Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat myöhässä kaksi päivää ja hirveä jännitys päällä :)

Vierailija
15.11.2013 |

Miten kauan maltoit odottaa raskaustestin tekemistä?

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauteen kuuluu kaikenmaailman kipuja ja kolotuksia. Kaikki kipuilu voi siis olla ihan normaalia eikä enteile välttämättä mitään huonoa. Raskausaika on myös epävarmuuden sietämistä, eikä sille voi tehdä yhtään mitään. Itse olen voinut järkyttävän huonosti molemmat raskausajat. Minua lohdutettiin sanomalla, että vauvat voivat paksusti silloinkin kun ei äiti ei voi hyvin. Laiha lohtu kyllä silloin kun on itse tiputuksessa.

Vierailija
62/192 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:49"]

Jos olet noin pirun herkkä et tuu selviimään hengissä raskaudesta. 

[/quote]

No sitten mä varmaan kuolen. Mulla on tosi kovia kipuja edelleen, jotka lääkärin mukaan saattavat enteillä keskenmenoa. Eivät välttämättä. Jos siitä ei saa huolestua, niin ei varmaan mistään.

ap

[/quote]

Katsottiinko alakautta ultralla että alkio olisi kohdussa eikä esim kohdun ulkopuolella ?

Itselläni ultarattiin kipujen takia joskus viikolla 5 tai 6 ja nähtiin että alkio oli nimenomaan kohdussa.

Minkäs verran sinulla onkaan noita viikkoja kasassa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestit raskauden keskeytykset?

Vierailija
64/192 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:49"]

Jos olet noin pirun herkkä et tuu selviimään hengissä raskaudesta. 

[/quote]

No sitten mä varmaan kuolen. Mulla on tosi kovia kipuja edelleen, jotka lääkärin mukaan saattavat enteillä keskenmenoa. Eivät välttämättä. Jos siitä ei saa huolestua, niin ei varmaan mistään.

ap

[/quote]

Katsottiinko alakautta ultralla että alkio olisi kohdussa eikä esim kohdun ulkopuolella ?

Itselläni ultarattiin kipujen takia joskus viikolla 5 tai 6 ja nähtiin että alkio oli nimenomaan kohdussa.

Minkäs verran sinulla onkaan noita viikkoja kasassa ?

[/quote]

On kohdussa, joo. Tarkkoja viikkoja en viitsi kertoa, jotta ei sitten kukaan luule tunnistavansa. Lääkärin mielestä mun kipuni ovat huolestuttavia, AV: n mielestä tietenkään eivät. Toki uskon AV:ta :)

ap

Vierailija
65/192 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta se sun lääkäri on synnyttänyt? Ja vastapainoksi, montakohan lasta AV:n naiset ovat? Jotkut naiset kärsivät kaikki maailman vaivat ollessaan raskaana, toiset taas voivat paremmin kuin koskaan. Vaikka sulla olisi nyt jokin vikana, niin asialle ei voi tehdä mitään. Raskaus menee kesken jos on mennäkseen, ja siksi ehdotan, että keskityt positiiviseen ajatteluun. Pirujen maalaaminen seinille ei auta nyt.

Vierailija
66/192 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:22"]

Montako lasta se sun lääkäri on synnyttänyt? Ja vastapainoksi, montakohan lasta AV:n naiset ovat? Jotkut naiset kärsivät kaikki maailman vaivat ollessaan raskaana, toiset taas voivat paremmin kuin koskaan. Vaikka sulla olisi nyt jokin vikana, niin asialle ei voi tehdä mitään. Raskaus menee kesken jos on mennäkseen, ja siksi ehdotan, että keskityt positiiviseen ajatteluun. Pirujen maalaaminen seinille ei auta nyt.

[/quote]

Niin mä yritänkin, kun ei tosiaan mitään voi tehdä. Olisin kyllä toivonut, että tämä olisi ollut huolettomampaa aikaa.

ap

Vierailija
67/192 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:29"]

[/quote]

Niin mä yritänkin, kun ei tosiaan mitään voi tehdä. Olisin kyllä toivonut, että tämä olisi ollut huolettomampaa aikaa.

ap

[/quote]

Kuten näet, asiat eivät mene niinkuin itse haluaisit. Myöskään synnytys ei välttämättä mene oppikirjojen mukaisesti, vauvakaan ei välttämättä ole kiltti nukenomainen lapsi. 

Vierailija
68/192 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:34"]

[/quote]

ap

[/quote]

Kuten näet, asiat eivät mene niinkuin itse haluaisit. Myöskään synnytys ei välttämättä mene oppikirjojen mukaisesti, vauvakaan ei välttämättä ole kiltti nukenomainen lapsi. 

[/quote]

No eipä tässä ole moni muukaan asia mennyt, kuten itse haluan. Moni kyllä onkin!  Raskausaika on kuitenkin sellainen vaihe, että siitä toivoisi jäävän kauniin muiston eikä mitään vaivaista jaksoa.

ap

Vierailija
69/192 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi LOL.

Vierailija
70/192 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kauniita muistoja muistakin raskausajoistasi? Oliko silloinkin kipuja?

Vierailija
71/192 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:34"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

No eipä tässä ole moni muukaan asia mennyt, kuten itse haluan. Moni kyllä onkin!  Raskausaika on kuitenkin sellainen vaihe, että siitä toivoisi jäävän kauniin muiston eikä mitään vaivaista jaksoa.

ap

[/quote]

Niinhän sitä luulisi kihloissa olo-ajastakin olevan vain mukavia muistoja. Ei olisi muistoissa pettämistä ja muuta sekoilua.. :)

Vierailija
72/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten tiputtelee:( Ei paljon mutta kuitenkin. En uskalla herättää miestä. Mitä mä nyt teen?

ap

Vierailija
73/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat siteen ja koetta nukkua.

Jos oikein muistan niin kuukausi sitten et edes halunnut vauvaa. voi olla että tämä menee kesken. jos näin niin sille ei kukaan voi mitään tässä vaiheessa. Sitten vain Käytätte sitä kortsua yhden kierron ja voitte yrittää uudelleen jos haluatte. Mutta kuten huomaat raskausaika ei läheskään aina ole huoletonta ja helppoa.

Vierailija
74/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputteluvuotokaan ei välttämättä tarkoita mitään. Minä olen myös tiputellut ja säikähtänyt hitosti, mutta vauva syntyi ihan ajallaan ja terveenä. Rauhoitu ja katsele tilannetta. Jos menee kesken, ei asialle voi tehdä nyt mitään.

Vierailija
75/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samanlaisia kipuja kuin edellisen keskenmenon yhteydessä? Tai samanlaiset kivut kuin abortissa? Jos et siis käyny kaavinnassa... ja jos oot käynyt kahdesti kaavinnassa, niin siinä voi olla syy keskenmenoihin.

Vierailija
76/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 01:41"]

Nyt sitten tiputtelee:( Ei paljon mutta kuitenkin. En uskalla herättää miestä. Mitä mä nyt teen?

ap

[/quote]

Parempi ehkä näin, sä et kuukausi sitten missään nimessä halunnut lasta. 

Luonto toivottavasti opettaa hieman. 

Vierailija
77/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 01:41"]

ap

[/quote]

Parempi ehkä näin, sä et kuukausi sitten missään nimessä halunnut lasta. 

Luonto toivottavasti opettaa hieman. 

[/quote]Samahan kävi jo aiakisemmin, ensin aloitus palstalle että meinaa tehdä raskaustestin, sitten testi näytti plussaa ja sitten koko tunteiden kirjo purettiin ketjussa ja sitten alkoi vuoto ja sitten oli niin surullista kun meni kesken vaikka ensin oli ihan paniikissa kun se näytti plussaa.

Vierailija
78/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, jos ei uskalla herättää omaa aviomiestä tuossa tilanteessa...

Vierailija
79/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 09:57"]

[/quote]

Niinpä. Koska eihän se mies halua vauvankaan takia herätä yöllä, kuulemma. 

Vierailija
80/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 09:57"]

[/quote] Ei vain halua huolestuttaa kosoka on niin huomaavainen. EI kerrotta kaikkea pettämisestä, eikä valiteta kun pelätään keskenmenoa, kaikkea suojellakseen meistä...