Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kuppikoon valitsisit jos voisit?

Vierailija
19.11.2013 |

Eli mikä on mielestäsi ideaalisin kuppikoko/rintojen malli ja miksi? En siis ole kiinnostunut nykyisistä tisseistänne vaan ainoastaan siitä ihanteesta :D

Oma ideaalini olisi 75B terhakkana pystymallina, se olisi mukavan pieni eikä tarvitsisi käyttää rintsikoita, mutta olisi kuitenkin "riittävä" jotta vartalo olisi sopusuhtainen.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

70H on nyt, ja tykkään tästä. Sopii vartalonmalliini, olen pitkä (178 cm), normaalipainoinen ja tiimalasi (klassisella 30 cm erotuksella alueella lantio-vyötärö-rintamus). En välttämättä pistäisi pahakseni, vaikka olisivat hieman isommatkin, nämä kun ovat aika keskikokoiset.

Monella on aika väärä käsitys siitä, mitä kirjain numeron perässä tarkoittaa. Esim. D on aivan eri kokoinen eri ympäryksillä. Ei voi todellakaan lähteä yleistämään, että "D-kuppi on kiva", kun niitä on niin eri kokoisia.

Esim.

Kuppikooltaan nämä ovat samankokoisia kuppeja (ei ympärykseltä):

70D

75C

80B

85A

Kun taas esim.

85D

80E

75F

70G

Pienillä ympäryksillä isot kirjaimet eivät tarkoita yleensä isoja rintoja, vaan melko keskikokoisia. Esim. 65E on oikeastaan jo aika pieni koko, sellaiset rinnat mitkä saa kämmenillä peitettyä.

Noin 70 % suomalaisista naisista käyttää vääränkokoisia rintaliivejä, ja siksi kaupatkin myyvät vain näitä yleisiksi luultuja (oikeasti melko harvinaisia) kokoja, kuten 75B, 75C jne. Pienellä ympäryksellä on mahdotonta löytää ns. tavallisista kaupoista isoja kirjaimia. Yleensä ne loppuvat D:hen, tai korkeintaan E:hen. Sitten taas isoilla ympäryksillä (80 -->) löytyy näitä isoja kirjaimia, mikä on hassua. Harvalla kun oikeasti on niin järkyttävän kokoisia rintoja kuin esim. 85G.

Vierailija
42/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omistani, nää on 70C useimmissa malleissa (lindexin rintsikoita käytän).

Mutta joku sanoi, että haluis 70C:n, oli kivaa kun raskausaikana tissit heilui. Ei nää mun ainakaan heilu. Vähän tutisee jos käsillä hyllyttää, mutta eipä tuossa juuri hyllytettävääkään ole. Todella pienet ja söpöt. Ilman liivejä paita päällä näytän kyllä aika pitkälti laudalta. Omiin käsiini tavaraa on juuri ja juuri kämmenellinen, miehen kämmen jää vajaaksi. Oikein passelit kuppikakut minulle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:16"]

Ottaisin mieluusti 75C ja vaihdossa antaisn pois nämä 75H:t.

[/quote]

I feel your pain! Oma kokoni on tällä hetkellä 80G, enkä näe yhtäkään hyvää puolta näin suurissa rinnoissa. Ihannekokoni on myös tuo 75C ja toivottavasti jossain vaiheessa leikkauspöydän kautta siihen vielä pääsenkin.

Vierailija
44/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

42: Vääristynyt kehonkuva, jos 70C näyttää laudalta. Yrität tietysti kiistää, mutta se kuuluu ongelmaasi.

Vierailija
45/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:43"]

42: Vääristynyt kehonkuva, jos 70C näyttää laudalta. Yrität tietysti kiistää, mutta se kuuluu ongelmaasi.

[/quote] Hienosti argumentoitu. :) En keksi mitään syytä vääristyneelle kehonkuvalle, kun en ole ikinä siihen juuri huomiota kiinnittänyt. Enkä treenannut. Se on ollu musta aina ihan tarpeeks jepa. :) Sille en voi mitään, että mun tissit on 70C ja ne eivät juuri rintakehästä ulospäin nouse. Kaksi faktaa kuitenkin.

Vierailija
46/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:43"]

[/quote]

Hahhah, huomaa kyllä että olet näitä jotka eivät kuppiko'oista juuri mitään tiedä. Tässä esimerkiksi on 70C:n rinnat, ja kyllä vain aika laudaksi sanoisin esimerkkihenkilöä:

http://www.plasticsurgeryofchicago.com/images/contentimages/document_20_4_282.jpg

Vierailija
47/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi sama esimerkkihenkilö ennen suurennusta:

http://www.plasticsurgeryofchicago.com/images/contentimages/document_20_4_281.jpg

Vierailija
48/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt lauta ole! Sopusuhtaiset rinnat. Mutta jos tuo on todella 70C, niin ehkä oma ideaalini olisi se 70D.

Vierailija
49/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään näistä omistani tosi paljon, eli mun kroppaan ihanne on tämä 75DD. Rintani ovat kiinteät kolmesta lapsesta huolimatta.

Vierailija
50/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseni on pienennetyt kokoon 75C. Sopusuhtaiset, joten olen tyytyväinen. Ihanne olisi kuitenkin paljon pienemmät 70A tai 70AA. Siis koko, jossa ei tarvita liivejä ollenkaan.

Vierailija
51/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:47"]

http://www.plasticsurgeryofchicago.com/images/contentimages/document_20_4_281.jpg

[/quote]No mulla on paljon pienemmät kuin nuo. Mun 70C:n liiveistä noista tursuis 1/3 ulos. :D Eli ei, tuo ei todellakaan ole lauta, ei lähelläkään. Noi on jo aika isot rinnat mun makuun.

Vierailija
52/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumikuppi mallia XXXL, kiitos!

Vierailija
53/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

foto ois kiva

Vierailija
54/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:13"]

70H on nyt, ja tykkään tästä. Sopii vartalonmalliini, olen pitkä (178 cm), normaalipainoinen ja tiimalasi (klassisella 30 cm erotuksella alueella lantio-vyötärö-rintamus). En välttämättä pistäisi pahakseni, vaikka olisivat hieman isommatkin, nämä kun ovat aika keskikokoiset.

Monella on aika väärä käsitys siitä, mitä kirjain numeron perässä tarkoittaa. Esim. D on aivan eri kokoinen eri ympäryksillä. Ei voi todellakaan lähteä yleistämään, että "D-kuppi on kiva", kun niitä on niin eri kokoisia.

Esim.

70D

75C

80B

85A

Kun taas esim.

85D

80E

75F

70G

Pienillä ympäryksillä isot kirjaimet eivät tarkoita yleensä isoja rintoja, vaan melko keskikokoisia. Esim. 65E on oikeastaan jo aika pieni koko, sellaiset rinnat mitkä saa kämmenillä peitettyä.

Noin 70 % suomalaisista naisista käyttää vääränkokoisia rintaliivejä, ja siksi kaupatkin myyvät vain näitä yleisiksi luultuja (oikeasti melko harvinaisia) kokoja, kuten 75B, 75C jne. Pienellä ympäryksellä on mahdotonta löytää ns. tavallisista kaupoista isoja kirjaimia. Yleensä ne loppuvat D:hen, tai korkeintaan E:hen. Sitten taas isoilla ympäryksillä (80 -->) löytyy näitä isoja kirjaimia, mikä on hassua. Harvalla kun oikeasti on niin järkyttävän kokoisia rintoja kuin esim. 85G.

[/quote]

Ton höpinän olen kuullut aiemminkin, mutta kuitenkin virallisesti kuppikoko määritellään rinnan päältä mitatun ympärysmitan ja rintakehän kohdalta mitatun ympärysmitan erotuksena. Eli ei siinä mitään tuollaista sinun mainitsemaasi efektiä tapahdu!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rintaliivit

Vierailija
55/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Antaisin mitä vaan pienistä rinnoista. Nyt on 85 e/f ja mä vihaan näitä.

Vierailija
56/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:47"]

[/quote]No mulla on paljon pienemmät kuin nuo. Mun 70C:n liiveistä noista tursuis 1/3 ulos. :D Eli ei, tuo ei todellakaan ole lauta, ei lähelläkään. Noi on jo aika isot rinnat mun makuun.

[/quote]Siis pienemmät kuin ne ekan kuvan tissit. Hups. :)

Vierailija
57/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että melkein kaikki haluaa pienet rinnat. Miks sit tehdään suurennusleikkauksia? Miestenkö takia?

Vierailija
58/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsisin pienen C:n. sen mikä minulla oli ennen imetystä. 70 C

Vierailija
59/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin takaisin mun 75Bt ennen lapsia. Pikkuisen voisivat olla isommat, eli 75C  kelpaisi myös. Mutta 75A ei paljon roiku eikä haittaa menoa, joten tyydyn näihin nykyisiin. 

Vierailija
60/77 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:13"]

Esim.

70D

75C

80B

85A

Kun taas esim.

85D

80E

75F

70G

[/quote]

Ton höpinän olen kuullut aiemminkin, mutta kuitenkin virallisesti kuppikoko määritellään rinnan päältä mitatun ympärysmitan ja rintakehän kohdalta mitatun ympärysmitan erotuksena. Eli ei siinä mitään tuollaista sinun mainitsemaasi efektiä tapahdu!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rintaliivit

[/quote]

Höpsö, et tainnut nyt ihan ymmärtää käsitettä rinnakkaisko'oista. Niitä käytetään, jos esimerkiksi sovittaessa kuppi tuntuu sopivalta, mutta ympärys liian pieneltä. Silloin vaihdat kätevästi esimerkiksi 70D:stä 75C:hen. Noissa kun on samankokoinen kuppi mutta eri ympärys.