huolissasi?
En ole ennen kärsinyt mustasukkaisuudesta, mutta nyt kärsin. Minusta tuntuu, että hän on kotona vaan hiljaa ja rauhallisesti ja tämän toisen kanssa juttelee, nauraa ja viihtyy. Sanoo, ettei siinä mitään ole ja minä olen sanonut huoleni ja toivonut saavani enemmän häneltä huomiota, jotten kokisi oloani kakkoseksi. Mies ei haluaisi tehdä asialle mitään, koska siinä ei ole mitään väärää. Vaikka minuun sattuu..
Kommentit (37)
Ei välttämättä tarkoita mitään vakavaa. Jotkut naiset kikattavat jatkuvasti vaikka työasioista puhutaan. Sitten se tarttuu muihin keskustelijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksia tulee ja menee. Rahoittuu varmaan kohta kun vain otat iisisti.
Tai sitten ei. Minä näin selvästi, että mieheni oli ihastunut työkaveriinsa, mutta ajattelin juuri noin, että ihastuksia tulee ja menee. No tunne olikin molemminpuolinen, joten lopulta se olinkin minä, joka menin. Mies vielä kehtasi eron jälkeen kiukutella, kun en ”taistellut” hänestä, vaikka hän itse selvin sanoin pettämisestä kiinni jäädessään sanoi, että ”tää oli nyt tässä, tämän kortin haluan katsoa, eikä ole mitään mitä voisit tehdä saadaksesi minut jäämään.”
En olisi siitä naisesta huolissaan, onhan se ihan normia että on ystäviä jotka ovat toista sukupuolta? Teidän ongelmat ovat edenneet jo niin pitkään, että siksi reagoit tähän ja katsot sitä mahdollisena uhkauksena.
Sinä olet kertonut huolesi miehellesi, siitä työkaverista, ja että tunnet olosi kakkoseksi, mutta eihän se nainen se ongelma ole? Ongelmahan on se ettei miehesi anna sinulle tarvitsemaasi ja ansaitsemaasi huomion, ja ilmeisesti miehesi ei ole edes reagoinut siihen että kerroit että tunnet itsesi loukkaantuneeksi ja että sinuun sattuu, ei sillä pitäisi olla väliä miksi sinuun sattuu, siitä voidaan keskustella ja sitten ymmärtää toisiaan.
Puhumalla tämä ongelma voitais ratkaista, eikä ole väliä miten tai miksi jotain nousi esiin, tai että se kuulostaa siltä että olisit mustasukkainen, tunteet voi olla hyvin hankalia tarkentaa tai edes määritellä mistä oikeasti on kyse, mutta pointtini on; miehesi olisi pitänyt reagoida silloin kuin nostit asian esiin, hänen olisi pitänyt huomata että jotain on nyt pielessä, ja ettei tämä nyt ole kyse siitä toisesta naisesta/työkaverista, vaan että sinuun sattuu, ja että hänen tehtävä on kaivaa sinun kanssa yhdessä esiin mistä kenkä puristaa.
Kaikki tekevät virheitä, anna miehellesi mahdollisuus kääntämään kelkan oikein, mutta jos häntä ei kiinnosta.. Olet paljon paremman miehen arvoinen!
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tarkoita mitään vakavaa. Jotkut naiset kikattavat jatkuvasti vaikka työasioista puhutaan. Sitten se tarttuu muihin keskustelijoihin.
Ei kannata olla sinisilmäinen. Mulla on työkaverina kikattelijanainen ja kyllä se kaikille kävi selväksi että viereisen osaston äijä kiinnostaa ihan muussa kun työmielessä. Molemmat vieläpä tahoillaan naimisissa, ällöttävää joutua sivusta seuraamaan tuollaista joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies taas viestittelee työkaverinaisen (tai no ex työkaverin) joka ilta. Ei tunnu kivalta ei.
Jos nyt pistät sen pihalle niin se on 2 viikon sisällä virallisesti suhteessa sen naisen kanssa. Älä huijaa itseäsi.
Ei viiti pistää pihalle kun ollaan naimisissakin ja häntä rakastan yli kaiken.
No sitten ei tietenkään. Mutta hän ei rakasta sinua. Jos rakastaisi, ei tekisi noin. Olet yksin ja hän on jonkun toisen oma.
Ihan positiivisia vastauksia täällä :D Kyllä se mua rakastaa. Tiedän sen. Jättää jos jättää.
No mitä sinä täällä sitten uliset?
Miehellä ei siis saisi olla naispuolisia kavereita, joiden kanssa juttelee ja nauraa. Olet sairas, tarvitset ammattiapua.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei siis saisi olla naispuolisia kavereita, joiden kanssa juttelee ja nauraa. Olet sairas, tarvitset ammattiapua.
Sairas on se mies jonka jutut on samanlaisia kuin naisilla. Huutista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies taas viestittelee työkaverinaisen (tai no ex työkaverin) joka ilta. Ei tunnu kivalta ei.
Jos nyt pistät sen pihalle niin se on 2 viikon sisällä virallisesti suhteessa sen naisen kanssa. Älä huijaa itseäsi.
No sitten ei tietenkään. Mutta hän ei rakasta sinua. Jos rakastaisi, ei tekisi noin. Olet yksin ja hän on jonkun toisen oma.
Ihan positiivisia vastauksia täällä :D Kyllä se mua rakastaa. Tiedän sen. Jättää jos jättää.
No mitä sinä täällä sitten uliset?
Vastasin ap:lle että muitakin samankaltaisessa tilanteessa olijoita on. Sinulle ei ollut asiaa.
tuttu tilanne... kirjoitti:
En olisi siitä naisesta huolissaan, onhan se ihan normia että on ystäviä jotka ovat toista sukupuolta? Teidän ongelmat ovat edenneet jo niin pitkään, että siksi reagoit tähän ja katsot sitä mahdollisena uhkauksena.
Sinä olet kertonut huolesi miehellesi, siitä työkaverista, ja että tunnet olosi kakkoseksi, mutta eihän se nainen se ongelma ole? Ongelmahan on se ettei miehesi anna sinulle tarvitsemaasi ja ansaitsemaasi huomion, ja ilmeisesti miehesi ei ole edes reagoinut siihen että kerroit että tunnet itsesi loukkaantuneeksi ja että sinuun sattuu, ei sillä pitäisi olla väliä miksi sinuun sattuu, siitä voidaan keskustella ja sitten ymmärtää toisiaan.Puhumalla tämä ongelma voitais ratkaista, eikä ole väliä miten tai miksi jotain nousi esiin, tai että se kuulostaa siltä että olisit mustasukkainen, tunteet voi olla hyvin hankalia tarkentaa tai edes määritellä mistä oikeasti on kyse, mutta pointtini on; miehesi olisi pitänyt reagoida silloin kuin nostit asian esiin, hänen olisi pitänyt huomata että jotain on nyt pielessä, ja ettei tämä nyt ole kyse siitä toisesta naisesta/työkaverista, vaan että sinuun sattuu, ja että hänen tehtävä on kaivaa sinun kanssa yhdessä esiin mistä kenkä puristaa.
Kaikki tekevät virheitä, anna miehellesi mahdollisuus kääntämään kelkan oikein, mutta jos häntä ei kiinnosta.. Olet paljon paremman miehen arvoinen!
Niinpä! ei se yksi nainen teidän suhteenne kaada, suhde kaatuu jos jompikumpi teistä sen sallii, ja sen haluaa.....
Minäkin luulin että se toinen nainen oli se ongelma, mutta ongelma olikin meidän suhteessa, ja meidän molempien syytä. Puhukaa kumppaninne kanssa suhteessa!
Ei pysty vastaamaan kun et anna kontekstia. Viettääkö iltaisin vapaa-aikaansa tämän työkaverin kanssa? Vai päivisin kokouksissa hoitaa työasioita? Jos eka, niin huolestuisin. Jos toka, niin en huolestuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi komea? Jos on niin todennäköisesti panee jo sitä työkaverinaista sekä muitakin naisia selkäsi takana. Veikkaampa, että olet kiinnostunut niistä miehistä joista kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneet.
Paha merkki tuossa on nimenomaan se, että tunnet itsesi nyt jo kakkosnaiseksi. Sinun pitäisi aukottomasti olla ykkönen ja muut mahdolliset tuttavat aivan selkeästi niin sanotusti sinun alapuolellasi ettei mustistelulle ole tarvetta. Selkeä hälymerkki.
No mua loukkaisi kyllä jos toivoisin yhteistä kivaa kumppanini kanssa mut hän haluis viettää sitä jonkun muun kanssa. Ei olis kauaa mun kumppani. Munkin mielestä myös päivittäinen viestittely "ystävänaisen" kanssa on epäilyttävää ja ihan liikaa. Jotain mies siitä suhteesta saa. Jotain pönkitystä. Jossei sit ole ihan törkee kakkossuhde. Siihenki miehet kykenee sujuvasti. Oon nähny niin kaikenlaista. Kumppanin kuuluis olla ykkösystävä.
Vierailija kirjoitti:
No...en kai, se olisi varmaan aika tekopyhää, koska itselläni on useampikin miespuolinen kaveri, jonka kanssa olen melko läheinen.
Eihän se kaveruus nyt itsessään olekaan ongelma. Sen sijaan jos nämä kaveruudet menevät puolison edelle, silloin on.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Mut harva niistä suhteista reaalimaailmassa on iha vaan platonisia. Jompikumpi yleensä odottaa enemmän. Sori vaan, oon aika paljo sitä "kaveruutta" nähnyt. Ja toinen asia on, jos kumppania ahdistaa tai tuntee jäävänsä kakkoseks niin onhan idiootti mies jos ei piittaa rakkaansa tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Mä viestittelen kyl ex työkaverin(miehen) kanssa. Todellakaan meillä ei ole mitään sutinaa ei ole koskaan ollut. Ei se kyl aina mikään suhde ole.
Miksi viestittelet? Ja mitä miehen kumppani siitä tykkää?