Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoolaismies sai tuhansien eurojen sakot peniskuvan lähettämisestä

Vierailija
19.01.2024 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010128442.html

Tässä itsekin harkitsen, mitä teen hallussani olevan materiaalin kanssa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös!

Vierailija
2/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiipahan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin poliisin laskurilla. Nettotulot/kk 14150 euroa antaa sakoiksi tuon 9240. Ei huoooono.

Vierailija
4/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallis m*lkk*. Toivottavasti oli sen arvoista.

Vierailija
5/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno uutinen! Oli jo aikakin saada sikailevat äijät vastuuseen teoistaan. Tehkää kaikki dickpicejä saavat naiset rikosilmoitus!

Vierailija
6/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hieno uudistus. Ennen niitä munankuvia piti kierrättää koko toimiston naisten naurettavina. Nyt ne lähettäjät saa vielä maksaa niistä. 

Vierailija
7/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitis woke ja Karl Marx!

Vierailija
8/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testasin poliisin laskurilla. Nettotulot/kk 14150 euroa antaa sakoiksi tuon 9240. Ei huoooono.

Monesti kuulee puhuttavan, että näiden kuvien lähettelijä olisi jotain teinejä tai sitten yhteiskunnasta syrjäytyneitä. Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
9/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo aikakin tuo on seks.ahdistelua

Vierailija
10/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia. Vain sitten kun olen tutustunut mieheen ja hän osoittaa olevansa järki ihminen voin antaa mahdollisuuden sille ajatukselle että hän olisi kunnollinen ihminen mutta en koskaan luota siihenkään täysin. Mies sukupuoli on sairas. Vain joku 10- 20 % älykkäimmistä voidaan laskea yhteiskunta kelpoisiksi.

Vierailija
11/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hieno uudistus. Ennen niitä munankuvia piti kierrättää koko toimiston naisten naurettavina. Nyt ne lähettäjät saa vielä maksaa niistä. 

Saat kovemmat sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä kuin se mies kyrpäkuvastaan. Toimiston naisillakin hymy hyytyy oikeudessa kun syytetään kyrpäkuvamiehen kunnian loukkauksesta.

Vierailija
12/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitis woke ja Karl Marx!

Ensimmäinen ikinö naista saamaton runkkari saapui itkemäön. Mene vetämöön itsesi narunjatkoksi. Perkel*en yhteiskunnan elötti. 

Vierailija
13/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kovemmat sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä kuin se mies kyrpäkuvastaan. Toimiston naisillakin hymy hyytyy oikeudessa kun syytetään kyrpäkuvamiehen kunnian loukkauksesta.

Tuskin hän saa. Ei ole mitään yksityiselämää, jos on valmis intiimipaikkojaan revittelemään ympäriinsä.

Vierailija
14/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia. Vain sitten kun olen tutustunut mieheen ja hän osoittaa olevansa järki ihminen voin antaa mahdollisuuden sille ajatukselle että hän olisi kunnollinen ihminen mutta en koskaan luota siihenkään täysin. Mies sukupuoli on sairas. Vain joku 10- 20 % älykkäimmistä voidaan laskea yhteiskunta kelpoisiksi.

Kiltti mies ei lähetä tuhmia kuvia kenellekään...

Vierailija
15/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kannattaa kuvien vastaanottajan pohtia, kummasta saa enemmän €; oikeudesta vaiko 7Päivää lehdestä.

Vierailija
16/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan yhdyssanat oikein. 

Vierailija
17/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko pelottamaan, että nysäsi kuville ensin nauretaan porukalla ja saat vielä päälle sakot, sinä saakelin ää liö. 

Vierailija
18/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa nainen !!

Vierailija
19/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko pelottamaan, että nysäsi kuville ensin nauretaan porukalla ja saat vielä päälle sakot, sinä saakelin ää liö. 

Olen koulutukseltani laki mies ja saan pesää ihan tarpeeksi ilman mitään dick pickejäkin.

Vierailija
20/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo tyyppi, jonka omat kirjallisen ilmaisun taidot ovat autistisen lapsen tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän