Menkat myöhässä kaksi päivää ja hirveä jännitys päällä :)
Miten kauan maltoit odottaa raskaustestin tekemistä?
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:24"]
Jes, Mulkku saa perillisen!
[/quote]
Mikä Mulkku??
[/quote]
Murun mies. Muru ja Mulkku.
[/quote]
Tosi typerää nimittelyä.
Mitä mies on muuten sanonut raskaudesta? Onko Muru kertonut? Kenelle Muru tuli aikaisemmin raskaaksi?
[/quote]Etkö ole edes lukenut tätä ketjua?
Nyt kaipaisin apua! Mulla oli menkat viimeks 24.6-30.6 ja hedelmällisin aika oli 5.7-10.7 ja tuon aikana ei ollu minkäänlaista ehkäisyä. Menkat on nyt 3päivää myöhässä mut en uskalla tehä testiä ihan vielä, vai pitäiskö mun? Help!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 20:38"]
[/quote]
Mikä Mulkku??
[/quote]
[/quote]
Tosi typerää nimittelyä.
Mitä mies on muuten sanonut raskaudesta? Onko Muru kertonut? Kenelle Muru tuli aikaisemmin raskaaksi?
[/quote]
Mies on ihan tohkeissaan! Hän olisi jo lahjonut mut ja vauvan, mutta mä en antanut vielä tehdä sitä, kun ei tiedä, miten tämä menee. Toivottavasti hyvin. Kukkia se kantaa kotiin, sitä mä en rajoita :) Tuohon toiseen kysymykseen en ota kantaa, kun ei se ole ajankohtainen. Nyt on ihan toinen elämä!
ap
[/quote]
Lahjonut? Millä, miten? Eihän miehelläsi ole isoa varallisuutta, vaan isälläsi.
[/quote]
Niin kuin sillä olisi merkitystä tässä tilanteessa, niin mun mieheni on kyllä hyvin toimeentuleva ja vakavarainen mies En mä mitään elättiä rinnalleni ikinä kelpuuttaisi enkä sellaisen kanssa lasta tekisi. Kun ei sitten tietäisi, miksi ollaan yhdessä. Sellaisiakin tyyppejä olen matkan varrella tavannut ja oppinut varomaan. Kuulostaa kylmältä, mutta ei se sitä ole.
ap
[/quote]
Heh. Juu aivan niin ja silti olet ollut kovin huolissasi että mies ei ole kanssasi ihan vaan rakkaudesta.
Kun hän hyötyy susta aikalailla.
[/quote]
Unettomuutta... En ole ollut huolissani vaan tietoinen. Tiedän hyvin, miksi mieheni on minut alunperin noteerannut, mutta sitten tuli rakkaus. Hän pärjäilisi kyllä aivan hienosti ilman minuakin.
Mua pelottaa ihan hirveästi, että tämä raskaus menee kesken ja mä epäonnistun tässä. Testin jälkeen tuli ihmeellinen rauha ja tunne, että mä teen nyt juuri niin kuin pitääkin, oikein :)
ap
Eikö ole kamalan tyyyyyyyylsäääää?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 01:04"]
Eikö ole kamalan tyyyyyyyylsäääää?
[/quote]
Pistän duuneja pakettiin ja koitan kuvitella tulevaa. Eipä ehdi tylsistyä.
ap
Vaikeaa saada tuo mies pysymään hiljaa asiasta :) Se on jo inttänyt, eikö kuitenkin sille ja sille voisi kertoa. Mä haluan rauhassa ensin itse tottua ajatukseen, käydä lääkärissä ja tehdä asiasta totta. Kuinkahan kauan raskauden voi ylipäätään salata?
ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 20:04"]
Vaikeaa saada tuo mies pysymään hiljaa asiasta :) Se on jo inttänyt, eikö kuitenkin sille ja sille voisi kertoa. Mä haluan rauhassa ensin itse tottua ajatukseen, käydä lääkärissä ja tehdä asiasta totta. Kuinkahan kauan raskauden voi ylipäätään salata?
ap
[/quote]
Useat salaa sinne 12 viikolle, jolloin keskenmenoriski on pienempi.
Anteeks nyt vaan mut mua oksettaa ku ajattelen murua raskaana. Muru joka on jo neljättä kertaa raskaana, ja aikoo valehdella ja saivarrella neuvolassa kaikessa ja esittää että ovat niin hienoja ihmisiä.... hyi oksetus.
Mulla on menossa kierron 44. päivä enkä vielä panikoi. Kierto kun saattaa olla mitä tahansa 25 ja 60 päivän väliltä. Miten joillakin on ihan täsmälleen samanpituinen kierto kuukaudesta ja vuodesta toiseen?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 20:49"]
Mulla on menossa kierron 44. päivä enkä vielä panikoi. Kierto kun saattaa olla mitä tahansa 25 ja 60 päivän väliltä. Miten joillakin on ihan täsmälleen samanpituinen kierto kuukaudesta ja vuodesta toiseen?
[/quote]Progvoilla on aina helpompaa, marraskuun alussahan tuo ap vasta pähkäili että mitä ehkäisyä käyttäisi.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 20:49"]
[/quote]Progvoilla on aina helpompaa, marraskuun alussahan tuo ap vasta pähkäili että mitä ehkäisyä käyttäisi.
[/quote]
Oli lopettanut pillerit. Raskaustestiin tarvitaan 2viikkoa ovulaatiosta.......
[/quote]
Mikä Mulkku??
[/quote]
[/quote]
Tosi typerää nimittelyä.
[/quote]
No jos joku käy kirjoittelemassa jollekin keskustelupalstalle tarinoita muka omana itsenään, niin on sekin musta aika typerää, joten siihen on täysi oikeus osallistua typerin kommentein!