Mutta missä on pääministeri "Lapanen"?
Eduskunnassa kuohuu Mauri Peltokankaan fb-ulostulon seurauksena, mutta tossukka-pääministeri Petteri Orposta ei kuulu taas pihaustakaan. Missä Orpo luuraa? Onko se taas jossain Riikka Purran selän takana?
Vai odotteleeko se taas jotain puolueen pr-osaston toimintaohjetta tai konsulttitoimiston muotoilemaa ja etukäteen harjoiteltua fraasia ennen kuin se uskaltaa taas tulla näkyviin?
Kommentit (10)
Kai se edelleen lomailee kuten tuntui lomailevan heinäkuussaki kun Garden Helsinkin pitä kommentoida.
Jos ei petteri ole kaljoilla niin minä yllätyn.
Lapasella on kylmä ja on lähtenyt lämpimään.
Vierailija kirjoitti:
Kai se edelleen lomailee kuten tuntui lomailevan heinäkuussaki kun Garden Helsinkin pitä kommentoida.
Lomalla kesämökillään.
Vierailija kirjoitti:
Opettele pyyhkimään ihan itse.
Huono provo.
Kokoomus Orpo meni piiloon ja odottaa mediakohun laskeutumista ja luottaa että äänetstäjät unohtavatSuomea vuodesta 2003 hallinnoiden porvarihallitusten ja eduskuntien porvarillisen talouspolitiikan tyrimiset myydessään valtioomisteisia firmoja kuten Caruna ja lisää on myyty ulkomaille kokoomus ORpon porvarihallituksen eli kokoomus, PS, KD ja Rkp.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus Orpo meni piiloon ja odottaa mediakohun laskeutumista ja luottaa että äänetstäjät unohtavatSuomea vuodesta 2003 hallinnoiden porvarihallitusten ja eduskuntien porvarillisen talouspolitiikan tyrimiset myydessään valtioomisteisia firmoja kuten Caruna ja lisää on myyty ulkomaille kokoomus ORpon porvarihallituksen eli kokoomus, PS, KD ja Rkp.
Tuliko ihan ripulikakka housuun?
Punikkihallituksen seitsemän miljardin Fortum-kuprua ei ilmeisesti oteta huomioon.
Opettele pyyhkimään ihan itse.