Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka ei ole koskaan seurustellut?

Kysyn
19.09.2020 |

Siis ihan aikuiseen ikään päässeet lasketaan.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, useammankin. Iät 30-60 v.

Vierailija
2/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ja olen siis 24 vuotias. Nainen olen. Ei tule mieleen ketään muuta lähipiirissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ja muutaman kaverin. Ikää 28v. Viime aikoina pitänyt tulla sinuiksi sen kanssa, että yksin tullaan myös olemaan koko loppuikä.

Vierailija
4/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 28v nainen en ole seurustellut koskaan. Tiedän yhden parivuotta vanhemman miehen, joka ei myöskään ole. Ehkä joitain muita vanhoja tuttuja, jotka eivät tietääkseni ole löytäneet kumppania.

Vierailija
5/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ja erään toisen tyypin töistä itseni lisäksi.

Vierailija
6/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni ja muutaman kaverin. Ikää 28v. Viime aikoina pitänyt tulla sinuiksi sen kanssa, että yksin tullaan myös olemaan koko loppuikä.

Sama, paitsi olen 35, enkä tunne muita.

Vierailija
7/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on 80 000 miestä enemmän kuin naista ja lisää tulee koko ajan muualta. Paska juttu. Valtion pitää alkaa kohta maksamaan korvauksia yksinäisille miehille tai sitten sotaa päälle.

Vierailija
8/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, heillä on molemmilla ollut mielenterveyden kanssa ongelmia. Kummallakaan ei ole juuri kavereita aikuisiällä eivätkä "käy missään", eli eivät luontevasti tapaa uusia ihmisiä juurikaan.

Vierailija
9/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 28v nainen en ole seurustellut koskaan. Tiedän yhden parivuotta vanhemman miehen, joka ei myöskään ole. Ehkä joitain muita vanhoja tuttuja, jotka eivät tietääkseni ole löytäneet kumppania.

Miksi et seurustele tuon pari vuotta vanhemman miehen kanssa vai eikö ole tarpeeksi chadimainen ja alffa?

No tulkitse se vaikka sitten noin. Pari kertaa käytiin treffeillä, mutta ei siitä mitään syntynyt.

Vierailija
10/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on 80 000 miestä enemmän kuin naista ja lisää tulee koko ajan muualta. Paska juttu. Valtion pitää alkaa kohta maksamaan korvauksia yksinäisille miehille tai sitten sotaa päälle.

Itse asiassa tänään oli jo Ylellä juttu, missä tätäkin sivuttiin. 

Puhuttiin että pitäisikö Kela-korvauksiin sisällyttää rahaa prostituoitujen käyttämiseen, koska seksi on miehille erittäin tärkeää, myös terveydellisesti. 

Vierailija
11/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen:

Nainen 26

Mies 40

Nainen 27

Luulin tietäväni enemmän mutta yllättävän vähän niitä on. Enemmän on sellaisia jotka ovat seurustelleen mutta sitten päätyneet ns. ikisinkuiksi. Itse 32 nainen ja yhden henkilön kanssa seurustellut/ollut parisuhteessa pidemmän aikaan, nyt eronnut. Ehkä ikisinkkuus edessä

Vierailija
12/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse 21v eli vielä nuori. Syynä se, että ei ole tähän mennessä kiinnostanut ja viihdyn sinkkuna. 

Vierailija
13/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Alle 30v mies.

En osaa lähestyä naisia.

Vierailija
14/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. 45++

Vierailija
15/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tänään oli jo Ylellä juttu, missä tätäkin sivuttiin. 

Puhuttiin että pitäisikö Kela-korvauksiin sisällyttää rahaa prostituoitujen käyttämiseen, koska seksi on miehille erittäin tärkeää, myös terveydellisesti. 

Linkkiä? Seksi ja läheisyys on tarpeiden pyramidissa jo ensimmäisten tarpeiden joukossa ihmisellä.

Vierailija
16/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Itseni. Ehkä muitakin mutta en ole ihan varma.

Vierailija
17/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Kotikylällä asuu sellainen mies, olisko 39-40? Ja koskaan ei ole ollut missään suhteessa. Hän on käynyt ihan koulut ja töissä, mutta jotain on kuitenkin .. miten sen nyt sanoisi, hän vaikuttaa hieman hitaalta käyvä, vaikka siis ajaa autoa, töissä joskus, mutta intohimona on kalastus, kalastus ja kalastus..

eikä se ulkonäkö nyt ihan priimaa ole. Mutta ihan perus mukava mies kuitenkin. Asuu kait vielä vanhempien luona?

Vierailija
18/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä.

Vierailija
19/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. olen 29v ja aivan pallo hukassa naisten kanssa. Siskoni 26v, kaverini a 29v, kaverini b 27v ja kaverini c 28v.

Vierailija
20/117 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä.

Ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi