Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
441/572 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös jäänyt mieleen se kuinka nolotti. Olin "siveä" ja uskonnollinen, joten se, että jotenkin päädyin alastomana miehen viereen oli ihan kamalaa. Silti halusin ja olin siinä ihan vapaaehtoisesti, mutta kun poikaystävä halusi vieläpä katsella ja nuollakin sieltä, voi kamala! Mutta lopulta pyysin häntä imemään sieltä vielä lisääkin, tuntui niin syntisen hyvältä vaikka en orgasmia saanutkaan :).

Luulin myös että se sattuisi kun hän työntäisi peniksen sisään mutta ei sattunut, päin vastoin sekin tuntui ihanalle siellä.

Se että nautin siitä niin paljon, ihan jokaisesta työnnöstä sai kyllä itseni tuntemaan vielä enemmänkin syntiseksi :). No nyt olen myöhemmin päässyt onneksi noista ajatuksista eroon :)

Mä olin kanssa uskovaisesta perheestä, jopa ääri- . mutta muuten lempeästä. Olin itsekin uskovainen ja olen edelleen, vaikkakin aika liberaalilla tavalla. Silti pienestä pitäen olen tykännyt seksistä ihan hulluna. Olen aina tiennyt että uskovaiset on seksikielteisiä ja niissä ympyröissä (eikä kotona) ei kannata kiinnostuksestaan kertoa, mutta minulle nämä asiat eivät ole ristiriidassa eikä ongelma.

Ensimmäinen kerta oli vasta kun olin päässyt kauas kotikyliltä opiskelemaan. Sitäkin ennen olin kehitellyt arkisista esineistä viattoman näköisiä seksileluja, ja taisi paikat lopullisesti aueta näiden kokeiluiden seurauksena. Eka poikaystävä oli vasta 23-vuotias kesäduunikaveri, töiden jälkeen mentiin porukalla syömään ja kun sitten satuttiin samaa matkaa kotiin niin tajusin että haluan että tämä pari vuotta nuorempi aina puhtaan tuoksuinen ja reilun tuntuinen kaveri olisi ensimmäinen panoni. Suostuin kyläilemään, suostuin varoivaiseen lähentelyyn ja olin märkä. Tuntui pelkästään hyvältä kun tämä kolli työntyi sisääni, tunsin hänen kovan kalunsa ja pystyin jopa puristamaan sitä sisälläni, yritin peitellä ja hillitä ja jarrutella omaa nautintoani mutta hämmästyttävästi tultiin molemmat.

Kesäromanssinkin jälkeen pysyttelin harmaavarpusena, mutta jos joku siisti ja mukava poika yritti niin olin kyllä tosi helppo ja innokas. Nykyään olen aviossa, kaksi lasta. Mieheni on bi, ja minullakin on omat outouteni, joten olemme sopineet sellaisesta erikoisesta avosuhteesta, jossa kummallakin on yksi hyvin yksityinen "vapaailta" kuukaudessa.

Sulla taitaa olla ihan oma itse kehittelemäsi uskonto, hieman erilainen evankeliumi kuin se mikä Raamatussa esitetään.

Vierailija
442/572 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 22v ja olin viestitellyt kuvakkeessa naapurikaupungissa asuvalle 17v tytölle, joka sitten tulikin eräs viikonloppu käymään. Kävin hänet juna-asemalta ja koitettiin hermostuneesti jutella minun luona jotain. Tyttö ei ensin tehnyt muuta kuin seisoi, kysyin jos hän haluaisi istua. Lopulta hän tuli syliini ja alkoi suudella. Laitoin käteni hänen paitansa alle ja tunsin kuinka hänen terhakkaat isot rinnat olivat ilman ristikoita. Otin häneltä paidan pois ja mentiin sänkyyn. Riisuimme loput vaatteet ja uskaltauduin hyväilemään hänen pilluaan, joka oli jo aivan märkä. Työnsin pari sormea sisään ja sormetin häntä hetken aikaa. Ohjasin tytön käden penikselleni ja pyysin runkkaamaan sitä. Olin jo innoissani että nyt on se hetki kun pääsen poikuudestani, mutta tajusin ettei minulla ollut kortsuja. Koitin vielä saada tytön ottamaan minulta poskeen mutta ei hän uskaltanut.

Seuraavana viikonloppuna hän tuli uudestaan ja nyt olin varustautunut ostamalla läjän kortsuja. Ohjasin tytön sängylle ja riisuin hänet. Peniksen liukuessa tiukkaan märkään pilluun olin onnesta soikeana, ja samalla tunsin kuinka laukean aivan samoin tein. Koitin tehdä äkkiä pari työntöä ja laukesin. Tyttö ihmetteli että mitä tapahtui. Otimme samana iltana uusiksi useamman kerran ja silloin kestin jo huomattavasti kauemmin.

Tämän kokemuksen jälkeen tunsin itseni kuninkaaksi.

White trash king

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/572 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen odottelen tätä tapahtumaa joka tuskin enää tulee koskaan koittamaan. m36

Vierailija
444/572 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustus:

Nämä kaikki olen kirjoittanut ja ne ovat

tarinoita jotka eivät tosia, vaan

pelkkää satua.

No:

66.

118.

120.

122.

137.

155.

159.

255.

Olen pahoillani, en millää pahalla

satuillut.

Vaikea tsekata kun viestejä on niin paljon tuolla keskellä ketjua.

Numeroilla löytyy. Vaikeeta mutta ei

mahdotonta.

Tuosta löytymisestä yleensäkin:

Numerolla löytää helposti mutta

VAIN suunnilleen sillä jos kommentteja poistettu niin järjestys taitaa muuttua eli tarvitaan päivämäärä ja kellonaika (sitä en osaa sanoa tuleeko kenties useampia jopa samalla minuutilla).

Vierailija
445/572 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana silloiselle tyttöystävälleni, kun juhlimme hänen 18-vuotissynttäreitään. Oli mukavaa.

N26

Vierailija
446/572 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up.

Tädilleni 13 vuotiaana. Eikä siitä jäänyt todellakaan mitään traumoja.

Vierailija
447/572 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 -vuotiaana vein melkein kymmenen vuotta vanhemman tutun miehen kotiin koulupäivän päätyttyä. Vanhemmat oli vielä töissä. Olin tutustunut mieheen kesätöissäni ja viihdyttiin hyvin yhdessä viattomissakin merkeissä. Kokemus oli ihan miellyttävä ja muistaakseni sain sormettamalla orgasminkin. Mies oli aika iso ja kun halusin miellyttää miestä, jännitin koko hommaa liikaa. Yllätyin miehen koosta ja siitä, että hänellä riitti kuntoa pitkään ja monta kertaa. Petyin vain siihen, etten onnistunut sitouttamaan miehestä poikaystävää. N46

Vierailija
448/572 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonmiehen rouvalle hiilikellarissa 15 vuotiaana. Olipahan kokemus, kokemusten joukossa.

Vierailija
449/572 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun kysyit... pikkuserkulle. 17v

Vierailija
450/572 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v ja typy oli 19v.

Oli tosin jo kaikinpuolin ihan samoissa mitoissa silloin, kun täysi ikäisenäkin. Naikkonen oli tuttu ja kokenut ja erittäin hyvännäköinen tapaus. Siihen aikaan samoissa paikoissa oli paljon bileitä, missä oli siis vanhempaakin porukkaa ja olin jo muutamia kertoja koittanut häntä pokailla. Kun tajusin, että nythän tämä muuttuu todeksi olin aivan sekaisin varmaan kiimasta ja onnesta. Pikku känni oli, mutta ei mikään räkäposkella meininki. Hän pyysi minua lähtemään ihan seuraksi käymään hänen porukoillaan (tyhjä talo parin kilsan päässä) kesken jonkun pippaloiden. Vaivihkaa puristi perseestä minua hymyillen kun pyysi mukaansa.

Voi sitä tunnetta, kun lopultakin sain hyväillä ihan vaatteiden päältäkin tota upeaa kroppaa... kulli meni ekan kerran sisään hänen noustessaan ratsulle. Ego kasvoi olohuoneen kokoiseksi, kun hän kehui ihanan isoksi ja kovaksi. Hetken aikaa ratsasti ja sitten pyysi ihan lähäristä panemaan kunnolla. Samalla sormeili itselleen orkun ja sitä tunnetta en unohda kun tulin hänen sisäänsä lähes samaan aikaan.

Tämän jälkeen teki mieli kävellä suunnilleen munasilleen takasin sinne bileisiin henkseleitä paukutellen😂 sitten myöhemmin panin häntä muutaman kerran uudelleen, siis joku noin vuosi tästä tapahtuneesta eteenpäin.

Vierailija
451/572 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujolle tytölle koulussa, jolle olin myös ensimmäinen. Hän oli todella ujo. Seiskaluokka alkoi ja katselin häntä. Kahdeksannella oli liikuntatunnilla tanssia ja päädyimme arvalla pariksi. Rupesimme sen tanssin jälkeen seurustelemaan. Tein aina kaikki aloitteet, hän oli edelleen ujo, mutta nautti sitten rohkeudestani. Esimerkiksi hän ei koskaan suudellut minua ensin, olin aina työntymässä häntä kohti. Hän oli luonnonlapsi, runollisen kaunis ja kävin kuumana. Luokkaretkellä harrastimme seksiä piilopaikassa. Siihen aikaan oppilaat päästettiin kaupungille seikkailemaan, vaikka alunperin huvipuiston lisäksi kohde oli jokin kauppakeskus tai vastaava. Eri maailma. Tiettyyn aikaan piti olla bussissa ja siinä onnistuimme.

Vierailija
452/572 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujolle tytölle koulussa, jolle olin myös ensimmäinen. Hän oli todella ujo. Seiskaluokka alkoi ja katselin häntä. Kahdeksannella oli liikuntatunnilla tanssia ja päädyimme arvalla pariksi. Rupesimme sen tanssin jälkeen seurustelemaan. Tein aina kaikki aloitteet, hän oli edelleen ujo, mutta nautti sitten rohkeudestani. Esimerkiksi hän ei koskaan suudellut minua ensin, olin aina työntymässä häntä kohti. Hän oli luonnonlapsi, runollisen kaunis ja kävin kuumana. Luokkaretkellä harrastimme seksiä piilopaikassa. Siihen aikaan oppilaat päästettiin kaupungille seikkailemaan, vaikka alunperin huvipuiston lisäksi kohde oli jokin kauppakeskus tai vastaava. Eri maailma. Tiettyyn aikaan piti olla bussissa ja siinä onnistuimme.

Tunnepuoleen vielä lisäisin, että hän oli niin uskomattoman tiukka ja minua (meitä) jännitti olosuhteista johtuen valtavasti. Pari työntöä ehdin tehdä tosi varovasti, tuli valtava orgasmi ja purskahti isoveljeltäni varastettuun kondomiin. Sain ensimmäistä kertaa häneltä suudelmia huohotellessani siinä päällä, joten ei se ihan huonosti mennyt.

Vierailija
453/572 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso siskolle 18 vuotiaan. Hän tuli discosta kotiin ja sammui eteisen lattialle. Laitoin hänelle peiton päälle ja tyynyn pään alle. Aamulla heräsi ja oksensi wc ssä. Illalla tuli huoneeseeni. Pari siideriä ottaneena. Kiitti ja suuteli minua. Olin todella kokematon. Otti kädestä kiinni ja vei huoneeseen sa pyysi riisutumaan ja menemään selälleen sänkyynsä riisui siinä vatteensa ja tuli päälleni ujutti kyrpäni sisälleen. Kesti 15 s kun laukesin. Jäin siihen makaan hän laittoi kylpytakin päälleen. Sanoi kun seisoo niin tehdään uusinta

Vierailija
454/572 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiselle aviomiehelleni 19 vuotta sitten. Oli molemmille eka kerta. Sattui vähän, ei jäänyt mitenkään erityisesti muuten mieleen.

Mahdatkohan olla vaimoni.

Vierailija
455/572 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertani oli ensimmäisen naisystäväni kanssa. Olimme molemmat ujoja ja kokemattomia. Me olimme yrittäneet yhdyntää kondomin kanssa, siinä kuitenkaan onnistumatta. Me molemmat jännitimme ja hän oli sen vuoksi liian kuiva sisääntyöntymiseen. Hän hankki e-pillerit ja tiesimme odottaa yhteistä perjantai-iltaa. Nyt ei olisi pelkoa raskaudesta ja kondomien kanssa sählääminen jäi pois.

Minä olen aina tykännyt pillun nuolemisesta. Hassua, että olen nuollut pillua jo ensimmäistä yhdyntää. Katsoimme ensin televisiota vuodesohvalla. Kumpikin tiesi H-hetken tulleen. Rohkaisin mieleni ja ensimmäistä kertaa elämässäni nuolin pillua. Se oli todella miellyttävä kokemus. Kuin olisi nuollut ihanaa nektaria.

Ensimmäinen asento oli perinteinen lähetyssaarnaaja. Siirryin hätäisesti hänen päälleen. Yritin löytää häpyhuulia jostain sieltä karvakolmion keskeltä. No eihän se sieltä löydy! Siinä meni aikansa sählätessä. Muistan kuinka hän ohjasi minut häpyhuulille. Kuin puolivahingossa työnnyin sisälle. 

Aluksi en tuntenut mitään ja kysyin naisystävältäni, että onko se jo sisällä. Hän voihkaisi, että on se! Samassa tilanne iski päälle kuin sähköisku. Yhtäkkiä tunsin taivaallisen samettisen lämmön, pehmeyden ja liukkauden. Säikähdin vähän sitä: tältäkö sen tuntuu? Vetäydyin parin sentin verran. Kehoon iski kuin sähköisku. Lantio laittoi vastaan ja pienen vetäytymisen jälkeen huomasin työntyväni pari senttiä syvemmälle. 

Oli jännä tunne yrittää hallita tilannetta ja päästä vetäytymään, mutta keho laittoi vastaan lantioni työnteli hänen lantiota vastaan kuin sähköiskun saaneena. En voinnut hallita itseäni. Koko keho oli kauttaaltaan jännittynyt. Muistan kuin naisystäväni kyseli "mitä...mitä...?". 

Samassa nalli paloi ja me kumpikin aloitimme miehen ja naisen elämän. Jotenkin häpesin ja ujostelin hallitsematonta siemensyöksyä hänen sisälleen. Hetken aikaa hän luuli minun pissanneen hänen sisälleen. Kun tajusimme paremmin tilanteen, muistan hänen hymyn ja ihanan huokauksen. Hän sanoi hiljaa huokaisten "Ihana tuntea sinun spermasi sisälläni".

Siitä se kaikki alkoi. Uusinta oli heti samana iltana ja seuraavana aamuna.

Vierailija
456/572 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt poikuuteni kaksi kertaa. Kasvoin sukupuoliasioita, jopa tunteita peittelevässä perheessä, ja ensimmäinen rakastelu samanlaisen ujon ja estyneen tytön kanssa oli lähellä romanttista anteeksipyyntöä.

Muutaman vuoden kuluttua minut kesätyöpaikasta vietteli häikäilemättä miestään pettävä naimisissa oleva nainen. Hän oli niin seksin tarpeessa, että suorastaan järkytti minut.  Että kuinka nainenkin voi haluta, olla märkä, turvonnut, niin että saa orgasmin jo varovaisesta kosketuksesta, ja on niin himokas, että haluaa minun naivan ilman kondomia.

Ja tottahan minä nain.. Siinä menetin poikuuteni toista kertaa, ja koin että minusta tuli mies, ja että on tällaistakin huumaa.

Vierailija
457/572 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantyyppistä mulla paitsi en ollut ihan noin ujo, etten olisi suudellut poikaa koskaan ensin. Kieltämättä hän teki usein aloitteen, toi itsevarmana huulet huulilleni ja alkoi suutelemaan kiihkeästi. Oli ihanaa tuntea pojan kiihko farkkujen läpi ja teki mieli avata niitä. Pian kiusaus kävi liian suureksi. Välitunnilla kaksoistunnin välissä, jolloin ei ollut pakko lähteä luokasta suurin osa yläkerran luokista pysyi ovi kiinni, mutta hän ei malttanut olla käyttämättä tilaisuutta hyväkseen. Hän vei minut kädestä käytävään ja suuteli heti jalkani heikoiksi saaden mut nojaamaan seinään. Lähdimme siitä juhlasaliin vievään hämärään käytävään ruokasalin perällä, jossa ei yleensä ollut ketään. Se oli pieni koulu maaseudulla, lisärakennuksia paljon ja sitä kautta aika labyrinttimaiset tilat. Siellä sitten nojasin taas selkääni seinään ja avattiin housuja vyötäröltä sen verran, että hän sai heti kullinsa vapaaksi. Olin niin kiihottunut pelkästä suutelusta ja toisiamme vasten painumisesta, enkä osannut vastustella pojan mennessä polvistaan vähän alas ja ohjatessa pystyssä seisovaa pippeliään sisälleni. Tuntui täydeltä, puristavalta, mutta silti jotenkin niin sairaan hyvältä. Suljin silmät hetkeksi. Hän äärimmilleen kiihottuneena, herkkänä ei kestänyt montaa työntöä, kun oli pakko tulla ulos ja katselin uteliaana vierestä, miten spermaa roiskui seinään pojan huohottaessa ja hänen kätensä vatkatessa. Pyyhin kädellä seinää ja poika hieroi sitä kädestäni käteensä, pyyhki sen sitten housujensa nilkkoihin, ettei se näkyisi niin hyvin. Hänellä ei lakannut seisomasta ja hieroin penistä vähän kädelläni. Mua suudeltiin vielä kerran kiihkeästi ja nostimme housut ylös, mikä oli pojalle vaikeaa stondiksesta johtuen. Lähdimme juosten takaisin tunnille.

Vierailija
458/572 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutyttikselle meillä kotona kylmässä saunassa. Johonkin piti päästä tekemään sitä ja ajattelin, että siellä voitais olla rauhassa, pääsisin päälle jne. Myöhemmin kävi ilmi, että pikkusisko oli tirkistellyt meitä ja sanoi, että olin sonni. Toi lausunto jäi mieleen kuin myös se, ettei olisi malttanut lopettaa, tuntui sanoinkuvaamattoman hyvältä, tyttö oli niin märkä, liukas ja piukka ja sykki mun kalun ympärillä. Otettiin kaks uusintaa. Hän halus yhtä paljon ja suudeltiin melki koko ajan kun pantiin. Ne oli lyhyitä ja kiihkeitä kertoja.

Yksi kortsu muuttui harjoituskappaleeksi ja se jäi sinne minne se liukkaista käsistä putosi lauteiden alle isän löydettäväksi. Muuten onnistui kaikki, vaikka tietenkin jännitti. Ajattelin niin, että pojan pitää viedä ja olla rohkea. Yritin peittää epävarmuutta otteillani ja toiminnallani ja mielestäni onnistuin.

Vierailija
459/572 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljen kaverille 16-vuotiaana. Poika kävi meillä usein ja flirttailtiin. Hän kyseli mun kuulumisia ja koulujuttuja, kiusoitteli poikaystävän puutteestani sillain kivan leikkisästi ja muutenkin osasi puhua mulle. Ihastunut olin heti kun ekan kerran tavattiin. Yläkerran sohvalla rakasteltiin lähetyssaarnaajassa ekan kerran. Se oli kaikkea sitä mitä kuvittelin. Alussa vähän sattui, vaikka hän oli varovainen ja olin kauhean kiihottunut. Hän oli iso sieltä ja painava päälläni. Sairaasti se vaan kiihotti koko ajan enemmän. Lopussa hän pani tosi kovaa ja sain siinä orgasminkin yhtä aikaa hänen kanssaan. Kaiken kaikkiaan täydellinen kokemus ekaksi kerraksi. Toi alun varovaisuus oli ihanaa. Miten hän otti mut huomioon, totutti yhdyntään ja suuteli samalla.

Vierailija
460/572 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-juhlien jälkeen luokkakaverille. Hieno muisto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi