Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakoulun luokkkakaveri ilmestyy kotiovillesi tietämättäsi

Vierailija
21.03.2026 |

Olin vähän yli 20 v. asuin vielä vanhempien luona. Alakoulun luokkakaveri ilmestyy kotiovellesi ja tulee keskustelemaan siitä, että on kiinnostunut minusta.

Olin todella hämmästynyt ja vähän häpeissäni että alakoulun luokkakaveri josta on kulunut vajaa 10 vuotta, ehkä 6 vuotta ilmestyy kotiovelleni ja ilmoittaa että kiinnostunut minusta.

Nolotti. Nuori mies on ihan ok. Ihan kivannäköinenkin, mutta menin niin hämilleni etten osannut sanoa mitään. Oikeastaan hävetti että tuli kotiini kun vanhemmat olivat kotona ja ihan kuin olisi isältäni "pyytänyt kättäni".

Muuten olisin kiinnostunut halunnut tutustua uudestaan häneen, mutta se tilanne, kun tulee kotiini ja vanhemmat kotona ja tilanne oli vain niin nolo. 

Tämä tapahtui 90 luvun alussa.

Olisinhan voinut toimia toisin, mutta oikeasti se tilanne oli niin järkyttävä.

Miten itse olisitte toimineet?

Kommentit (6)

1/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähettäny sen kiusaajan huithelevettiin 😆

Vierailija
2/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäänyt kaduttamaan kun et lämmennyt? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut että sori mutten ole kiinnostunut sinusta sillä lailla, mutat tosi kiva nähdä pitkästä aikaa, haluatko tulla vaikka kahville, ihan kavereina? Ja jos olisi halunnut niin olisin keittänyt kahvit ja oltaisiin voitu vaihtaa kuulumisia.

Vierailija
4/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olipas rohkeaa siltä pojalta. Ehkä vuosi vuoden perään oli miettinyt sinua ja viimein uskalsi. 

Vierailija
5/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko kahden kesken edes vai vanhempien kuunnellessa.

Vierailija
6/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi tyyppi soitti kaikki saman sukunimen omaavat asuinpaikkakunnaltani läpi, kun etsi minua. Se vasta noloa oli. Eipä ottanut tyyppi sen jälkeen uudestaan yhteyttä, kun hän lopulta soitti oikeaan numeroon ja sai minut kiinni. Tyyppi oli minua ainakin viisi vuotta vanhempi, itse asuin vielä lapsuudenkodissani silloin. Vieläkin ällöttää kyseinen tapaus, vaikka olen jo 58-v. Liika into ei todellakaan aina ole hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän