Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sairauslomalle rv 30?

Vierailija
18.11.2013 |

Millä syillä muut on jääneet sairaslomalle suht aikaisilla viikoilla?

Minulta taisi irrota limatulppa tänään ja huomenna neuvola. Mietin, että mahtaako sairauslomaa napsahtaa huomenna. Muita oireita ollut jo pidemmän aikaa, selkäkipuja ja ennakoivia supistuksia useamman viikon.

Seisomatyö alkaa ottaa jo aika koville ja kiireisimpinä päivinä selkä ja jalat huutavat hoosiannaa..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 14:39"]

Tottakai olen saanut neuvolasta sairaslomaa, eikä tarvinnut työterveyteen mennä! En ole edes moista asiaa ajatellut! 

[/quote

Työterveys ei mulla halunnut ottaa odotusajan vaivoihin mitään kantaa, ja ne käski mennä neuvolaan 

[/quote]

16 jatkaa; 

mielenkiintoisia eroja..itse odotin neuvolalääkärissä käyntiä, koska tosiaa odotin, että sieltä saikulle laittavat, mutta lääkäri käski työterveyteen, koska siellä pystyvät arvioimaan kuulemma työni vaatimuksia.(ihan tavallinen asiakaspalvelu/toimistotyö). Olen nyt kolmesti joutunut menemään ensin neuvolaan ja sieltä työterveyteen, jossa toistan sen mitä neuvolassa on sanottu, ja työterveys kirjoittaa sairasloman.

Vierailija
22/22 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sairas, määrätään sairauslomalle. mä en ollut koskaan raskausaikoina sairas, päinvastoin voin paremmin kuin koskaan. jos olet sairas, jäät sairauslomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla