Onko sinulta joskus varastettu jotain
Kommentit (37)
Kännykkä lähti kun jätin sen lidliin. Mun jälkeen tuli lahi-idan mies, olin siis tokavika asiakas. Oletan että tuo sahlam sen vei, koska en usko että liiterin henkilökunta pöllii asiakkaiden puheluita. VIdeolla oli paljon laulu ja videoita eri ihmisistä.
Äitiltä vietiin turkista lompakko rahoineen hotellihuoneesta juuri kun oltiin päästy hotelliin. Oltiin siis paikalla kun voro kävi, tuli ilmeisesti partsilta emmekä nähneet sitä.
Opiskelija-asunnossa asuessani pyykkituvan narulta oli viety lempipaitani ja Reebokin sukat. En muista oliko sama kerta vai kaksi eri kertaa.
Muuta varastettua ei tule nyt ainakaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Erään ison ja tunnetun siivousfirman kotisiivooja syyhki koruja. Jostain syystä koruja alkoi kadota ja meillä ei käynyt vieraita ollenkaan. Kerran sitten vaimo laittoi kaulakorunsa korulaatikkoon illalla. Muistan itsekin että laittoi, koska se oli koru mitä hän ei käytä usein. Seuraavana päivänä oli siivous. Ja kas kummaa, koru oli kadonnut. No mitäs se rikosilmoitus tuossa auttaa, milläs todistat mitään. Siivooja vaihtui ja korujen katoaminen loppui.
Multa siivooja varasti lääkkeitä. Reseptillä saatavia kipu- ja nukahtamislääkkeitä. Ja sama homma, firma ei uskonut työntekijästään tällaista ja millä sen todistaisi jälkikäteen? Nyt mulla on kamerat kotona ja eri siivousfirma.
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä lähti kun jätin sen lidliin. Mun jälkeen tuli lahi-idan mies, olin siis tokavika asiakas. Oletan että tuo sahlam sen vei, koska en usko että liiterin henkilökunta pöllii asiakkaiden puheluita. VIdeolla oli paljon laulu ja videoita eri ihmisistä.
Äitiltä vietiin turkista lompakko rahoineen hotellihuoneesta juuri kun oltiin päästy hotelliin. Oltiin siis paikalla kun voro kävi, tuli ilmeisesti partsilta emmekä nähneet sitä.
Hui tuo jälkimmäinen! Miten ette nähneet mitään?
Polkupyörän lamppu, se harmittaa vieläkin, kun oli ehkä päivän ollut käytössä, enkä tajunnut irrottaa sitä.
Polkupyörää on siirretty, mutta siitä en tiedä, oliko varastus- vai auttamisyritys. Pyörä löytyi loogisemmalta ja näkyvämmältä paikalta, kuin mihin olin sen jättänyt. Lukko oli ehjä.
Silloisen mieheni kotonamme pitämissä huumebileissä multa hävisi vaatteita, meikkejä ja yhdet korvakorut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui tuo jälkimmäinen! Miten ette nähneet mitään?
Varmaan siksi, ettei siellä huoneessa kukaan käynyt samalla kuin olivat paikalla. Ne huoneet eivät ole niin isoja etteikö huomaisi.
Vierailija kirjoitti:
Silloisen mieheni kotonamme pitämissä huumebileissä multa hävisi vaatteita, meikkejä ja yhdet korvakorut.
No yllätys.
Lompakko kahvilan pöydältä kun käänsin pään muutamaksi sekunniksi pois, onneksi kortit oli kännykän kotelossa ja varas sai vain muutaman kolikon sekä närästyslääkettä.
Pyöräilykypärä pyörän sarvesta kirjaston pihasta.
Neuletakki tk:n vessasta, riisuin pitkän neuletakin naulaan etten uittaisi sitä vahingossa pytyssä ja sillä välin kun pissasin, joku otti neuleeni.
Särkylääkepaketti, siis ihan perusburanaa, repun taskusta kävellessäni ruuhkaisen keskustan läpi. En tiedä oliko varas nimenomaan halunnut ne lääkkeet vai oliko vaan napannut mitä sai.
PARAS:
Väkijoukossa Turkissa multa vietiin tollanen olkalaukku selästä niin, että lopulta huomasin puristavani pelkkää hihnaa. Kaverit oli jollain mattopuukolla tms. katkoneet sen todella siististi. Ei voinut kun nauraa ja ihailla kun hölmistyksestä selvisi. Tosin saivat saaliiksi yhden vanhan reikäsen farkkutakin.
Juoksuhousut kultaisilla raidoilla(uudet) pyykkituvasta. Tätini antama kaunis hopea sormus(tämä sattui eniten) kortit kopioitu ja siitä pari tonnia. Kirjoja, hajuvesi(itsepä jätin junaan).
Olin tekemässä töitä näppiksellä kun kesken kaiken työkaveri varasti näppäim
Antivarastettu on!
Asun aika levottomassa kerrostalossa ja kerran unohdin vinttikomeron auki - mennessäni parin päivän päästä katsomaan tilannetta, niin joku oli tuonut sinne pari sylillistä remonttijätettä, mutta mitään ei oltu viety...
Lompakko, polkupyörä, rahaa, sukellusvälineet, polkupyörä taas, reppu autosta ja samalla kuljettajan puolen lasi paskaksi, iPhone, sukellusvälineet taas, Kindle paperwhite. Kaikki tavaravarkaudet ovat olleet ullakkomurtoja iPhonea lukuunottamatta, joka hävisi dormista maailmanympärimatkalla.
Minulla on ollut hyvä kotivakuutus aina, joten en ole jäänyt juurikaan mitään suremaan.
Sähkötupakka lähti Madridin metrossa. Oli shortsien alataskussa ja taskuvaras on luullut sitä lompakoksi. Oli siis sellaisessa rasiassa.