Menkat myöhässä kaksi päivää ja hirveä jännitys päällä :)
Miten kauan maltoit odottaa raskaustestin tekemistä?
Kommentit (192)
Sulla onnellinen tilanne. Onnittelut jo etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:24"]
Jes, Mulkku saa perillisen!
[/quote]
Mikä Mulkku??
[/quote]
Murun mies. Muru ja Mulkku.
[/quote]
Siis ihan oikeesti, eikö teitä hävetä yhtään vastaavat kommentit ? Ja eiköhän nää tällaset mulkku-jutut ole 13-vuotiaana ihan hauskoja, mutta miettikää nyt ihan oikeesti mitä kirjottelette... Monet kommentit täällä ovat niin järkyttävän lapsellisia, että todellakin kadun kun tätä keskustelupalstaa rupesin lukemaan. Asiallisuutta kommentteihin !
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:59"]
[/quote]
Mikä Mulkku??
[/quote]
[/quote]
Siis ihan oikeesti, eikö teitä hävetä yhtään vastaavat kommentit ? Ja eiköhän nää tällaset mulkku-jutut ole 13-vuotiaana ihan hauskoja, mutta miettikää nyt ihan oikeesti mitä kirjottelette... Monet kommentit täällä ovat niin järkyttävän lapsellisia, että todellakin kadun kun tätä keskustelupalstaa rupesin lukemaan. Asiallisuutta kommentteihin !
[/quote]
En minäkään nimittelyä ymmärrä, mutta jokainen murun tietävä palstalla tietää että hän ei ole todellinen henkilö, tämä on yhtä isoa novellia, vähän niinkuin Candyn ja Mikon tarina aikanaan.
Totta kai ja olen samaa mieltä, mutta on tuolla muutamia kommentteja, jotka saavat yhtä aikaa hymyn huulille ja miettimään että mitä mä just luin.. Mutta jokainen kokee/ymmärtää asiat miten haluaa :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:02"]
Totta kai ja olen samaa mieltä, mutta on tuolla muutamia kommentteja, jotka saavat yhtä aikaa hymyn huulille ja miettimään että mitä mä just luin.. Mutta jokainen kokee/ymmärtää asiat miten haluaa :)
[/quote]
Niinpä, samaa se on joka ketjussa. Kaikenlaisia ihmisiä täällä pyörii, siihen taidan olla jo melko turtunut..:D
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:02"]
[/quote]
Niinpä, samaa se on joka ketjussa. Kaikenlaisia ihmisiä täällä pyörii, siihen taidan olla jo melko turtunut..:D
[/quote]
Täysin samaa mieltä!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:59"]
[/quote]
Mikä Mulkku??
[/quote]
[/quote]
Tosi typerää nimittelyä.
Mitä mies on muuten sanonut raskaudesta? Onko Muru kertonut? Kenelle Muru tuli aikaisemmin raskaaksi?
[/quote]
Mies on ihan tohkeissaan! Hän olisi jo lahjonut mut ja vauvan, mutta mä en antanut vielä tehdä sitä, kun ei tiedä, miten tämä menee. Toivottavasti hyvin. Kukkia se kantaa kotiin, sitä mä en rajoita :) Tuohon toiseen kysymykseen en ota kantaa, kun ei se ole ajankohtainen. Nyt on ihan toinen elämä!
ap
[/quote]
Lahjonut? Millä, miten? Eihän miehelläsi ole isoa varallisuutta, vaan isälläsi.
[/quote]
Niin kuin sillä olisi merkitystä tässä tilanteessa, niin mun mieheni on kyllä hyvin toimeentuleva ja vakavarainen mies En mä mitään elättiä rinnalleni ikinä kelpuuttaisi enkä sellaisen kanssa lasta tekisi. Kun ei sitten tietäisi, miksi ollaan yhdessä. Sellaisiakin tyyppejä olen matkan varrella tavannut ja oppinut varomaan. Kuulostaa kylmältä, mutta ei se sitä ole.
ap
182 :) Sä et kyllä ole ap, mutta eipä tuo haittaa. Olen tehnyt saman mokan itse toisten ketjuissa. Kiitos kuitenkin onnentoivotuksista :) Jännittää ja pelottaa tuleva, mutta uskon, että luonto auttaa.
ap ( the real one)
Päivystätkö täällä koko ajan, ap? Miten ehdit niitä vastuullisia töitäsi tehdä? Ai niin, kuvitteelliset hahmothan ehtii paremmin, niillä ei ole samanlaisia rajoitteita kuin meillä tavallisilla kuolevaisilla.
Pystyykö mies olemaan ilman huumeita?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:49"]
Päivystätkö täällä koko ajan, ap? Miten ehdit niitä vastuullisia töitäsi tehdä? Ai niin, kuvitteelliset hahmothan ehtii paremmin, niillä ei ole samanlaisia rajoitteita kuin meillä tavallisilla kuolevaisilla.
[/quote]
No, mulla ei ole enää mitään kesken, joten lähinnä siivoiluksi ja viimeisiksi puheluiksi tämä työ on jo mennyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:50"]
Pystyykö mies olemaan ilman huumeita?
[/quote]
Tottakai.
ap
Siis voi ei Muru, sun plääni edetä reittä pitkin uudessa paikassa menee nyt ihan vituiks! Limanuljaskaa tuskin pallomahainen, hikoileva valas kiinnostaa. Ja sit kun vauva on jo syntynyt, on jo liian myöhäistä :/
Kohta maha alkaa näkyä ja sitten alkaa ketjut kuinka mies valittaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:53"]
[/quote]Ja kun tissit ei mahdu rintsikoihin ja pitää ostaa uudet.. ja sitten kun ei löydykään seksikkäitä imetysliivejä--- mutta muru tuskin imettää? Eiköhän tule avaus että saako sotettua niitä läääkkeitä ettei maito nouse niin ei mee rinnat pilalle....
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:59"]
[/quote]Ja kun tissit ei mahdu rintsikoihin ja pitää ostaa uudet.. ja sitten kun ei löydykään seksikkäitä imetysliivejä--- mutta muru tuskin imettää? Eiköhän tule avaus että saako sotettua niitä läääkkeitä ettei maito nouse niin ei mee rinnat pilalle....
[/quote]
Minä ajattelen että murusta tulee päinvastoin kiiltokuvaäiti. Niinkuin jossain ulkolaisissa blogeissa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:59"]
[/quote]
Minä ajattelen että murusta tulee päinvastoin kiiltokuvaäiti. Niinkuin jossain ulkolaisissa blogeissa.
[/quote]
Jep, sellainen kiiltokuvaäiti kulisseissa.
Onko mahdollinen lapsi miehesi?
Mitenköhän sujuu päihteetön elämä? Ei viinis murulle, ei huumeita miehelle? Kestääkö murun nuppi kotona istumista vai osaako muru käydä ulkona kavereiden kanssa juomatta?