Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies elokuvissa toisen naisen kanssa

Vierailija
18.11.2013 |

mies lähti yllättäen elokuviin toisen naisen kanssa kun minä olin jalkapalloturnauksessa lasten kanssa. 

pitääkö tähän reagoida miten? hän ei kerro kenen kanssa oli, mutta kertoi, että oli mukavaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:57"]Ei ole minustakaan mitään outoa, olen juuri tuollainen kaverinainen muutaman varatunkin miehen kanssa. Kaikki ystävyyssuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa eivät onneksi lopu parisuhteen alkuun, vaikka moni nainen niin ilmeisesti haluaisikin :D Jos taas olisi jotain sutinaa niin silloinhan mies varmaan salailisi asiaa.

[/quote]

Mun mielestä tollaset kaverinaiset on jotenkin säälittäviä. Etsikää oma mies itsellenne ja jättäkää varatut miehet rauhaan. Te ootte niiden kanssa, jos olette rehellisiä itsellenne, vaan sen takua että saatte niiltä varatuilta huomiota ja ihailua, jollakin tavalla uskotte, että olette parempia kuin miehen vaimo, tehän ootte niin ymmärtäväisiä ja hyviä tyyppejä.

Mun yks eksä saunoi yhden naispuoleisen ystävänsä kanssa. Kun sain tietää, vedin herneen nenään. Ja ison herneen. No, se onkin nyt eksä.

90% varatuista naisista ja miehistä on sitä mieltä, että kun on parisuhteessa, ei ole soveliasta kaveerata, siis kahdestaan tapailla, vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa. Pariskuntaillat yms on eri juttu.

[/quote]

Olen myös kaveri näiden kaverimiesteni vaimojen kanssa, mutta esim. jos haluamme nähdä jonkin elokuvan ja tyttöystävällä/vaimolla on muuta menoa, menemme vaikka kahdestaan. Moni kaverimieheni on entinen koulukaverini. Lisäksi olen sitä mieltä, että kaverisuhteista mustasukkaiset naiset ovat säälittäviä.

Ap:n tapauksessa nyt (hänen valaistuaan asiaa lisää) on selvästi kyse oikeasta ongelmasta, mutta ei kannata silti yleistää että kaikki nainen-mies-kaverisuhteet olisivat jotenkin latautuneita. Monilla suhde on sellainen kuin sisaruksilla.

Ja kiitos vain vinkistä, mutta en aio "hankkia omaa miestä", koska olen aseksuaali.

T: 7

Vierailija
2/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS mies harrastaisi elokuvia ja tämä on joku "pakkonähdä", niin mikäs siinä jos joku lähtee leffaseuraksi.

JOS mies veisi minuakin ulos, niin ehkä saisi silloin käydä muulloinkin jonkun kanssa.

MUTTA olen myös sen verran vanhanaikainen, että mun mielestä mies ja nainen eivät voi olla ihan vaan ystäviä. Ei tarkoita, etteikö vieraille naisille saisi puhua tai esim. halata työkavereita, mutta kahdenkeskinen aika noin muuten...

En tykkäisi, en missään nimessä. Mutta kuinka pahasti menee herne sieraimeen riippuu niin monesta asiasta. Lievemmässä tapauksessa pitäisin pahan mielen omana tietonani. Siinä on kaikki, mihin pystyn.

AP, mitä sä nyt olet tehnyt (miehen mielestä) kun se tuollain käyttäytyy, kuin kaksitoistavuotias tyttölapsi? (Meillä on tämmöinen kotona ja ah se draama kaverisuhteissa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää pettää.. Äksyilyt ja tuo käytös kertoo kaiken.. Tiiä nyt sitte mitä tää mies tahtoo jatkossa ja mitä sinä?

Vierailija
4/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tää nyt ole joko ihan selvä juttu tai provo?

Vierailija
5/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun aviopuolisolleni kyllä tulisi mieleenkään lähteä leffaan jonkun naisen kanssa vaikka olisi kuinka kaveri. Eikä minulla jonkun miehen! Eiköhän sitä puolisot mene yhdessä jos nyt on kyse oikeasta perheestä niinkuin ymmärsin, jos haluaa kivaa iltaa tai sitten isommalla porukalla. Ei kai aloittajaa nyt ihan vedetä höplästä, menivätkö vielä iltaa istumaan ja kenties jatkoillekin vielä kahdestaan, heheh. Ei kai ihmiset voi olla noin tyhmiä.

Vierailija
6/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:23"]

No ei minun aviopuolisolleni kyllä tulisi mieleenkään lähteä leffaan jonkun naisen kanssa vaikka olisi kuinka kaveri. Eikä minulla jonkun miehen! Eiköhän sitä puolisot mene yhdessä jos nyt on kyse oikeasta perheestä niinkuin ymmärsin, jos haluaa kivaa iltaa tai sitten isommalla porukalla. Ei kai aloittajaa nyt ihan vedetä höplästä, menivätkö vielä iltaa istumaan ja kenties jatkoillekin vielä kahdestaan, heheh. Ei kai ihmiset voi olla noin tyhmiä.

[/quote]

Jos sinulle ei tule mieleen ei tarkoita etteikö jollekin toiselle voisi tulla. Jotkut käy jopa luvan kanssa vieraissa eikä heille siinä ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
7/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on toisiinsa sitouneet ja perhe, ei silloin toisten kanssa hilluta. Toki jos on avoin liitto ja molemmat menee ja niin on sovittu, se on toinen juttu. Aloittajalla taisi olla ns. tavallinen perhe, aina riittää kuitenkin niitä jotka eivät halua sitoutua ja se oma päätös. Ihmetyttää kyllä sekin miksei isdä halunnut mieluummin olla muka siinä lasten jalkapalloturnauksessa vaan joku nainen meni edelle..ajattelemisen aihetta on tosiaan missä mennään.

Vierailija
8/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:51"]

Mä en reagoisi mitenkään. Oman mieheni kavereista varmaan 70 % on naisia. Opiskeli naisvaltaiselle alalle, ja sieltä on suurin osa nykyisestä ystäväpiiristäkin. En näe tuossa yhtään mitään kummallista.

[/quote]Miten tyhma voi nainen olla..sun miestas varmaan naurattaa

Vierailija
9/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:57"]Ei ole minustakaan mitään outoa, olen juuri tuollainen kaverinainen muutaman varatunkin miehen kanssa. Kaikki ystävyyssuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa eivät onneksi lopu parisuhteen alkuun, vaikka moni nainen niin ilmeisesti haluaisikin :D Jos taas olisi jotain sutinaa niin silloinhan mies varmaan salailisi asiaa.

[/quote]

Mun mielestä tollaset kaverinaiset on jotenkin säälittäviä. Etsikää oma mies itsellenne ja jättäkää varatut miehet rauhaan. Te ootte niiden kanssa, jos olette rehellisiä itsellenne, vaan sen takua että saatte niiltä varatuilta huomiota ja ihailua, jollakin tavalla uskotte, että olette parempia kuin miehen vaimo, tehän ootte niin ymmärtäväisiä ja hyviä tyyppejä.

Mun yks eksä saunoi yhden naispuoleisen ystävänsä kanssa. Kun sain tietää, vedin herneen nenään. Ja ison herneen. No, se onkin nyt eksä.

90% varatuista naisista ja miehistä on sitä mieltä, että kun on parisuhteessa, ei ole soveliasta kaveerata, siis kahdestaan tapailla, vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa. Pariskuntaillat yms on eri juttu.

[/quote]

Mä en sanois että kaikki kaverinaiset on tuollaisia, mutta osa on. Olen itse naispuolinen ja mulla oli naispuolinen ystävä jonka ystäväpiiristä suurin osa on miehiä. Se puhui mulle aina kuinka hän heittää läppää niiden kaverimiestensä kanssa niiden avovaimoista ja vaimoista, arvostelee niiden ulkonäköä ym. Eli oli vähän olevinaan kuitenkin parempaa kastia kun niiden puolisot. 

Mä en enää ole sen ystävä, koska se meni sänkyyn mun miehen kanssa.

Vierailija
10/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Poistaa sinut facebookista? Ilmeisesti että uusi nainen kuvittelee että olette nyt sitten eronneet. Ja asiat voi heillä kehittyä. Saa syynkin käytökseensä vieritettyä sun niskoille, kun kiukkuaa.

Orastava suhde on, mieshän sanoo sen suoraan, jos kerran asiat eivät ole vielä edenneet. Ja miksi hän ei muuten suostuisi henkilöimään naista kunnolla..?!

Ihan normaalia nyt olis kertoa edes kenen työkaverin eikä pimittää tietoa.

Vierailija
11/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kun juttelemaan miehen kanssa kunnolla parisuhteen tilasta. Jos mies ei tajua nyt laittaa jarruja pohjaan tuon toisen kanssa niin voit sanoa suoraan, ettei sitten mitään korjaamisen mahdollisuuksia löydy. Olisi voinut mieskin puhua sun kanssa jo sillon kun alkoi tympimään eikä vasta nyt (kun ehkä jo liian myöhäistä?).

Vierailija
12/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi... Ei hyvältä näytä. Mies selvästi kuvittelee, että noin voi tehdä. Ettekö te ihmiset parisuhteissa käy edes kerran sellaista keskustelua että "mikä sinun mielestä on pettämistä tai väärin toista kohtaan"? Ois jo alussa hoidettu tällaiset, ei mieskään voisi sitten väittää, että ei hän tiennyt ettei noin voi tehdä. Mikäli tietenkin olet sitä mieltä, että treffailu leffassa on ok niin mikäs siinä sitten..
Teidän parisuhde taitaa olla väljähtänyt ja mies on työpaikalla flirttaillut ja saanut huomioo työkaverilta. Nainen on sitten epäsuorasti vihjaillut, että siellä menis kiva leffa ja miehes on muna pystyssä sanonut, että mennäänkö yhdessä! Naurettavaa, ettei edes kerro kenestä työkaverista kyse. Salailee ja aivan selvästi. Jos lukisit tekstarit sieltä paljastuisi varmasti vaikka sun mitä (toisten tekstareita ei tietenkään kunnon av-nainen lue se on selvä). Mies on onneksi hetken tainnut asiaa katua ja miettiä, että onkohan tämä nyt oikeaan suuntaan menossa ja kertonut sinulle leffasta.

Mutta kysymykseen: EI tietenkään ole ok! 
Tulisiko itsellesi mieleen lähteä leffaan jonkun kollegan kanssa kun mies lasten kanssa jossain, tuskinpa.

Vierailija
13/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:01"]

Työkaverin kanssa elokuvissa, just joo...? Mitä jos sinä menisit elokuviin miespuolisen työkaverinsi kanssa kahdestaan? Mitäköhän miehesi tuumaisi siitä?

Ei työkaverin kanssa käydä kahdestaan leffassa. en todellakaan katsoisi hyvällä, jos mies tekisi vastaavaa. Ja kyllä oma mies ihmettelisi enemmänkin, jos viettäisin kivan leffaillan miespuolisen kolleegani kanssa.

Eri asia toki jos ovat duuniporukalla liikenteessä.

[/quote]

Ei helvetti mitä niuhotusta. Mä oon aikoinaan käynyt paljonkin leffassa mun miespuolisen työkaverin kanssa, tykätään samantyylisistä leffoista - mun mies taas ei ollu kiinnostunut ylipäänsä käymään leffoissa eikä ainakaan samanlaisissa kuin mä.

Mutta mun olis sitten pitänyt lopettaa mun leffaharrastus ilmeisesti, kun se harrastuskaveri sattui olemaan mies?

Vierailija
14/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:08"]

Ei hitto olisi ihan mahtava nähdä oman ukon ilme, jos sanoisin, että hei, menenkin tästä työpaikan Penan kanssa elokuviin. Olisi varmaan lukot vaihdettu sinä aikana ja vaatteet palaisi grillissä:) ihan mahtavaa!

[/quote]

No kuulostaapa sairaalloisen mustasukkaiselta. Onko leffassakäyminen tosiaan jonkun mielestä syy avioeroon? Kuka hullu tuollaisen miehen kanssa on? (Et varmaan kuitenkaan ihan tosissasi ollut, toivottavasti)?

Vierailija
15/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi.Tapella ei kuitenkaan kannata. Koittakaahan nyt vain sinnitellä. Kun lapsi kasvaa niin kyllä sitä yhteistä aikaa sittent aas on.

Vierailija
16/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naiset ja miehet voi olla oikeesti vain ystäviä, varsinkin jos ovat tunteneet toisensa jo aikasemmin. Mullakin on aina ollut miesystäviä. Mutta mä en todellakaan ymmärrä että miksi sun mies ei suostu kertomaan kenen kanssa oli leffassa? Jos ollaan oikeasti vain kavereita, niin silloin pelataan ihan avoimin kortein. Tota FB juttua en myöskään ymmärrä yhtään. Outoa.

Vierailija
17/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Loppuuko teillä ystävyys vastakkaista sukupuolta olevan ystävän kanssa kuin seinään, jos jompi kumpi alkaa seurustella?

Minulla on ystävinä miehinä, niin sinkkuja, seurustelevia kuin avioliitossakin olevia. Itsekin olen avioliitossa. Ei tulisi mieleenikään, että lopettaisin yhteydenpidon heidän kanssaan vain sen takia, että olen parisuhteessa ja tällä ystävällä sattuu olemaan kikkeli. Voi hyvää päivää sentään.

Olette varmaan samaa porukkaa, jonka mielestä kaikki A) sinkut ja B) homot katselevat ihan koko ajan kaikkia "sillä silmällä"? Koska eihän ole mitenkään mahdollista, että toisesta ihmisestä ei vaan kerta kaikkiaan olisi seksuaalisesti kiinnostunut...

Vierailija
18/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin potku munille, perseelle ja lukot vaihtoon. Nainut ne on, se on selvä. Ei se muuten alkaisi selittelemään.

Vierailija
19/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se täällä palstalla on, että jos mies kerran nai tai muuten panee hynttyynsä yhteen AV-mamman kanssa, niin kaikki muut naiset maailmassa - mukaanlukien siskot, äidit, anopit, kälyt, työkaverit, lapsuudenystävät, exät jne. - pitää kieltää. Miehellä ei saa olla muuta naista maailmassa kuin AV-mamma. Hyvää ja rikasta elämää vaan näille miehille!

Vierailija
20/48 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa voisin varmaan mennä katsomaan jotain dokumenttia tai omaan alaan liittyvää leffaa. Mutta jos kysessä romanttinen leffa niin silloin varmaan vähän ihmettelisin.