Olin koulussa se nörtti ja hikari, menestyin hyvin ysin keskiarvolla. En tietenkään saanut silloin tyttökä...Sitten parikymppisenä masennuin muutamaksi vuodeksi ja syrjäydin...
...Lopputulos on se että olen nyt 33-vuotias syrjäytynyt, mutta olen kuitenkin edelleen se sama kunnollinen hikari ja nörtti, mutta minulla ei ole sitä menestystä työelämässä kuin minulla pitäisi olla jos "asiat olisivat menneet oikein".
Pointti tässä on se, että silloin nuorena jän nikset saavat ne naiset, ja nyt päälle kolmekymppisenä pitäisi olla minun aikani saada naisia, mutta en saa koska minulta odotetaan hyvää asemaa työelämässä sekä varallisuutta.
Olen ikään kuin vääränlainen molemmissa ajoissa; nuorena siksi koska olin nörtti ja hikari, ja nyt koska olen syrjäytynyt työelämästä masennuksen vuoksi.
Koska kaltaiseni mies sitten saa sitä naista? Onko vastaus todella että ei koskaan?
Kommentit (99)
Leila Koo kirjoitti:
En ymmärrä, millä tavalla tyttöystävän puuttuminen on estänyt menestymisesi opinnoissa ja työelämässä. En usko, että olisit ahkeroinut opinnoissa ja töissä yhtään sen enempää vaikka sinulla olisi ollut tyttöystävä tai useampia.
Missä kohtaa sanoin että masennukseni johtui tyttöystävän puutteesta?
ap
Leila Koo kirjoitti:
En ymmärrä, millä tavalla tyttöystävän puuttuminen on estänyt menestymisesi opinnoissa ja työelämässä. En usko, että olisit ahkeroinut opinnoissa ja töissä yhtään sen enempää vaikka sinulla olisi ollut tyttöystävä tai useampia.
Ulkoinen motivaatio toimii. Ei niin hyvin ja pitkäkestoisesti kuin sisäinen, mutta toimii kuitenkin.
10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Minun aikani saada naisia.” Maailma ei ole kuule sulle yhtään mitään velkaa. Kaikista vähiten naisia.
No eikös juuri näin sanota niille nörteille yläasteella, lukiossa ja ammattikorkeessa/yliopistossa?
Että kyllä ne bensalenkkarit vielä kiinnostaa naisia, mutta sitten oikeasti aikuisina on niiden nörttien vuoro
Eikö tällaista hoeta? Olenko väärässä?
Tai eikö näin juuri sanota siellä baarissa kun se väkivaltainen jä n nä make taas ahdistelusta, öykkäröinnistä ja ympärikännissä olosta huolimatta vie naiset niiden nörttien edessä parikymppisenä?
EIkö?
Kyllä, tyypillisesti jän nisten kulta-aika on 16-28 ikäisissä naisissa, ja 28-40-vuotiaas katsovat ekana että mies on luotettava, turvallinen sekä että pinkka kunnossa.
Sitten joskus 45+ ikäisinä naiset eivät enää ole niin tarkkoja miehen rahoista, johtuen siitä että ei tarvitse perustaa perhettä, ja oman markkina-arvonsa syöksylaskun takia.
Menkää nyt helvettiin tasoteorioittenne kanssa.
Heti kun te naiset lakkaatte käyttäytymästä orjallisesti kyseisten teorioiden mukaisesti niin ne joutavat romukoppaan, eikä niitä tule ikävä. Valitettavasti sellaista ihmettä ei taida olla näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
ap
Tein ehkä hätäisiä johtopäätöksiä. Mistä masennuksesi mielestäsi johtui ja oletko saanut siihen apua? Masennus syrjäyttää tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aikani saada naisia" on outo asenne parisuhteeseen.
No eikös juuri näin sanota niille nörteille yläasteella, lukiossa ja ammattikorkeessa/yliopistossa?
Että kyllä ne bensalenkkarit vielä kiinnostaa naisia, mutta sitten oikeasti aikuisina on niiden nörttien vuoro
Olet väärässä. En ole koskaan kuullut, että kenellekään "luvattaisiin" menestystä tai onnistumisia elämässä ylipäätään. Kuka noin voisi ylipäätään luvata tai sanoa, jumalako? Suurin osa asioista on itsestä kiinni, mutta vaikka yrittäisi parhaansa, kaikki ei silti välttämättä mene niin kuin itse haluaisi ja jotain asioita elämässä jää saamatta/kokematta. Siinä mielessä elämä ei todellakaan ole reilua.
Rasittavaa on sen sijaan tuo ihmisten jako yksinkertaistettuihin stereotypioihin kuten "bensalenkkareihin" ja "nörtteihin". Tarkoittamasi bensalenkkarit ylipäätään eivät päädy lukioon, mutta ainakin minun lukioluokallani sekä osa tytöistä että pojista seurusteli jo.
Veikkaan, että tällä palstalla itkevien miesten menestyksen puute naisten kanssa johtuu ihan jostain muusta kuin ammoisesta koulumenestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aikani saada naisia" on outo asenne parisuhteeseen.
No ei kai se pelkkä ikääntyminen mitään auta, jos on täydellinen tollo.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
ap
Tein ehkä hätäisiä johtopäätöksiä. Mistä masennuksesi mielestäsi johtui ja oletko saanut siihen apua? Masennus syrjäyttää tehokkaasti.
Kyllä, sain apua masennukseeni, ja se on historiaa ainakin toistaiseksi.
Syrjäyttävä vaikutus on kyllä erittäin vahva.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Minun aikani saada naisia.” Maailma ei ole kuule sulle yhtään mitään velkaa. Kaikista vähiten naisia.
Tai eikö näin juuri sanota siellä baarissa kun se väkivaltainen jä n nä make taas ahdistelusta, öykkäröinnistä ja ympärikännissä olosta huolimatta vie naiset niiden nörttien edessä parikymppisenä?
EIkö?
Kyllä, tyypillisesti jän nisten kulta-aika on 16-28 ikäisissä naisissa, ja 28-40-vuotiaas katsovat ekana että mies on luotettava, turvallinen sekä että pinkka kunnossa.
Sitten joskus 45+ ikäisinä naiset eivät enää ole niin tarkkoja miehen rahoista, johtuen siitä että ei tarvitse perustaa perhettä, ja oman markkina-arvonsa syöksylaskun takia.
Hoohoijakkaa .. +30 ja naiset voi tosiaan katsoa, mutta ei ne mitään enää päätä.
Zinc
Juna meni jo ..
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
ap
AP
Eikö olisi oikeudenmukaisempaa panna nykyinen tilanteesi masennuksen aiheuttaman syrjäytymisen piikkiin? Ei ne tytöt ja naiset joista olet haaveillut ole aiheuttaneet sinulle mitään pahaa, tuskin edes tiesivät, että tavoittelit parisuhdetta heidän kanssaan. Ja vaikka olisivat tienneetkin, ei kenelläkään ole velvollisuutta ottaa juuri jotain tiettyä henkilöä kumppanikseen.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
ap
AP
Eikö olisi oikeudenmukaisempaa panna nykyinen tilanteesi masennuksen aiheuttaman syrjäytymisen piikkiin? Ei ne tytöt ja naiset joista olet haaveillut ole aiheuttaneet sinulle mitään pahaa, tuskin edes tiesivät, että tavoittelit parisuhdetta heidän kanssaan. Ja vaikka olisivat tienneetkin, ei kenelläkään ole velvollisuutta ottaa juuri jotain tiettyä henkilöä kumppanikseen.
Luulen että olet nyt hieman missannut punaisen langan tässä asiassa : )
Lukisitko aloitukseni ja vastaukseni uudelleen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti arvatenkin mielestäsi miesten pitää tasoittaa ns. luonnollista järjestystä naisten hyväksi... ?
Miksi tämä toimii vain toiseen suuntaan? Miksi naiset eivät sitten samalla tavalla hyväksy, että ovat pienempiä ja fyysisesti heikompia, eli senkun pelkäätte nyrkin ja hellan välissä jos mies käskee. Voihan sieltä tietysti pois yrittää, muttei ole yhteiskunnan tehtävä auttaa siinä - maailma ei ole sinulle naisena mitään velkaa.
Juu, oli pikkaisen tyhmä kommentti tuolta naiselta.
Koko tuntemamme kaltainen maailma perustuu siihen, että "maailma" puuttuu tilanteisiin. Orjakauppa on kielletty, vaikka olisi täysin luonnonlakien mukaista, että vahvempi vie ja heikompi vikisee. Samoin maiden välisissä suhteissa pyritään kansainvälisin säännöin avittamaan vähäväkisempää kaveria, ettei jäisi yksin isomman hampaisiin.
Nuo siis erittäin ylätasolla. Mutta läpi koko yhteiskunnan tämä sama periaate toistuu, ihan meidän jokaisen arkeen saakka.
Tuskin nuo luuserireppanat itsekään toivovat, että palattaisiin barbaariselle keskiajalle, jolloin vahvempi sai luvan kanssa kumuttaa heikompaa. Silloinhan he olisivat sorrettuja naisettomuutensa lisäksi. Kai tämä nykytilanne on heistäkin sentään parempi: Saa märistä päivät päästään nettipalstoilla kenenkään uhkaamatta henkeä tai terveyttä.
On olemassa paljonkin naisia, jotka arvostavat erilaisia, persoonallisia ja omalaatuisia miehiä. Mutta kiinnostutko itse rumasta nörttinaisesta, jolla ehkä masennustakin? Varmaan netissä on kohtaamismahdollisuuksia, vaikka en tiedä mikä olisi sellainen foorumi. Mutta persoonallisuus ja omalaatuisuus pitäisi kyllä olla jotain muuta kuin kiinnostusta näihin tasoteorioihin.
Ja itse olen ruma nörttinainen, jota pojat ja miehet ovat lähinnä haukkuneet ja pilkanneet ulkonäöstäni, mutta en tee siitä mitään elämänselitystä.
Ei kukaan nainen halua miestä, jonka koko elämän tarkoitus kietoutuu naisen ympärille.
Siinä vaiheessa, kun lopetat tuon "en oo saanut naista"-itkun, päätät elää itsellesi, hankit koulutuksen, elämälle tarkoituksen niin huomaat miten nopeasti naiset haluavat tutustua sinuun.
Minä olin kans nörtti ja hikari, ja vielä laiha/tissitön ruipelo, eikä pojat ollut kiinnostuneet tippaakaan yläasteella. Lukiossa sain yhden nörttipoikaystävän harrastuksen kautta, mutta se jätti minut jännistytön takia. En silti masentunut, menin yliopistoon ja päätin hankkia kavereita ja viettää hauskaa opiskelijaelämää. Kas kummaa, alkoi vientiä olla. Nyt olen 31v, asiantuntija-ammatissa, mies ja kaksi lasta ja elämä hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Itse olen myös nörtti ja nyt 30+ iässä akateemisessa asiantuntija-ammatissa. Haluan olla työssäni hyvä, mutta muuten ei ole kiinnostusta edetä uralla mitä se sitten tarkoittaakaan. Naisten kiinnostus on samaa nollatasoa kuin lukiossa ja yliopistossa. No voihan tämä joskus muuttua, mutta en pidätä hengitystäni.
Mitä sinulla olisi tarjottavaa naiselle sitten? Enkä nyt puhu rahasta, lihaksista tai seksistä. Mitä olet tehnyt asian eteen? Oletko sinäkin kenties asperger tai muuten omituinen?
Leila Koo kirjoitti:
Näinpä. Jos aapeella oli tyttöystävä, niin hän syyttäisi tätä kaikesta epäonnistumisestaan elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkö?
Kyllähän noin juuri monesti sanotaan...Itsellenikin monesti nuorempana sanottiin samaa
"Saada naisia" eikä ".löytää kumppani".
Hienosti teitä on kasvatettu, iskä vai äippä lupasi?
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
ap
Oletko aina noin röyhkeä?
Tämä on vapaaehtoisten kansoittama keskustelupalsta. Emme saa palkkaa siitä, että siedämme rasittavia ihmisiä ja yritämme perehtyä heidän tilanteeseensa äyskimisen lomassa. Jos haluat, että asiastasi kiinnostutaan, voit ystävällisesti kerrata viestisi ydinsisällön ja korjata väärinkäsitykset sitä mukaa kun niitä ilmenee. Onnistuisiko sellainen?
Vai onko ongelmasi narsistitasoinen oikeutuksentunne?
miksi ihmeessä se seurustelusuhde olisi elämässä tärkein juttu? ensin hankitaan ura ja sieltä se tulee se elämäntoveri.