Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko teillä mikropopcornit vai palaako osa?

Vierailija
21.01.2023 |

Miten on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Kuuntelen tarkkaan milloin pauke melkein loppuu ja sammutan mikron. Menee n 2.50-3 min.

Vierailija
2/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipopparit on ihan saatanasta! Koko kerrostalo löyhkää niiltä kun alakerran paksukainen tekee niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikro kannattaa sammuttaa siinä vaiheessa kun kiihkein poksuminen on loppunut ja antaa loppujen poksua sen jälkeen.

Vierailija
4/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin pieni mikro että se pussi ei mahdu pyörimään ja siksi ne alkoi palamaan. Siirryttiin kattilapoppareihin.

Vierailija
5/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on niin pieni mikro että se pussi ei mahdu pyörimään ja siksi ne alkoi palamaan. Siirryttiin kattilapoppareihin.

Mulla sama tai kokeilin kerran: osa kärtsäs ja osa jäi raa'aksi. Ei toista kertaa.

(ei ne palamaan syttyneet, mutta palaneen käry.)

Vierailija
6/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tai kokeilin kerran: osa kärtsäs ja osa jäi raa'aksi. Ei toista kertaa.

sama jatkaa (mutta vähän ohis):

Täti kertoi, että hän aina lämmittää karjalanpiirakat leivänpaahtimessa. Sitähän piti sitten kokeilla: isältä "ruinasin leiviksen", eka kerralla tuli ihan ok. Toka kerralla toinen piirakoista jumittui, sain sen pois. En huomannut, että siitä oli jäänyt vastuksiin täytettä, peeveli: koko höskä leimahti tuleen! Tajusin, että jotain heittää siihen päälle - tiskirätti, hätäpäissäni (selvinpäin olin). Sammuihan se.

Sitä seuraavalla kerralla rapsuttelin veitellä jäämät pois vastuksista, niin hää ei virkknt enää mitn :)

Onneksi. Luoja näköjään suojelee (meitä) toheloita! :)

(SER-lavalle lähti se paahdin, ja paahtareiden teko loppui multa siihen... ; faija vähän keljuili siitä, että pilasin hyvän paahtimen.... )

Vierailija
7/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heiluttelen sen pussin pyöreämmäksi. En laita sitä littanana mikroon.

Vierailija
8/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mikrossani ei voi poppareita tehdä polttamatta. Liian heikkotehoinen ja kohtaa siihen, että palavat pohjaan :')

Vierailija
9/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on OBH Nordican popcorn-kone, mikropopparit on liian kuivia mun makuun.

Vierailija
10/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama jatkaa (mutta vähän ohis):

Täti kertoi, että hän aina lämmittää karjalanpiirakat leivänpaahtimessa. Sitähän piti sitten kokeilla: isältä "ruinasin leiviksen", eka kerralla tuli ihan ok. Toka kerralla toinen piirakoista jumittui, sain sen pois. En huomannut, että siitä oli jäänyt vastuksiin täytettä, peeveli: koko höskä leimahti tuleen! Tajusin, että jotain heittää siihen päälle - tiskirätti, hätäpäissäni (selvinpäin olin). Sammuihan se.

Sitä seuraavalla kerralla rapsuttelin veitellä jäämät pois vastuksista, niin hää ei virkknt enää mitn :)

Onneksi. Luoja näköjään suojelee (meitä) toheloita! :)

(SER-lavalle lähti se paahdin, ja paahtareiden teko loppui multa siihen... ; faija vähän keljuili siitä, että pilasin hyvän paahtimen.... )

Minäkin lämmitän karjalanpiirakat leivänpaahtimessa :D se on onnistunut ihan hyvin, mutta pitää kyllä olla varovaisempi kuin tavallisen leivän kanssa etteivät hajoa sinne.

Vierailija
11/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palaa ne aina vaikka teen ohjeen mukaan. En osaa säätää tehoja mikroon. 

Vierailija
12/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jörn Donneria lainatakseni, lukeminen kannattaa aina - varsinkin käyttöohjeiden.

Vierailija
13/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin et olen ainut tumpelo! Palaa tosi usein!

Pitää osata hyvissä ajoin sammuttaa mikro. Osa siemenistä jää poksumatta, mutta ei ainakaan pala.

Vierailija
14/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jörn Donneria lainatakseni, lukeminen kannattaa aina - varsinkin käyttöohjeiden.

En tiedä missä mun ohjekirja on.

Vierailija
15/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes yritä antaa kaikkien poksua, tulee vähemmän, mutta ei yhtään ruskeaa palanutta.

Kun poksuu hiljakseen, ota pois mikrosta. Aina onnistuu, vaikka joskus jää paikalleen pyörivässä mikrossa. Ei pyörivä on parempi, vaikka olis pienikin mikro

Vierailija
16/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu hyvin. Lekue mikro popcorn astia on loistava.

Vierailija
17/17 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tajautte laittaa pussin aluslautasen päälle eikä pelkän mikron lasisen lautasen päälle? Jos ei käytä aluslautasta alla niin varmasti palaa. Lautasen kanssa ei pala ja ei jää poppareita poksahtelematta