Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (572)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla eräänä kesänä harrastimme pikkuserkkuni kanssa teltassa salaa suuseksiä. Selkään piirtely johti vastapuolen salaisten paikkojen tutkiskeluun ja lopulta seksiin.
Kesästä jäi ihanat muistot. 🤔 Hänen pikkusiskonsa nukkui välillä kanssamme. Mahtoikohan koskaan havaita ylimääräistä säpinää?
Tuli mieleen vielä yksi kiva kokemus liittyen tähän. Olimme menossa linja-autolla hänen vanhempiensa mökille. Autossa oli harvanlaisesti porukkaa ja istuimme takaosassa. Matkan varrella vehkeeni jälleen osoitti elonmerkkejä ja otin sen sepaluksesta ulos.
Vinkkasin hänelle, josko kävisi suusellainen. Hän otti meisselini kosteaan suukkiinsa ja eipä aikaakaan, kun nivusissa alkoi tuntua tuttu kihelmöinti. Kauniit Järvi-Suomen maisemat kiisivät ohi ja yritin pitkittää nautintoa vielä hetken. Kuski olisi varmasti huomannut ilmeestäni, mitä tapahtuu, jos olisi sattunut katsomaan takapeiliin. Mahtavan orkun jälkeen hänän pyyhki suupieliä puhtaaksi ja matka jatkui.
Kyllä elämä oli nuorena toisinaan ihanaa.
Kundi piti ilmeisesti mällisi mausta ?
19-vuotiaana baari-illan jälkeen itseäni kaksi vuotta vanhemmalle Maijalle. Kokemus oli siinä määrin miellyttävä, että muistan sen kuin eilisen päivän vielä lähes 40 vuotta myöhemmin.
Olin opiskelijavaihdossa Ruotsissa. Muutin asuntolasta yksityisen omistamaan asuntoon. Yli 40-vuotias vuokraisäntä osoitti kiinnostusta, ja niinpä siitä päädyttiin lakanoiden väliin. Sattui vähän, mutta oli se vaan niin mahtava kokemus, että siitä kehkeytyi loppulukuvuoden ajaksi panosuhde. Vuokrastakin sain alennusta.
Ei jaksa enää muistaa missä ja milloin joten joka kerta tuntuu just siltä
Ihanan Ikan kanssa asuntovaunussa Hangossa. Taisi olle molemmille ensimmäinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
20v sitten olin 19-vuotias mies ja turhautunut siihen etten ollut vielä kokenut seksiä. Mutta en antanut sen lannistaa liikoja, kirjastosta löysin kirjan "Naiset ovat veenuksesta, miehet marsista". Sitä sitten lueskelin ja vannoin itselleni että kirjan oppien mukaan menen, eli sitten kun poikuus menee niin muistan lämmittää naista hitaasti jotta hänkin nauttii.
Sitten eräänä iltana kaverin kotibileissä tapasin 16v blonditytön joka oli mielestäni tosi kaunis ja illan aikana opin myös että hän oli huumorintajuinen ja syvällinen tyyppi. Suudeltiin, istuttiin sylikkäin, ja illan päätteeksi pyysin hänet mukaan kotiini. Hän suostui, ja siellä suutelin häntä hitaasti kaulalle ensin, pyöritin kieltäni siellä sun täällä hänen ihanan pehmeällä iholla. Hän oli siis myös neitsyt. Vaatteet hävisivät meiltä molemmilta ja jatkoin hänen kroppansa suutelemista ja nuolemista, kaulasta ensin, sitten pussailin ja nuolin hänen rintoja ja nänninsä hänen voihkiessa nautinnollisesti. Siitä siirryin alaspäin ja aloin hellästi nuolla ja imeä hänen klitoristaan kunnes hän hämmästykseni alkoi voihkimaan kovempaa, ja sai siinä nopeasti elämänsä ensimmäisen suuseksiorkun. Muistan vieläkin tänä päivänä kuinka hyvältä hänen kaikisti pyhin paikkansa maistui suussani. Odotettiin hetki, hän otti kalustani kiinni ja kovetti sitä kädellään samaan aikaan kun räpläsin kortsun esille ja hetken päästä sain kokea hänen ihanan tiukkaa ja lämmintä rakkausluolaa. Ei kauan kestänyt mulla tuleminen, ehkä viitisen minuuttia. Seuraavilla kerroilla kesti jo huomattavasti pitempään. Parisuhteessa oltiin nelisen kuukautta kunnes hän muutti perheensä kanssa ulkomaille. Ihan hyvällä muistelen vieläkin, Elina :)
19 v ja hotellihuone. Melko varakas isipappa
Teltassa kaverin isoveljen kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla eräänä kesänä harrastimme pikkuserkkuni kanssa teltassa salaa suuseksiä. Selkään piirtely johti vastapuolen salaisten paikkojen tutkiskeluun ja lopulta seksiin.
Kesästä jäi ihanat muistot. 🤔 Hänen pikkusiskonsa nukkui välillä kanssamme. Mahtoikohan koskaan havaita ylimääräistä säpinää?
Tuli mieleen vielä yksi kiva kokemus liittyen tähän. Olimme menossa linja-autolla hänen vanhempiensa mökille. Autossa oli harvanlaisesti porukkaa ja istuimme takaosassa. Matkan varrella vehkeeni jälleen osoitti elonmerkkejä ja otin sen sepaluksesta ulos.
Vinkkasin hänelle, josko kävisi suusellainen. Hän otti meisselini kosteaan suukkiinsa ja eipä aikaakaan, kun nivusissa alkoi tuntua tuttu kihelmöinti. Kauniit Järvi-Suomen maisemat kiisivät ohi ja yritin pitkittää nautintoa vielä hetken. Kuski olisi varmasti huomannut ilmeestäni, mitä tapahtuu, jos olisi sattunut katsomaan takapeiliin. Mahtavan orkun jälkeen hänän pyyhki suupieliä puhtaaksi ja matka jatkui.
Kundi piti ilmeisesti mällisi mausta ?
Pikkuserkku voi olla myös tyttö.
En ole menettänyt enkä luovuttanut sitä kellekään vielä. olen oikeastaan vielä ihan suukkoneitsytkin
Olin 15v, poikaystäväni 17. Neitsyttä oltiin molemmat. Olimme olleet yhdessä 6kk, ja niin rakastuneita kuin nuoret voivat vain olla.
Menimme hiihtolomalla Ähtäriin hänen mummolaansa yöksi. Makuuhuoneessa oli puutakka, ja lämpimän tulen loimussa me suutelimme, koskettelimme ja riisuimme vaatteet pois.
Hän tuli päälleni, laittoi kortsun ja työnsi pippelin sisään hitaasti; vaikka hän olikin kokematon, niin oli hellä ja huomaavainen. No, ei se fyysisesti mikään sen kummempi kokemus ollut, lähinnä epämukavalta se tuntui, ja minusta vuosi myös vähän verta. Mutta henkisesti se oli ihanaa.
Hän jätti minut kuukausi sen jälkeen, lähtiessään armeijaan. Olin silloin surusta aivan murtunut, mutta nyt kun katson taaksepäin, niin olen vain iloinen siitä että eka kerta oli niin jotenkin herkkä ja viaton. Terkkuja sulle Sami jos itsesi tunnistat, toivottavasti elämä on käsitellyt sinua hyvin.
N42 kirjoitti:
Olin 15v, poikaystäväni 17. Neitsyttä oltiin molemmat. Olimme olleet yhdessä 6kk, ja niin rakastuneita kuin nuoret voivat vain olla.
Menimme hiihtolomalla Ähtäriin hänen mummolaansa yöksi. Makuuhuoneessa oli puutakka, ja lämpimän tulen loimussa me suutelimme, koskettelimme ja riisuimme vaatteet pois.
Hän tuli päälleni, laittoi kortsun ja työnsi pippelin sisään hitaasti; vaikka hän olikin kokematon, niin oli hellä ja huomaavainen. No, ei se fyysisesti mikään sen kummempi kokemus ollut, lähinnä epämukavalta se tuntui, ja minusta vuosi myös vähän verta. Mutta henkisesti se oli ihanaa.
Hän jätti minut kuukausi sen jälkeen, lähtiessään armeijaan. Olin silloin surusta aivan murtunut, mutta nyt kun katson taaksepäin, niin olen vain iloinen siitä että eka kerta oli niin jotenkin herkkä ja viaton. Terkkuja sulle Sami jos itsesi tunnistat, toivottavasti elämä on käsitellyt sinua hyvin.
Upea stoori.
Siitä on aikaa ja niitä ensimmäisiä kertoja on vaimon kerta monet kerrat muisteltu, kun pelkkä hipaisu toiseen sai molemmat halusta sekaisin. Oi niitä aikoja! Pitkän parisuhteen rikkaus on muistella yhä uudestaan kauneimpia hetkiä ja yhä monesti rakastella hellästi, pitää toisia hyvänä sen innoittamana. Olemme toisillemme yhä ensimmäiset ja ainoat, ja kaikin mokomin niin saa olla tästä eteenpäinkin.
Olin 14 kun sain ekaa kertaa pimppaa kotibileissä...
Naapurin tytölle, saunan pukuhuoneessa. Oltiin jotain 15. Onneksi ei jäänyt yhteen kertaan. <3
Joskus junnuna tuli baarista tuli mukaan sellainen hemaiseva pari kymmentä vuotta vanhempi seksikäs nainen. Aamullakin olin tyytyväinen saaliiseeni. Samana yönä sain myös kokea pyllyreiän nuolentaa ja suihinottoa ekaa kertaa. Poikuus lähti ikimuistoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko suikkari poikuuden menetykseksi?
JOO. varmasti..jos (Synnytyksetkin. sitten..) Hoidat 'samaa tietä'? en usko.
joo ei. Ei lasketaposkaritjaperseeseevedot Neitsyyden 'menetykseksi'. Sori.. (käytävaasitäpildeehorona..;) OK
Vierailija kirjoitti:
19v. Sattui. Olin rakastunut, mutta jätkä häipyi saatuaan pilua. Sekin sattui, henkisesti.
Vaivainen kaiken kokee. Eritoten monestikin jos on heittänyt Jumalan käskyt ja ohjeistuksen selkänsä taakse.
Nykyiselle aviomiehelleni 19 vuotta sitten. Oli molemmille eka kerta. Sattui vähän, ei jäänyt mitenkään erityisesti muuten mieleen.