Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko todella kaikki haluaisivat kuulla, jos kumppani on pettänyt?

Vierailija
16.11.2013 |

Jos niin miksi? Jotta voisitte erota hyvinkin pitkästä ja onnellisesta suhteesta, jossa on kenties lapsia? 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et siis itse toimisi niinkuin toivoisit toisen tuossa tilanteessa toimivan? Jos kysyttäisiin, kertoisitko pettämisestäsi puolisolle, vastaisiko edelleen "kaikki" että joo tottakai kun haluaisin olla niin rehellinen."

Olen realisti. En joissain asioissa täytä omaa ihannettani. Pidän realismia omalla kohdallani parempana, kuin suuria luuloja. Omien heikkouksien tuntemisesta on paljon hyötyä.

Kuten sanoin, en ole ollut mainitussa tilanteessa, enkä voi varmuudella etukäteen tietää miten kävisi.

Vierailija
62/63 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietenkin. Pakkohan sitä olisi testeihin päästä jos mies ilman kumia on luikauttanut useampaa naarasta. Lapset eivät määrää kenen kanssa äiti asuu joten ero tulisi. Kipeää se tekisi, mutta niin se vain on. En katkeroittaisi yhtä ainutta elämääni pettäjän kanssa. Enkä luottaisi häneen enää koskaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää, jos miehellä olisi suhde.

Sen sijaan, jos meillä olisi mennyt miehen kanssa pitkään huonosti ja tämä sitten kännissä hairahtuisi ja sen hairahduksen myötä tajuaisi, että haluaa sittenkin tehdä ihan tosissaan töitä meidän suhteen eteen, en haluaisi tietää.

Tällä hetkellä en siis usko, että mies pettäisi edes, ei vain tunnu todennäköiseltä ja sen takia oikeastaan haluaisin tietää pettämisestä, koska kuvittelen tosissani, että meillä on kaikki hienosti.

Mutta kun ollaan oltu 20 vuotta yhdessä, niin elämä vaan saattaa joskus viskellä vähän silleenkin, että kaikkeen ei osaa varautua. Ja koska en luultavasti pystyisi käsittelemään sitä, että mies olisi pettänyt, en haluaisi tietää, koska en haluaisi heittää sitä 20 vuotta menemään yhden typerän virheen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme