Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin koulussa se nörtti ja hikari, menestyin hyvin ysin keskiarvolla. En tietenkään saanut silloin tyttökä...Sitten parikymppisenä masennuin muutamaksi vuodeksi ja syrjäydin...

Vierailija
19.09.2020 |

...Lopputulos on se että olen nyt 33-vuotias syrjäytynyt, mutta olen kuitenkin edelleen se sama kunnollinen hikari ja nörtti, mutta minulla ei ole sitä menestystä työelämässä kuin minulla pitäisi olla jos "asiat olisivat menneet oikein".

Pointti tässä on se, että silloin nuorena jän nikset saavat ne naiset, ja nyt päälle kolmekymppisenä pitäisi olla minun aikani saada naisia, mutta en saa koska minulta odotetaan hyvää asemaa työelämässä sekä varallisuutta.
Olen ikään kuin vääränlainen molemmissa ajoissa; nuorena siksi koska olin nörtti ja hikari, ja nyt koska olen syrjäytynyt työelämästä masennuksen vuoksi.

Koska kaltaiseni mies sitten saa sitä naista? Onko vastaus todella että ei koskaan?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet edelleen nuori ei peli ole menetetty.

Vierailija
2/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö aloitukseni pointin? 

tiivistettynä: En saanut naista nuorena koska olin hikari ja nörtti, mutta jokin meni vikaan ja siksi olen nyt syrjäytynyt, jonka takia minulla ei ole asemaa työelämässä eikä varallisuutta.

Jän nis en ole edelleenkään, enkä osaa sellaiseksi muuttua. Minulle ei tavallaan ole mitään lokeroa johon sopisin. En viehätä niitä naisia jotka kiinnostuvat jän niksistä, enkä myöskään niitä naisia jotka kiinnostuvat "kunnon miehistä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hirveetä vinkunaa tai en kyllä ees jaksanut lukea. Lopeta ulvominen, mee lenkille, käy suihkussa ja maanantaina töihin. Varmasti auttaa enemmän kun mikään tommonen itkeminen.

Vierailija
4/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliulinaa. Ei kai sitä naista saa kun päivästä toiseen ruikuttaa täällä jistain yläasteajoista. Ootko joku asperger joka on jäänyt teinin tasolle? Kasva aikuiseksi.

Vierailija
5/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikani saada naisia" on outo asenne parisuhteeseen.

Vierailija
6/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö aloitukseni pointin? 

tiivistettynä: En saanut naista nuorena koska olin hikari ja nörtti, mutta jokin meni vikaan ja siksi olen nyt syrjäytynyt, jonka takia minulla ei ole asemaa työelämässä eikä varallisuutta.

Jän nis en ole edelleenkään, enkä osaa sellaiseksi muuttua. Minulle ei tavallaan ole mitään lokeroa johon sopisin. En viehätä niitä naisia jotka kiinnostuvat jän niksistä, enkä myöskään niitä naisia jotka kiinnostuvat "kunnon miehistä"

Kyllä minä ainakin ymmärsin.

Et tavallaan sovi mihinkään muottiin jota naiset hakevat eri ikäisinä.

Kunnon miehellä on pakko olla ikäisenäsi jo omaisuutta, se on fakta. Tästä naiset ovat tarkkoja

Vierailija
7/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aikani saada naisia" on outo asenne parisuhteeseen.

No eikös juuri näin sanota niille nörteille yläasteella, lukiossa ja ammattikorkeessa/yliopistossa?

Että kyllä ne bensalenkkarit vielä kiinnostaa naisia, mutta sitten oikeasti aikuisina on niiden nörttien vuoro

Eikö tällaista hoeta? Olenko väärässä?

Vierailija
8/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minun aikani saada naisia.” Maailma ei ole kuule sulle yhtään mitään velkaa. Kaikista vähiten naisia.

Vierailija
9/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Itse olen myös nörtti ja nyt 30+ iässä akateemisessa asiantuntija-ammatissa. Haluan olla työssäni hyvä, mutta muuten ei ole kiinnostusta edetä uralla mitä se sitten tarkoittaakaan. Naisten kiinnostus on samaa nollatasoa kuin lukiossa ja yliopistossa. No voihan tämä joskus muuttua, mutta en pidätä hengitystäni.

Vierailija
10/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin koulussa hikari rillipää, kiusattukin vielä yläasteella. Ei ollut pojat kiinnostuneet.

Kyllähän se silloin meinasi masentaa, mutta leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, kyllä se elämä siitä ajan kanssa helpotti.

Eli pointti oli: Ei se tytöille sen helpompaa ole. Mutta ei siihen kuraan kannata jäädä makaamaan, pitää etsiä vähän kerrassaan itselle mielenkiintoisia asioita ja mennä eteenpäin ja katsoa mitä tulee vastaan. Tavalla tai toisella elämänsisältöä yleensä löytää.

Vierailija
11/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luokkani priimus, mutta minusta ei kiinnostuttu kouluaikana. 

Lukiossa masennuin, koska isäpuoleni mielestä olin laiska ja tyhmä. 

En päässyt yliopistoon, koska pääsykokeet kammottivat. Luulin olevani typerä. 

Tein tylsiä töitä, joissa en viihtynyt eikä minusta tullut tutkijaa tai kirjailijaa, kuten kaikki olettivat.

Ei elämä välttämättä mene, kuten sen haluaisi menevän.

Mielestäni sinä keskityt vääriin asioihin, aloittaja. Olet nuori ja elämäsi voi muuttua paremmaksi. 

N

Vierailija
12/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 30 vuotta treenailet ..

Zinc

Vierailija
13/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Minun aikani saada naisia.” Maailma ei ole kuule sulle yhtään mitään velkaa. Kaikista vähiten naisia.

No eikös juuri näin sanota niille nörteille yläasteella, lukiossa ja ammattikorkeessa/yliopistossa?

Että kyllä ne bensalenkkarit vielä kiinnostaa naisia, mutta sitten oikeasti aikuisina on niiden nörttien vuoro

Tai eikö näin juuri sanota siellä baarissa kun se väkivaltainen jä n nä make taas ahdistelusta, öykkäröinnistä ja ympärikännissä olosta huolimatta vie naiset niiden nörttien edessä parikymppisenä?

EIkö?

Vierailija
14/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi elämällesi muuta sisältöä kuin naiset ja naisten tavoittelu ja naisten miettiminen.

Vierailija
15/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai eikö näin juuri sanota siellä baarissa kun se väkivaltainen jä n nä make taas ahdistelusta, öykkäröinnistä ja ympärikännissä olosta huolimatta vie naiset niiden nörttien edessä parikymppisenä?

EIkö?

Kyllähän noin juuri monesti sanotaan...Itsellenikin monesti nuorempana sanottiin samaa

Vierailija
16/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkö?

Kyllä, tyypillisesti jän nisten kulta-aika on 16-28 ikäisissä naisissa, ja 28-40-vuotiaas katsovat ekana että mies on luotettava, turvallinen sekä että pinkka kunnossa.

Sitten joskus 45+ ikäisinä naiset eivät enää ole niin tarkkoja miehen rahoista, johtuen siitä että ei tarvitse perustaa perhettä, ja oman markkina-arvonsa syöksylaskun takia.

Vierailija
17/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkö?

Kyllä, tyypillisesti jän nisten kulta-aika on 16-28 ikäisissä naisissa, ja 28-40-vuotiaas katsovat ekana että mies on luotettava, turvallinen sekä että pinkka kunnossa.

Sitten joskus 45+ ikäisinä naiset eivät enää ole niin tarkkoja miehen rahoista, johtuen siitä että ei tarvitse perustaa perhettä, ja oman markkina-arvonsa syöksylaskun takia.

Menkää nyt helvettiin tasoteorioittenne kanssa.

Vierailija
18/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
19/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkö?

Menkää nyt helvettiin tasoteorioittenne kanssa.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

20/99 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, millä tavalla tyttöystävän puuttuminen on estänyt menestymisesi opinnoissa ja työelämässä. En usko, että olisit ahkeroinut opinnoissa ja töissä yhtään sen enempää vaikka sinulla olisi ollut tyttöystävä tai useampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi