Yrittääkö jotkut homot oikeasti elää heterona?
Mä ihan tosissani epäilen että exä on oikeasti homo, seksi oli niin väkinäistä, ja mun fyysinen olemukseni vaikutti inhottavan sitä vaikka olen ihan nätti ja sopusuhtainen.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 11:41"]
Yrittää. Siskoni tuli jätetyksi viitisen vuotta sitten, kun mies, ensin 4 lastakin tehtyään, koki että on elänyt valheessa heterosuhteessa ja on oikeasti homo. Tätä hän ei ollut myöntänyt aiemmin edes itselleen, kun oli tiukan linjan uskovaisia jotka ei homoseksuaalisuutta hyväksy. Sitten meni keski-iän kriisissä ensin usko, ja sitten paljastui sukupuolinen suuntautuminen.
[/quote]
Hittielokuvan kaikki kliseet; piilohomoutta, itsensäkieltämistä & kireäpantaista uskonnollisuutta sekä taakse jätetyt lapset ja yllättynyt vaimo. Kai siinä keski-iän kriisissä osti vielä sen moottoripyörän ?
Kannattaisikohan vaikka tutustua muutamaan oikeasti homoseksuaaliin ennenkuin tulee tänne kirjoittamaan fantasioitaan....
Itse olen mies joka oli 12v suhteessa naiseen joka löysi terapian kautta identiteetiään ja huomasi lopulta olevansa lesbo. Lapsikin on. Ihmiset muuttuu... Se mikä oli ennen oli sen hetken totuus - mikään ei muuta sitä. Nyt asiat on vain toisin. Puhuttu avoimesti näistä. Surullista, mutta ei voi mitään. Meilläkin jo suhteessa erittäin läheinen suhde ystävinä ja fyysisestikin ollut noin herkkyysmielessä erityisen antoisaa, vaikka vaikeuksiakin toki ollut. Toivottavasti ystävyys jatkuu silti hyvänä vaikka suhde katkeaakin.
Mistä sait vertaistukea?
kerros lisää. Siis exä on homo.Väkinäistä seksiä.Mä ainakin laukesin usein.Hän on varattu,ollaan erottu.Elää toisen naisen kanssa avoliitossa.
Yrittää. Siskoni tuli jätetyksi viitisen vuotta sitten, kun mies, ensin 4 lastakin tehtyään, koki että on elänyt valheessa heterosuhteessa ja on oikeasti homo. Tätä hän ei ollut myöntänyt aiemmin edes itselleen, kun oli tiukan linjan uskovaisia jotka ei homoseksuaalisuutta hyväksy. Sitten meni keski-iän kriisissä ensin usko, ja sitten paljastui sukupuolinen suuntautuminen.
Ennen se oli jopa tavallista. Jos ei mies nyt ihan täysin homo ollut, niin sosiaaliset paineet ajoivat usein liittoon naisen kanssa. Ja naisilla tietysti vielä helpommin, kun ei seksin kanssa ole samaa ongelmaa, siis erektion saamista.
Mitä vittua?????? Hoh hoijakkaa. Olen hetero.En ole uskis.En ole ollut koskaan naimisissa.Mulla on kyllä lapsia.Olen alle 40v,en siis edes keski-ikäinen.Harrastan seksiä miesten kanssa.
Mulla ei ole neljää lasta.Sen verran mun sukulaisetkin tietää.Tietävät etten ole uskis,en käy kirkossa.Facebookin mukaan ateisti.Lapset ei oo käyneet pyhäkoulua.
Tunnen yhden miehen joka teki 3 lastakin vaimonsa kanssa. sitten yht´äkkiä kun lapset olivat kouluiässä ilmoitti tavanneensa toisen ja muuttavansa pois. tämä toinen olikin sitten mies kenen luokse muutti.
En sitten varmaksi voi sanoa jos olikin bi-seksuaali..
Ok.Mun ex asuu naisen kanssa ja on mies ja ne on naimisissa.Sä olet erehtynyt pahemman kerran.Olen itse myös hetero.Ok.
Ap:n kuvailema tilanne ei välttämättä tarkoita, että kyseessä olisi ns. kaappihomo. Mies voi olla ihan hetero, joka ei vain halunnut ap:ta tai oli kyllästynyt seksiin tämän kanssa.
Oma kokemukseni homomiehen kanssa oli niin järisyttävä, että olen vertaistuen avulla perehtynyt aiheeseen enemmänkin. Minulle oli todella tärkeää keskustella ihmisten kanssa, joille on käynyt samoin. Harva vain kehtaa puhua tällaisesta ja keskustelupalstojenkin tarinoissa vain jankutetaan miehen olevan biseksuaali...mutta kun EI kuulemma ole.
Meitä kaikkia yhdisti yllättävän samanlainen tarina: Mies kohtaa sielunkumppaninsa (joo, ällö sana..) ja ihastuu naisen persoonaan ja ulkonäköön. Nainen ihastuu ja lopulta rakastuu myös mieheen ja tämän läheisyyteen. Tunne on epätavallisen voimakas ja jokainen kosketus laukaisee melkein maanjäristyksen. Miestä on helppo katsoa silmiin, joten tuntuu kuin jokainen kohtaaminen olisi pelkkää katseiden toisiinsa imeytymistä. (epätavallista heteromiehen kanssa). Ajan- ja paikantaju katoaa ja pari viihtyisi vaikka tauotta toistensa seurassa. Seksuaalisella tasolla suhde etenee romanttisesti ja hellästi, on kynttilänvaloa, hierontaa ja musiikkia. Taivaallista. Jossain vaiheessa mies kuitenkin tunnustaa olevansa homo. Umpihomo. Ja katkaisee ilman mitään suurempia selittelyjä suhteen.