Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies elokuvissa toisen naisen kanssa

Vierailija
18.11.2013 |

mies lähti yllättäen elokuviin toisen naisen kanssa kun minä olin jalkapalloturnauksessa lasten kanssa. 

pitääkö tähän reagoida miten? hän ei kerro kenen kanssa oli, mutta kertoi, että oli mukavaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt kovin hyvälle näytä.

Vierailija
42/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsia,nuorin 2v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut muutenkin ongelmia suhteessa? Vai tuliko tuo elokuviin meno + äksyily miehen puolelta ihan puun takaa?

Vierailija
44/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetti näitä pienten lasten isiä oikein vaivaa?!

Vierailija
45/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut ongelmia, mutta koko ajan on suunniteltu myös tulevaisuutta 

Vierailija
46/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:57"]Ei ole minustakaan mitään outoa, olen juuri tuollainen kaverinainen muutaman varatunkin miehen kanssa. Kaikki ystävyyssuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa eivät onneksi lopu parisuhteen alkuun, vaikka moni nainen niin ilmeisesti haluaisikin :D Jos taas olisi jotain sutinaa niin silloinhan mies varmaan salailisi asiaa.

[/quote]

Mun mielestä tollaset kaverinaiset on jotenkin säälittäviä. Etsikää oma mies itsellenne ja jättäkää varatut miehet rauhaan. Te ootte niiden kanssa, jos olette rehellisiä itsellenne, vaan sen takua että saatte niiltä varatuilta huomiota ja ihailua, jollakin tavalla uskotte, että olette parempia kuin miehen vaimo, tehän ootte niin ymmärtäväisiä ja hyviä tyyppejä.

Mun yks eksä saunoi yhden naispuoleisen ystävänsä kanssa. Kun sain tietää, vedin herneen nenään. Ja ison herneen. No, se onkin nyt eksä.

90% varatuista naisista ja miehistä on sitä mieltä, että kun on parisuhteessa, ei ole soveliasta kaveerata, siis kahdestaan tapailla, vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa. Pariskuntaillat yms on eri juttu.

Vierailija
47/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:24"]

ap: tosi kiva tilanne meillä: mies kiukkuaa vielä kaiken tämän päälle, puhuu rumasti ja äksyilee. oli poistanut parisuhdetiefot ja kuvat minusta FB ja nyt näköjään myöskin kaverilistalta. ei kyllä mitään lojaalisuutta parisuhdettaan kohtaan.

[/quote]

Jotain lapsellista siinä on, että "pariskunta" pitää toisiaan "kaverilistalla" facebookissa.

Mutta ihan oikeasti. Miehet äksyilee, kun niillä on syyllinen olo.

Vierailija
48/48 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:57"]Ei ole minustakaan mitään outoa, olen juuri tuollainen kaverinainen muutaman varatunkin miehen kanssa. Kaikki ystävyyssuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa eivät onneksi lopu parisuhteen alkuun, vaikka moni nainen niin ilmeisesti haluaisikin :D Jos taas olisi jotain sutinaa niin silloinhan mies varmaan salailisi asiaa.

[/quote]

Mun mielestä tollaset kaverinaiset on jotenkin säälittäviä. Etsikää oma mies itsellenne ja jättäkää varatut miehet rauhaan. Te ootte niiden kanssa, jos olette rehellisiä itsellenne, vaan sen takua että saatte niiltä varatuilta huomiota ja ihailua, jollakin tavalla uskotte, että olette parempia kuin miehen vaimo, tehän ootte niin ymmärtäväisiä ja hyviä tyyppejä.

Mun yks eksä saunoi yhden naispuoleisen ystävänsä kanssa. Kun sain tietää, vedin herneen nenään. Ja ison herneen. No, se onkin nyt eksä.

90% varatuista naisista ja miehistä on sitä mieltä, että kun on parisuhteessa, ei ole soveliasta kaveerata, siis kahdestaan tapailla, vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa. Pariskuntaillat yms on eri juttu.

[/quote]

Olet ihan oikeassa siinä, että kummallisia ja vähän säälittäviä ovat nämä kaverinaiset. Tiedän tapauksen, joka on jo vuosia roikkunut yhdessä miehessä. Mieskin on sinkku, mutta pitää tätä naista avoimesti sellaisena hätävaranaisena. Ei halua sitoutua ja jatkuvasti on haku päällä. Kai niistä kumpikin sitten saa jotain tästä "symbioosista".

Vierastan kyllä sellaista pariskunta-ajatteluakin ja noita "pariskuntailtoja" - ikään kuin ihmiset olisivat jossain nooan arkissa ja samalla täysin kykenemättömiä tekemään mitään itsenäisesti tai ilman toista osapuolta. Vauhkoina kuin metsäkauriit pelätään kaikkia itsenäisiä ihmisiä, siksi pitää olla "vain muita pariskuntia" En kerta kaikkiaan pysty samastumaan tuohon mentaliteettiin sitten ollenkaan.