Taitaa olla vanhemmuus hukassa sinultakin?
Niin paljon taas tänäänkin tuotiin hoitoon lapsia, jotka oli huonosti puettu ja hiukset sekaisin, joillain eri paria sukat.
Lisäksi kuulemma ei viikonloppunakaan pystytä pitämään perheessä säännöllisiä ruoka-aikoja.
Kommentit (27)
Mielestäni silloin on jo vanhemmuus pahasti hukassa, jos lapsi pitää jonnekin hoitoon viedä huonojen hoitajien kontolle.
Mulla kyllä ainakin on vanhemmuus hukassa. Oon joskus vienyt lapsen hoitoon parittomilla sukilla, tosin oli ne sentään samaa sarjaa eli vain eri väriset...
Meneppä tekemän työsi ja lopeta täällä roikkuminen.
Ja jotkut lapset haluaa että sukat on eriparia :)
Hukassa Sinulla sanajärjestys on. Oysikkosi lue.
Pajunköyttä syötetään, että teillä olisi jotain juoruttavaa.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:34"]
Mulla kyllä ainakin on vanhemmuus hukassa. Oon joskus vienyt lapsen hoitoon parittomilla sukilla, tosin oli ne sentään samaa sarjaa eli vain eri väriset...
[/quote]
Sama täällä. Mun teinityttö pitää eriparisukkia. Ihan tahallaan vielä kaivaa eriparisukat kaapista. Tunnen syvää syyllisyyttä siitä, että vanhemmuuteni on hukassa
-huonosti puettu
-eripari sukat
-hiukset sekaisin
Ai kauhia, tällaistako te siellä joudutte kestämään, otan osaa. Kyllä nyt hävettää tämä meidän hukassa oleva vanhemmuus. Onneksi teillä on hyvin tallessa tuo hoitotaito. Kampaatte hiukset, parsitte vaatteet ja vaihdatte sukat. ISO KIITOS!
Siellä päivähoidossa taitaa olla liikaa työntekijöitä, kun on aikaa täällä marista.
Mutta joo, eipä ole meidän piltti teidän päiväänne pilaamassa, meillä kun on vapaapäivä ja köllitään vielä yöpaidassa kotona. Kohta lähdetään ulos korjaamaan einon jättämiä jälkiä, ensin hiukka aamupalasta.
Just katsoin tänä aamuna, kun mies puki pojalle ei yhteensopivat paidan ja housut. Sukkia en katsonut, mutta aika usein laittaa eriparisukat, jos ei satu heti parit käteen. Hiuksiakaan ei tainnut kammata, mutta ne on sekaisin viimeistään sen jälkeen kun vetäisee lakin pois päästä. (Pojan hiuslaatu on paksu mutta tönkkö, sojottaa helposti mihin suuntaan sattuu.)
Viikonloppunakin syötiin päivällinen aiemmin kuin yleensä, kun mentiin suoraan lastenteatterista tullessa syömään.
Ai kauhea, kun meillä on perhe ihan sekaisin. Pitäiskö soittaa lastensuojeluun tai jotain.
On, on vanhemmuus hukassa minullakin. Lapsella on tukka kuin petolinnun --. Jalassa on varsinkin itsepukevilla koululaisilla eriparisukat. Kyllä on ammattikasvattajilla kestämistä, huohh.
Kai ne hiukset on sekasin, kun on juuri ollut pipo päässä tarhaan tullessa. Ja jos ei ole pipoa, niin eihän lapsella sitten ole tarpeeksi päällä ja taas joku tulee tänne siitä valittamaan. Näin ne ongelmat kiertää. :)
Mitä pahaa on eriparisukissa?? Ei mitään, on kuitenkin sukat. Hukassa se taitaa olla minullakin vaikka ollaankin vapaapäivällä kotona. Lapselta puuttuu housut kokonaan ja hiuksiakaan en ole häneltä kammannut. Tuossa se lapsi touhuaa ukin kanssa kun minä istun koneella. KAMALAA!!!
Huomena ajattelin viedä hoitoon sisävaatteissa, toppapuvussa yms. talvivaatteissa vaikkei meillä oikein ole luntakaan. On kai sitten vanhemmuus hukassa, vaikka muuten onkin kylmä.
Ja miten sinulla on aikaa olla noinkin aamusta koneella tästä raportoimassa?
Kun rupesin miettimään mitkä sukat lapsilla on tai tuliko hiukset harjattua, tajusin et omia hiuksia en ehtinyt harjaamaan! Taitaa meidän perheessä olla hyvin vakavia ongelmia sukupolvelta toiselle. Vanhemmuus on ainakin hyvin pahasti hukassa.
Me puetaan lapsen kanssa usein ihan tarkoituksella eripariset sukat. Tavalliset valkoiset on liian tylsiä meidän makuun. Hiuksetkin saattaa jäädä joskus kampaamatta, koska boheemisti nukumme viime tippaan asti :)
On hukassa ja pahasti, lapsi on päivähoidossa ja minä olen kotona sairaana. En edes tiedä mitkä vaatteet lapsella on päällä, koska hän on pukenut itse ja isä on vienyt hoitoon. Varavaatteita on repussa villasukista kauluriin ja sisävaatekerta.
Kampaa lapsellani ei edes ole, ei olla koskaan käytetty.
Jos säännölliset ruoka-ajat tarkoittaa samaa rytmiä kuin päiväkodissa, niin ei olla sitäkään pidetty normina.
Mitä väliä vaikka on sukat eri paria? Itsellänikin harvoin on saman parin sukat :D Pääasia, että jonkinlaiset sukat on jalassa :)
Mees nyt takas töihin siitä.