Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soveltuvuuskoe maksaa 60€. Tilillä 56€.

Vierailija
17.11.2013 |

Näin. En voi oikein kuvailla tunteita, tai sitä kuinka pettynyt olen elämääni. Todella paha mieli. :( Vaikka saisin lainattua tuon 60e, ei se taloudellista ahdinkoani auttaisi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sä oisit voinu vaan laittaa anonyymin säpo-osoitteen ja sitten sulle vastataan ja kerrot tilinumeron ja sitten joku vippaa sulle 4 e? Siis jos on sama pankki niin että ehtii. Jokunen av-lainen saattaisi jopa tukea näinkin tärkeässä asiassa niin pienestä summasta.

Mutta jos saat kaverilta, niin sekin on hyvä.

Vierailija
22/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin muutama kuukausi sitten soveltuvuuksissa ja kyllä siellä ihmiset sai laskujakin ku ei ollu rahat mukana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle kaikkea hyvää kokeisiin. Ole utelias, jännityskin kuuluu asiaan. Siitä se lähtee. Onnea matkaan!!

Vierailija
24/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Sain lainaa vähän rahaa, kokeen jälkeen minulle jäisi kymppi elämiseen kuun loppuun. Voinko soittaa huomenna aamusta osoitetulle henkilölle, että voinko saada laskulla kokeen? Ei tarvitsisi jännittää sitä että pitää kakaista ulos muiden kuullen ettei ole rahaa maksaa pääsykoetta.
Meinasin mennä muuten v. 2010 jo samoihin pääsykokeisiin, silloin maksoi 50e, ei ollut rahaa joten en mennyt vaan hain toiselle alalle, missä kokeet eivät maksaneet ja pääsin. Voisi kuvitella että raha-asiat olis osa-aikatyössä edes vähän paremmin kuin työttömänä, mutta ei näin ole. 

Lannistaa. Tulenko onnistumaan sitten tässäkään? Saanko töitä ja jaksanko tehdä niitä? Nykyistä alaa en jaksa tehdä tosiaan niin paljon, että saisin kunnon palkan, siis edes 1500e käteen kuussa, 1400euroakin on jäänyt tavoittamatta vaikka olen tehnyt kokoaikaisena pitkää aikaa. Voitteko kuvitella.. :( Tuntuu että ei tässä maailmassa pärjää. ap.

Vierailija
25/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko menossa huomenna Turkuun? Sinne maksaa lähihoitajan soveltuvuuskoe 55 e:)

Vierailija
26/26 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:22"]

Ootko menossa huomenna Turkuun? Sinne maksaa lähihoitajan soveltuvuuskoe 55 e:)

[/quote]
En ole Turkuun menossa.. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme