mies elokuvissa toisen naisen kanssa
mies lähti yllättäen elokuviin toisen naisen kanssa kun minä olin jalkapalloturnauksessa lasten kanssa.
pitääkö tähän reagoida miten? hän ei kerro kenen kanssa oli, mutta kertoi, että oli mukavaa.
Kommentit (48)
No tuo on eron alkusoittoa. Arvosta itseäsi, laita rajat. Joko sinä tai nämä säädöt ja temppuilut. Itseäni erossa harmittaa ainoastaan se, että en lähtenyt samoin tein kun lopputulema oli kuitenkin päin persettä. Mutta rajat, niitä ei aseta miehellesi kukaan muu kuin sinä.
Saudi-Arabiassakin on rennompi meno kuin av-mammojen Suomessa!
Ap:n tapaukseen liittyvä salailu viittaa kyllä siihen, että kaikki ei ole ok.
Mutta nämä kaikki muut, joiden mielestä ystäviä saa olla vain oman sukupuolen edustajan kanssa... Oletteko itse epäluotettavia ja potentiaalisia pettäjiä, kun tiedätte, että joku kahvilla tai elokuvissa käynti muka heti johtaa seksiin? Ei ihme, että lähes kaikki eroaa, ei vaikuta onnellisilta suhteilta näiden mammojen liitot.
Minäkin taidan tietämättäni olla ihan helvetillinen perheenrikkoja. Aina, kun naimisissa olevan miespuolisen kaverini vaimo on työmatkalla tai muuten vain reissussa yön yli, kaverini tulee mun luo syömään. Joko minä laitan ruokaa tai sitten tehdään ruokaa yhdessä ja illan päätteeksi pelataan yhtä peliä, josta kumpikin pitää. Mutta onhan tämä nyt ihan tuhannesti epäilyttävämpää kuin leffassa käyminen, joka sentään tapahtuu julkisella paikalla! :D
Nähdään muutoin ihan liian harvoin kaksistaan, mutta noina iltoina saadaan aina päivitettyä kuulumiset ja hengailtua ihan kaikessa rauhassa. Minäkin seurustelen tahollani, ja nähdään usein myös nelistään tai kolmisin jonkinlaisella kokoonpanolla. Ollaan tunnettu vuosia pidempään kuin mies vaimonsa tai minä miesystäväni, joten olisi outoa, jos ei vietettäisi joskus aikaa ihan kahdestaankin.
Täytyykin katkaista tämä vuosia kestänyt perinne. :)
No onhan tuo nyt outoa! Ei suostu kertomaan kenen naisen kanssa on ollut? Haloo! Jos olis tosiaankin ihan viattomasta kaverisuhteesta kyse, niin sitten vaimolle Pertsa kertois ihan reilusti, et hei me käytiin Raijan kanssa leffassa ja vaimokin tietäis tämän naishenkilön. Idioottejako te ootte, jotka vaahtoatte niin kuin tuossa ei olis mitään outoa?! Taidatte itse tosiaan olla joko näitä "kaveri"niaisa tai sitten teitä petetään ihan 100-0. Ei tulis kyllä kuuloonkaan tuommonen peli meidän suhteessa. Avoimesti ja rehellisesti kun menis niin ei siinä mitään, mut hei miettikää nyt tota et poistaa fb:stäkin kaikki oman muijan kuvatkin yms. Ääliöt!
Onko se ap siellä vielä? Ootko saanu ongittua mitään? Meillä lähtis kyllä äijä ulkoruokintaan alta aikayksikön!
no en minäkään tykännyt yhtään. t.ap
mutta mitä ja miten tähän pitäisi reagoida?
Mä en reagoisi mitenkään. Oman mieheni kavereista varmaan 70 % on naisia. Opiskeli naisvaltaiselle alalle, ja sieltä on suurin osa nykyisestä ystäväpiiristäkin. En näe tuossa yhtään mitään kummallista.
No voi olla, ettei hätää, koska mies kertoi asiasta. Jos miehellä ei ole tapana oleilla muiden naisten kanssa kaverimielessä, huolestuisin.
Ei ole minustakaan mitään outoa, olen juuri tuollainen kaverinainen muutaman varatunkin miehen kanssa. Kaikki ystävyyssuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa eivät onneksi lopu parisuhteen alkuun, vaikka moni nainen niin ilmeisesti haluaisikin :D Jos taas olisi jotain sutinaa niin silloinhan mies varmaan salailisi asiaa.
Työkaverin kanssa elokuvissa, just joo...? Mitä jos sinä menisit elokuviin miespuolisen työkaverinsi kanssa kahdestaan? Mitäköhän miehesi tuumaisi siitä?
Ei työkaverin kanssa käydä kahdestaan leffassa. en todellakaan katsoisi hyvällä, jos mies tekisi vastaavaa. Ja kyllä oma mies ihmettelisi enemmänkin, jos viettäisin kivan leffaillan miespuolisen kolleegani kanssa.
Eri asia toki jos ovat duuniporukalla liikenteessä.
No outoa ja epäilyttävää voi tietenkin tässä Ap:n mielestä olla se, jos miehellä ei muuten ole naispuolisia ystäviä/kavereita ja hän nyt yht´äkkiä päätti lähteä jonkun naispuolisen työkaverin kanssa elokuviin? Hmm, itsekin kävin kerran nuorempana varatun miehen (entinen poikaystäväni) kanssa elokuvissa "muka" kaveripohjalta, en muista elokuvasta mitään, kun pussailimme koko ajan. Toivottavasti mistään tällaisesta ei ole kyse. Toisaalta, jos mies kertoi asiasta avoimesti, se on tietenkin hyvä juttu. Mutta miehet eivät aina tajua kaikkia juttuja, jos työkaveri on iskenyt silmänsä Ap:n mieheen ja pyytänyt elokuviin muuten kuin kaveripohjalta????
ap jatkaa: mies sanoi myös, että vielä ei ole asiat menneet pidemmälle. se ei kuullosta minusta kaveraamiselta.
No just..potkaisisin omaa ukkoani juuri sinne, jos vastaisi tuolla lailla...
Ei hitto olisi ihan mahtava nähdä oman ukon ilme, jos sanoisin, että hei, menenkin tästä työpaikan Penan kanssa elokuviin. Olisi varmaan lukot vaihdettu sinä aikana ja vaatteet palaisi grillissä:) ihan mahtavaa!
ap: tosi kiva tilanne meillä: mies kiukkuaa vielä kaiken tämän päälle, puhuu rumasti ja äksyilee. oli poistanut parisuhdetiefot ja kuvat minusta FB ja nyt näköjään myöskin kaverilistalta. ei kyllä mitään lojaalisuutta parisuhdettaan kohtaan.
ap: tosi kiva tilanne meillä: mies kiukkuaa vielä kaiken tämän päälle, puhuu rumasti ja äksyilee. oli poistanut parisuhdetiefot ja kuvat minusta FB ja nyt näköjään myöskin kaverilistalta. ei kyllä mitään lojaalisuutta parisuhdettaan kohtaan.
kurja juttu:( onko teillä lapsia?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:24"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:57"]Ei ole minustakaan mitään outoa, olen juuri tuollainen kaverinainen muutaman varatunkin miehen kanssa. Kaikki ystävyyssuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa eivät onneksi lopu parisuhteen alkuun, vaikka moni nainen niin ilmeisesti haluaisikin :D Jos taas olisi jotain sutinaa niin silloinhan mies varmaan salailisi asiaa.
[/quote]
Mun mielestä tollaset kaverinaiset on jotenkin säälittäviä. Etsikää oma mies itsellenne ja jättäkää varatut miehet rauhaan. Te ootte niiden kanssa, jos olette rehellisiä itsellenne, vaan sen takua että saatte niiltä varatuilta huomiota ja ihailua, jollakin tavalla uskotte, että olette parempia kuin miehen vaimo, tehän ootte niin ymmärtäväisiä ja hyviä tyyppejä.
Mun yks eksä saunoi yhden naispuoleisen ystävänsä kanssa. Kun sain tietää, vedin herneen nenään. Ja ison herneen. No, se onkin nyt eksä.
90% varatuista naisista ja miehistä on sitä mieltä, että kun on parisuhteessa, ei ole soveliasta kaveerata, siis kahdestaan tapailla, vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa. Pariskuntaillat yms on eri juttu.
[/quote]
Tee jotain huonolle itsetunnollesi! Ei kaikki naiset tarvitse miehiltä ihailua ja perään kuolausta. Olen ikäni ollut miesvaltaisella alalla ja kyllä olisi yksinäistä elämäni, jos ajattelisin kuten sinä.