Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa viettää aikaa naispuolisen työkaverin kanssa. Olisitko huolissasi?

Vierailija
21.09.2020 |

En ole ennen kärsinyt mustasukkaisuudesta, mutta nyt kärsin. Minusta tuntuu, että hän on kotona vaan hiljaa ja rauhallisesti ja tämän toisen kanssa juttelee, nauraa ja viihtyy. Sanoo, ettei siinä mitään ole ja minä olen sanonut huoleni ja toivonut saavani enemmän häneltä huomiota, jotten kokisi oloani kakkoseksi. Mies ei haluaisi tehdä asialle mitään, koska siinä ei ole mitään väärää. Vaikka minuun sattuu..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani.

Vierailija
2/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä maksetaan. Sinun kanssa olosta ei saa liksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Sen sijaan antaisin miehelle kenkää.

Vierailija
4/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olisin huolissani.

Ei nyt noin parisuhteessa toimita.

Vierailija
5/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellot ne on mitkä soi. Eikä syyttä. Miehelläsi on vaimo, sinä. Viihtyköön ja naurakoon sinun kanssa. Muiden naisten kanssa välit pidetään asiallisina ja etäisinä. Sinuna päästäisin hänet onnellisempaan ja hauskempaan elämään sen toisen kanssa. Et sinä ole mikään lepokoti jossa käydään lataamassa, että voi antaa parasta itseään jollekin toiselle.

Vierailija
6/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Kaikenlaista tekin siedätte, itse en katselisi tuollaista perseilyä yhtään.

Vierailija
7/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Rahoittuu varmaan kohta kun vain otat iisisti.

Vierailija
8/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas viestittelee työkaverinaisen (tai no ex työkaverin) joka ilta. Ei tunnu kivalta ei.

Vierailija
9/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kakkonen ja tuoksut sille.

Vierailija
10/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies taas viestittelee työkaverinaisen (tai no ex työkaverin) joka ilta. Ei tunnu kivalta ei.

Jos nyt pistät sen pihalle niin se on 2 viikon sisällä virallisesti suhteessa sen naisen kanssa. Älä huijaa itseäsi.

Vierailija
11/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole kiinnostunut naisen kaveruudesta, ellei sitten ole homo ja pidä vaate/muoti keskusteluista. Aina siinä joku agenda on takana..naisen kaveri tai joku..näin se on

mies52v

Vierailija
12/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt pistät sen pihalle niin se on 2 viikon sisällä virallisesti suhteessa sen naisen kanssa. Älä huijaa itseäsi.

Ei viiti pistää pihalle kun ollaan naimisissakin ja häntä rakastan yli kaiken.

Vierailija
13/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on vainoharhainen akka. toivottavasti miehesi jättää sinut. hän pystyy paljon parempaan

Vierailija
14/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viiti pistää pihalle kun ollaan naimisissakin ja häntä rakastan yli kaiken.

No sitten ei tietenkään. Mutta hän ei rakasta sinua. Jos rakastaisi, ei tekisi noin. Olet yksin ja hän on jonkun toisen oma.

Vierailija
15/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää että toisen kanssa nauraa, viihtyy ja juttelee, mutta sinun kanssasi on hiljaa ja ei oikein kommunikoi. Siinä voi vetää vaan johtopäätökset, että suhde ei toimi sinun kannaltasi, jos toinen ei ole mukana. 

Vierailija
16/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jo on vainoharhainen akka. toivottavasti miehesi jättää sinut. hän pystyy paljon parempaan

Häntäheikillehän se vaikuttaa, että varmasti. Pystyy vaikka mihin.

Vierailija
17/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...en kai, se olisi varmaan aika tekopyhää, koska itselläni on useampikin miespuolinen kaveri, jonka kanssa olen melko läheinen.

Vierailija
18/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestittelen kyl ex työkaverin(miehen) kanssa. Todellakaan meillä ei ole mitään sutinaa ei ole koskaan ollut. Ei se kyl aina mikään suhde ole.

Vierailija
19/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettääkö ne siis vapaalla aikaa keskenään tai soittelee ja viestittelee?

Vierailija
20/37 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat liian mustasukkaiselta. Kohta varmaan alat määräilemään miestäsi? Ellet ole jo aloittanut...

N20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi