Minkä kuppikoon valitsisit jos voisit?
Eli mikä on mielestäsi ideaalisin kuppikoko/rintojen malli ja miksi? En siis ole kiinnostunut nykyisistä tisseistänne vaan ainoastaan siitä ihanteesta :D
Oma ideaalini olisi 75B terhakkana pystymallina, se olisi mukavan pieni eikä tarvitsisi käyttää rintsikoita, mutta olisi kuitenkin "riittävä" jotta vartalo olisi sopusuhtainen.
Kommentit (77)
On vaikee tietää, mikä omassa kropassa näyttäis hyvältä. Mulla on leveä yläselkä ja rintakehä, niin että ympärysmitta on hyvin hoikassa kunnossa 80, ja normaalissa 85. Vyötärö aika ja kapea ja lantio leveähkö. En tiedä tekiskö isot tissit ylhäältä liiankin leveäksi, ja toisaalta että näyttäiskö pienemmät epätasapainoiselta tiimalasikropassa. Nykyiset on vaan sellaset eripariset nahkapussit, jotka on niin epäkäytännölliset, että jonkinlainen korjausleikkaus on kyllä suunnitelmissa, kunhan lapsiluku on täynnä. Mutta en siis tiedä, että minkäkokoiset tissit sitä sitten haluais.
Olen 75DD mutta haluaisin olla korkeintaan 75C. Lapseton, rinnat eivät roiku mutta painavat ja vaatteet ovat tiukkoja yläosasta :(
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:17"]
minulla on 75A, ja itse pidän näistä pienistä rinnoista, en tahtoisi isompia
[/quote]
Sama homma. Mutta haluaisin rintojen olevan samaa kokoa. Tai siis, toinen rinta on tuo 75A, toinen pienempi (siis selvästi pienempi).
70C oisi kiva ja sopisi kroppaani :)
Olen nyt 65 B tai 70 A.
Tykkään eniten pienistä, pyöreistä, söpöistä rinnoista, joten pitäisin muuten omani, mutta ehkä yksi koko lisää, eli 65C - 70B voisi olla täydellinen!
Ottaisin mieluusti 75C ja vaihdossa antaisn pois nämä 75H:t.
Voisin vaihtaa nää K:t johonkin D tai E-kuppiin.
75B on mun haave.
nyt mulla on 75E, painaa kamalasti ja päätä särkee jatkuvasti, juokseminen kaikkee muuta kuin kivaa. :(
Tämä 75B on hyvä ja olen aina ollut hyvin tyytyväinen muotoihini .
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:20"]Hei ja tosi moni tyytyväinen omiinsa! Musta se on hieno asia :) Ei ole todellakaan mitään oikeaa rintojen kokoa!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:12"]
Mun entisellä tyttöystävällä oli 28DD ja täytyy sanoa että oltiin aika lähellää täydellisyyttä.
[/quote]
No EI TAKUULLA OLLUT 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ranteenkin ympärys on n20cm, mieti siitä!
70 C, nyt on 80-85 E. Eli pienemmät ja hiukan kiinteemmätkin ois kivat. Tosin kiinteät nämä yli 50v ikäisen rinnoiksi on, mut kumminkin.
75C. Nykyinen 75H on jo liikaa, vaikea löytää kivoja rintaliivejä, olkaimet painaa, ei voi pitää olkaimettomia, eikä voi pitää paitapuseroita.
75A olisi hyvä. Tissit ovat tiellä liikkuessa.
En tiedä nykyistä kokoa, mutta kunhan pysyvät niin pieninä, ettei tartte rintsikoita käyttää, niin hyvä. Vaikka tuskin mä käyttäisin, vaikka olis minkä tahansa kokoiset.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:12"]
Mun entisellä tyttöystävällä oli 28DD ja täytyy sanoa että oltiin aika lähellää täydellisyyttä.
[/quote]
No EI TAKUULLA OLLUT 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ranteenkin ympärys on n20cm, mieti siitä!
[/quote]
Tuumaa ystävä hyvä, tuumaa.
Nykyisen vartalon pariksi sopisi D80. Mutta jos vatsan saisi kiinteäksi ja litteäksi niin sitten paljon mieluummin B tai korkeintaan C-kuppi.
Tähän kroppaan huolisin 65D:n tai 70C:n.