Koska meinaatte laittaa joulukoristeet?
Itse aloitin laittamaan niitä tänään, ja meinaan lisätä joka viikonloppu aina jotakin kivaa.. Ihanaa!
Kommentit (29)
En ajatellut laittaa ollenkaan, olemme lapsettomia ja mielestäni joulu on lasten juhla.
Marras-joulukuun vaihteessa jouluvalot ikkunoihin ja siinä se sitten onkin.
Mitä?! Itse laitoin koristeet jo heinäkuussa. Ei mennyt läpi naapurin paapan paheksuivat katseet. Amerikasta tuotu pororekihässäkkä kruunaa kaiken. Myöhäistähän se on, nyt niitä valoja laittaa.
Laitan valot ulos itsenäisyyspäiväksi, joulukoristeet 23.12.
1.12. tulee kuusi sisään ja siinä ne joulukamat sitten onkin.
-Jouluvalot ulos 1.12
- jouluvaloja + vähän muita koristeita itsenäisyyspäiväksi
- tontut noin viikkoa ennen joulua
- kuusi varmaan tänä vuonna n. 20.päivä
Odottelen jahka nuapuri on omasa laittanu ja meinasin laittaa pikkasen paremmat, kjäh kjäh. ;)
Jouluvalot (siis kynttiliköt ikkunoille) ensimmäisenä adventtina.
Muutama joulukoriste (pöytäenkeleitä ja -tonttuja) n. viikko ennen joulua.
Joulukuusi su 22.12.
Laitoin nyt viikonloppuna kun oli vapaata...
Onko autot jo koristeltu? Viime vuonna täällä jotkut mammat kilpaili auton jouluvaloissa/-koristeissa, löytäiskö joku ketjuja?
Jouluaatto on oikea päivä siihen.
En laita ollenkaan. Koristeiksi riittävät lyhdyt ulkona, mutta niitä on muutenkin talvella.
Mä laitoin nyt viikonloppuna jouluvalot. Paitsi että yksi valoverho on laittamatta (mies laittaa kun jaksaa) + kuusen valot tulee vasta sitten kun kuusikin eli juuri ennen joulua.
Jouluverhot + vahakankaan vaihdan ehkä nyt tulevana viikonloppuna tai viimeistään seuraavana.
Lapset saa ruveta laittaan askarteluitaan seinille + ikkunoihin kun haluavat, varmaan kuun vaihteessa suunnilleen.
Mä niin kyllästyin tähän pimeään ja märkään keliin, että mulla on jo kyntteliköt ikkunoissa ja kuusikin olkkarissa! Kynttilöitä poltan joka ilta tuossa takan reunalla. Muut joulukoristeet haen ensi viikonloppuna, laitetaan lasten kanssa talo joulukuntoon. Mun mielestä se joulun ODOTUS on just parhainta ja oon jo lapsena rakastanut sitä jännittävän salaperäistä tunnelmaa. Haluan antaa omilleni sen saman tunnelman perinnöksi. Joten yhdyn ap:hen: IHANAA!!
Aikoja jo sitten aloitettu laittamaan. Jouluvaloja on jo pihan pensaissa. Vain pari pensasta. Lyhtyjä ulkona. Koristeita laitettu myös sisälle. Samoin vaihdettu kaikkiin huoneisiin jouluverhot. Joulukylät on esillä pikkupöydillä. Jokunen jouluinen liinakin jo esillä. Jouluvalot sisällä on vasta meidän makkarissa.
Tämän viikon aikana laitan kyntteliköt ikkunoille.
Vähäsen oon jo laittanut ja pikkuhiljaa lisäilen.
Ensimmäisenä adventtiviikonloppuna jouluvalot pihakuuseen ja kyntteliköt ikkunoihin. Aatonaattona loput, joita onkni melkoinen määrä.
Adventtikynttilät adventteina, joulukoristeet ja kuusi aattona aamupäivällä. Ei tulisi mieleenkään hosua niiden kanssa 6 viikkoa etuajassa. Kai joku jo valaa tinaakin? Ja mättää laskiaispullaa ja mämmiä?
Jouluvaloja on jo vähän siellä sun täällä, siis lyhdyissä ja sellaisissa mut ei vielä ikkunoissa. Pikkuhiljaa näitä laitellaan, jos sit ekana adventtina oikein koristeita, esim. seimi, tonttuja yms.