Menkat myöhässä kaksi päivää ja hirveä jännitys päällä :)
Miten kauan maltoit odottaa raskaustestin tekemistä?
Kommentit (192)
Tietääkö kihlattu muuten sun elämäsi aikana tekemistäsi aborteista?
Tää on nyt jtn muru-runoutta samaan tyyliin kuin "itkeä toisen suuhun"...
Kotona :( Oli niin tukala olo, että oli pakko lähteä töistä kotiin. Mä en voi edes valittaa kenellekään, koska kukaan ei vielä tiedä tästä. Tajusin juuri, että en mä tiedä itsekään vielä, koska tämä täältä syntyy. Kunhan nyt kaikki vaan menisi hyvin.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:14"]
Kotona :( Oli niin tukala olo, että oli pakko lähteä töistä kotiin. Mä en voi edes valittaa kenellekään, koska kukaan ei vielä tiedä tästä. Tajusin juuri, että en mä tiedä itsekään vielä, koska tämä täältä syntyy. Kunhan nyt kaikki vaan menisi hyvin.
ap
[/quote]
Kannattaa myös muistaa että aiemmat abortit voi aiheuttaa keskenmenoja..
Jos taas tuo on normaalia raskauden jatkumoa niin ei tule ainakaan olosi helpottumaan raskauden edetessä..
Voi ne olla kiinnittymiskipuja tai jos olisi nyt kuukautisten aika, niin niitä nippailuja.
Laskettuaikasi on luultavammin ensi kesänä, heinäkuussa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 11:00"]
Mikä on rimpsessan vointi?
[/quote]
Mä menen maanantaina lääkäriin. Tein jo uusen testinkin, kun aloin epäillä, olenko keksinyt koko raskauden. En ollut :) Mies haluaisi, että mä pysyn aloillani ja passaisi mut sänkyyn, mutta en mä nyt siihen suostu, eikä siitä mitään hyötyäkään olisi.
ap
[/quote]
Mikset suostu? Kyllä aloillaan olo helpottaa oloasi..
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:20"]
Voi ne olla kiinnittymiskipuja tai jos olisi nyt kuukautisten aika, niin niitä nippailuja.
[/quote]Jos tullut plussa testiin niin se kiinnittyminen on tapahtunut jo.
Muru on ollut raskaana pari päivää ja nyt jo niin raskasta ettei voi olla töissä....? Ei voi olla todellista.....
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:30"]
Muru on ollut raskaana pari päivää ja nyt jo niin raskasta ettei voi olla töissä....? Ei voi olla todellista.....
[/quote]
eikö se kipuja valittanut? Voi olla että menee kesken.
Toivottavasti voit hyvin ap. Tiedäthän,että voit ottaa Panadolia kipuihin tai muita parasetamoli-lääkkeitä. Ota ihmeessä,helpottaa kipua ja siten rentouttaakin vatsaa. Tsemppiä!
Itselläni oli toisessa raskaudessa kipuja alkuvaiheessa. Pelotti mahdollisuus kohdunulkoisesta raskaudesta joten pyysin ja pääsinkin jo hyvin alkuvaiheessa ultraan jossa katsottiin että alkio oli oikeassa paikassa. Onneksi kaikki oli hyvin ja kivut loppuivat pian itsestään.
MIten nupppi kestää kun on pakko viettää aikaa tylsästi kotona eikä mitään tapahdu etkä voi mennä viihteelle?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 11:10"]
MIten nupppi kestää kun on pakko viettää aikaa tylsästi kotona eikä mitään tapahdu etkä voi mennä viihteelle?
[/quote]
Kyllä se sen kestää, mutta huolta ei. Vaikka taidan huolehtia turhaan, mä reagoin niin herkästi kaikkiin muutoksiin. Tässä nyt löhöillään sohvalla, juodaan maitokahvia ja höpötellään tulevaisuudesta. Kiva elämänvaihe :)
ap
Et oo sit alkanut vuotaa vaikka kipuja on?
En ole onneksi. Mä toivon niin, että tämä menisi nyt suunnitelmien mukaan. Kipuja on vielä, välillä tosi kovia. Jospa siihen tulisi jonkinlainen selitys huomenna. Mies on tosi huolehtivainen. Jos tämä ennustelee jotain siitä, millainen isä hänestä tulee, on hänestä tulossa loistoisä.
ap
Onko hän yhtä huolehtivainen jos sinulle tulisi seksikielto koko raskauden loppuun asti? Ja siihen sielä pitäisi olla ilman kunnes olet synnytyksestä toipunut?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 16:43"]
Onko hän yhtä huolehtivainen jos sinulle tulisi seksikielto koko raskauden loppuun asti? Ja siihen sielä pitäisi olla ilman kunnes olet synnytyksestä toipunut?
[/quote]
Pakkohan se olisi kestää. Tässä tehdään nyt sitä herran toivomaa vauvaa. Mutta ehkä siihen ei kuitenkaan tarvitse mennä. Raskausaika on tavallaan kovin romanttista aikaa, joten toivon, että voimme hoitaa myös parisuhdetta.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:49"]
Jos olet noin pirun herkkä et tuu selviimään hengissä raskaudesta.
[/quote]
No sitten mä varmaan kuolen. Mulla on tosi kovia kipuja edelleen, jotka lääkärin mukaan saattavat enteillä keskenmenoa. Eivät välttämättä. Jos siitä ei saa huolestua, niin ei varmaan mistään.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 20:21"]
Selittäkää nyt joku sille... Mitähän se "kevyesti" sitten tarkoittaisi...
ap
[/quote]
Ihmiset on kuules tottunut siihen että asioista puhutaan niiden nimillä.
Minäkään en nimittäin ymmärrä mitä horiset.