Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mua ärsyttää nykyinen asevelvollisuus

Vierailija
19.09.2020 |

Eka puhutaan pienestä pitäen että naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia mutta yhtäkkiä eivät olekaan. Rakastan Suomea mutta tämä on järjetön eptasa-arvo johon oikeesti tarvitaan jotain muutosta.

Sanna Marin tee jotain!!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanonpa vaan naisena, etten olisi ikinä ollut riittävän hyvässä kunnossa armeijaan. Nuorena painoin 46 kg ja olen lyhytjalkainen kömpelö, näköni on huono, aamulla huimaa jne. Aivan toivoton tapaus olisin ollut siellä.

Sitten sivariin tai vankilaan. Ei tarvitse keksiä tekosyitä systemaattisen syrjinnän hyväksymiselsi.

Kai sinne olisin mennyt, jos olisi ollut pakko mutta aika kovilla olisin ollut. Paitsi luulen, että olisin ollut sitten jossain keittiöporukassa.

Joo miksi kukaa ees menis vapaaehtoisesti orjatyöhön. Ymmärrän täysin kantasi.

Se ei sinällään ole vapaaehtoistyötä vaan kansalaisvelvollisuus. Tuomiot vaan on niin mitättömät että vankila on monille parempi, koska siellä ei tarvitse tehdä mitään.

Sanoin orjatyötä vapaaehtoisesti. Jos on nainen niin en näe miksi tekisi orjatyötä vapaaehtoisesti.

Vierailija
42/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh sitten kun miehilläkin alkaa kuukautiset niin katsotaan uudestaan.

Minä en siteitäni tai tampoonejani metsässä vaihda 30 minuutin välein ja kärsi hirveistä krampeista. Minipillereitä kokeillut, eivät auttaneet, päinvastoin laukaisivat minulla useita päiviä kestävän migreenin.

Ps. sinunlaisesi mamman pojat, jotka joutuvat poistumaan kuukausiksi pelitietokoneen ääreltä liikkumaan ovat melko iso turn-off ja valittaa armeijaan menosta ettei naistenkaan tarvitse mennä. Hyi v ttu

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä armeija tulee käydä. Vaikuttaa koko loppuelämään kuitenkin voimakkaasti.

m39

Vierailija
44/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä armeija tulee käydä. Vaikuttaa koko loppuelämään kuitenkin voimakkaasti.

m39

Aiheesta useamman avautumisesi perusteella voin kertoa että ongelmasi on ihan ihan muualla intin käymisessä.

Vierailija
45/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh sitten kun miehilläkin alkaa kuukautiset niin katsotaan uudestaan.

Minä en siteitäni tai tampoonejani metsässä vaihda 30 minuutin välein ja kärsi hirveistä krampeista. Minipillereitä kokeillut, eivät auttaneet, päinvastoin laukaisivat minulla useita päiviä kestävän migreenin.

Ps. sinunlaisesi mamman pojat, jotka joutuvat poistumaan kuukausiksi pelitietokoneen ääreltä liikkumaan ovat melko iso turn-off ja valittaa armeijaan menosta ettei naistenkaan tarvitse mennä. Hyi v ttu

N20

Sitten voi suorittaa sivarin. Sä olet järjettömän epätasa-arvoinen henkilö vaikket sitä välttämättä itse näkisikään. Ehkä ap:ta ei kiinnosta onko hän turn-off sinulle vai ei vaan haluaa tasa-arvoa.

M33

Vierailija
46/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit kannattavat sitä että armeija olisi kaikille vapaaehtoinen.

Olen mies ja kannatan sitä että armeija olisi kaikille vapaaehtoinen koska:

-Armeijan käyminen on turhaa, ei siellä oikeasti opi oikein mitään.

-Nykyinen sodankäynti on muuttunut siten ettei sitä käydä "mies miestä vastaan", nykyään ohjukset,talouspakotteet sekä hävittäjät ovat pääpainona sodankäynnissä.

-Ei ole mitään järkeä pistää koko ikäluokkaa armeijaan koska nykyisinkin varusmiehiä on liikaa reservissä.

-Mistä rahat siihen että koko ikäluokka kävisi intin.

Armeija on muuttunut tosi paljon, ainakin nykyään se on niin helppo ja lepsu paikka että siellä pärjää myös naiset. Mutta olen sitä mieltä että jos nykyistä asevelvollisuutta pitäisi muuttaa niin se pitäisi muuttaa kaikille vapaaehtoiseksi.

Joo ja kävin ite armeijan ja minun mielestä se oli turha paikka ja siellä pärjäisi vaikka 10v lapsi.

M30

Vierailija
47/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit kannattavat sitä että armeija olisi kaikille vapaaehtoinen.

Olen mies ja kannatan sitä että armeija olisi kaikille vapaaehtoinen koska:

-Armeijan käyminen on turhaa, ei siellä oikeasti opi oikein mitään.

-Nykyinen sodankäynti on muuttunut siten ettei sitä käydä "mies miestä vastaan", nykyään ohjukset,talouspakotteet sekä hävittäjät ovat pääpainona sodankäynnissä.

-Ei ole mitään järkeä pistää koko ikäluokkaa armeijaan koska nykyisinkin varusmiehiä on liikaa reservissä.

-Mistä rahat siihen että koko ikäluokka kävisi intin.

Armeija on muuttunut tosi paljon, ainakin nykyään se on niin helppo ja lepsu paikka että siellä pärjää myös naiset. Mutta olen sitä mieltä että jos nykyistä asevelvollisuutta pitäisi muuttaa niin se pitäisi muuttaa kaikille vapaaehtoiseksi.

Joo ja kävin ite armeijan ja minun mielestä se oli turha paikka ja siellä pärjäisi vaikka 10v lapsi.

M30

Ja epäreilua miehiä kohtaan

Vierailija
48/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pro-pax kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele jos velttouteen taipuvaiset pojjaat eivät joutuisi edes armeijaan. Syrjäytyneiden määrä kasvaisi entisestään. 

Asevelvollisuutta voi pitää myös sosiaalitekona. Tai vaikka kuntokurssina, tai aktiivilomana. Kaikki on kiinni siitä miten asioihin suhtautuu. 

Turpa kii hu*ra. Se on epätasa-arvoa eikä siihen tarvitse sugtautua mitenkää hyvin koska se on sukupuoleen perustuva pakko eikä mitään muuta.

Mielipiteesi on oikeutettu (ja ainakin  monen mielestä) jopa oikea, mutta tuo nimittelyjen esittämisesi ei kyllä ole kumpaakaan.

Ei nää tyhmät ämmät muuten ymmärrä ku vaa selittävät ettö armeija on nii hyvä paikka tai naisten pitää tehdä lapsia mikä ei pidä edes paikkansa. Tule itse armiejaan jos se on nii hyvä paikka.

Sinusta ainakin huomaa että tarvitset sitä armeija aikaa ja kasvatusta vähän enemmän, senkin uppiniskainen rääväsuinen nulikka. 

Vierailija
49/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pro-pax kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele jos velttouteen taipuvaiset pojjaat eivät joutuisi edes armeijaan. Syrjäytyneiden määrä kasvaisi entisestään. 

Asevelvollisuutta voi pitää myös sosiaalitekona. Tai vaikka kuntokurssina, tai aktiivilomana. Kaikki on kiinni siitä miten asioihin suhtautuu. 

Turpa kii hu*ra. Se on epätasa-arvoa eikä siihen tarvitse sugtautua mitenkää hyvin koska se on sukupuoleen perustuva pakko eikä mitään muuta.

Mielipiteesi on oikeutettu (ja ainakin  monen mielestä) jopa oikea, mutta tuo nimittelyjen esittämisesi ei kyllä ole kumpaakaan.

Ei nää tyhmät ämmät muuten ymmärrä ku vaa selittävät ettö armeija on nii hyvä paikka tai naisten pitää tehdä lapsia mikä ei pidä edes paikkansa. Tule itse armiejaan jos se on nii hyvä paikka.

Sinusta ainakin huomaa että tarvitset sitä armeija aikaa ja kasvatusta vähän enemmän, senkin uppiniskainen rääväsuinen nulikka. 

En vaan haluan tasa-arvoa. Nyt jälkeen päin olen pahoillani nimittelystä mutta mua ärsyttää aivan suunnattomasti että naisia ei kiinnosta pätkääkään tämä syrjiminen. Ihan oikeasti, eikö voitais kaikki myöntää sen olevan epätasa-arvoinen.

Vierailija
50/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
52/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäiskö APta kun vihollinen raiskaa hänen lapsensa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme