G: Nolointa, mitä sinulle on käynyt julkisella paikalla?
Gallupia kehiin...
Kerro, mikä on nolointa, mitä sulle on sattunut julkisella paikalla eli vaikka kadulla, kaupassa, liikennevälineessä tms. paikassa, missä vieraat ihmiset ovat olleet todistamassa tilannetta.
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:34"]
olin juuri alkanut tapailla nykyistä miestäni ja homma oli pikkuhiljaa menossa vakavempaan suuntaan. olin ollut oksennustaudissa kolme päivää emmekä miehen kanssa sen takia nähneet ollenkaan. kolmantena iltana olo oli kuitenkin jo niin hyvä että lähdin miehen luoksi yöksi kun molemmilla oli jo kova ikävä. en tainnut oksentaakaan koko iltana ja iloisesti hörpin jaffaa miehen kainalossa ja leffa katsoessa. aamulla heräsin miehen kainalosta ja niinkuin useimpinakin aamuina, pieretti kovasti. pidätin kuitenkin urheasti ja nautin rauhallisesta aamusta. vihdoin pääsimme sängystä ylös ja mies puhui isoon ääneen kaverinsa kanssa puhelimessa, halusi esitellä minut hänelle (sovittiin tuosta siis ennen puhelua että pyydetään kaveri aamukahville). ajattelin että tässä on tilaisuuteni päästää tuhnu. tuhnu tuli, mutta aika märkänä versiona housuihin. juoksin vessaan ja tutkein oliko mitään pelastettavissa mutta ei. tulin vessasta ulos, puin pitkän takin päälleni ja huikkasin miehelle että lähden ruokkimaan kissani ja tulen sitten takaisin. suu auki jäi vaan katsomaan että miten se nyt noin kiire tuli kun juuri oli sovittu jo aamuksi tekemistä, ja kissan ruokinta siirretty yhdessä hieman myöhemmälle. mies ei vieläkään tiedä miksi.
[/quote]
Olisiko nyt sopiva hetki kertoa sille miehelle? Tule sitten kertomaan miten kävi.
sellaista hetkeä ei tule nyt, koskaan, eikä ikinä ;)
Ihania juttuja! Kiitos paivan nauruista! Annoin monta peukkua. Oma nolo juttuni ei veda vertoja mutta kerroin kumminkin. Olin kaupungilla tuulisena paivana. Yllani oli takki joka on pitka viittamainen takin, viitan, kaavun sekoitus. Olin keskella vilkasta kavelykatua, kun takaani kavi tuulenpuuska ja heilautti viitan paani yli. Jain taysin huppuun kaavun sisaan. Sain rimpuilla aikani tuulessa ennenkuin sain paani esille vaatteen uumenista. En paljon katsellut ymparilleni kun luikin nopeasti etuviistoon vasemmalle hiljaisemmille sivukaduille.
joskus teininä olin äitini ja siskoni kanssa vaatekaupassa. Sovittelin siellä sitten pillifarkkuja jalkaani... ne oli tositosi tiukat ja puoliksi hyppien yritin saada niitä jalkaani. Vaan kuinkas kävi, alkoi tasapaino pettää ja hyppelin siitä sitten sovituskopin verhon läpi kaupan puolelle ja kaaduin sinne housut kintuissa. Ehkä nolointa mitä 15v:lle voi tapahtua :(
Äitini kanssa ylittänyt joskus parikymppisenä Manskua keskellä vilkkainta lauantaipäivää, siinä sitten korkoni tarttui ratikkakiskoon ja lensin varmaan 2 metrin kaaren turvalleni keskelle kymmeniä ihmisiä. Äiti tietty rupeaa hössöttämään siinä että kuinka kävi jne jne... Naama tulipunaisena linkutin pois tilanteesta ja sihisin äidilleni että pitää suunsa kiinni.
Kerran toimistossa kävelin niin topakasti omalle paikalleni että liukastuin käytävällä ( oli liukkaat saappaat jalassa )... tottakai itsesuojeluvaisto yritti pitää pystyssä ja tartuin lähimpään sermiin ( avokonttori ) - sermi pysyi pystyssä, mutta minä en. Jumalaton kolina kun sermi huojui ja meikäläinen mätkähtää lattialle. Muistan kun varmaan 3-4 päätä nousi samantien sermin takaa kurkkimaan mitä kävi. En ole varmaan koskaan noussut niin nopeasti kuin tuolloin. "ei hätää" ja äkkiä paikalle nuolemaan haavoja. Tais mennä korko siinä hötäkässä rikki ja polvi mustana pari viikkoa.
Kerran tuli kakat housuun kotimatkalla baarista. kävin hesessä yöaterialla kesäkuumalla ja 100 metriä ennen kotiovea se iski, liekö pilantuneet majoneesit vai mitä. kuin puukon isku mahaan, askelta tihensin sen kun ehdin ja oli oli kamala .... ulko-ovelle asti pidättelin, sitten ei vaan voinut enää pidätellä :( Tällä tilanteella ei kyllä onneksi ollut silminnäkijöitä... hyi, vieläkin puistattaa.
Nolojen tilanteiden nainen :)
Tässä tulis yks oksennus tarina lisää.Olin parikymppinen ja kaveriporukassa viina virtasi.Taisi olla vielä keskiviikko.Pääsimme vihdoin taksilla Helsinkiin klo 22 maissa ja olo oli jo niin tukala,että piti samantien kääntyä bussilla kotiin.Jo Manskulla menin ilmoittamaan kuskille,että voin huonosti (ja bussi oli täynnä).Kuski hieman katseli heilumistani ja valittamistani,kun aloin tekemään yökkäämis liikkeitä.Samantien vilkku päälle,pysähtyi tien laitaan ja avasi etuoven.Menin sitten ulos oksentamaan,koko bussin väki seuraten.Vauhdillahan se tuli ja nenänkin kautta ulos.Kyselin sitten oksennukset nenästä myöskin roikkuen,olisiko jokakin antaa paperia.Salaman nopeasti varmaan lähemmäs kymmenen käsiparia ojentui etuovesta ulos ja nappasin jonkun kädestä paperin pyyhkiäkseni naamani.Takaisin kyytiin ja matka jatkui.Mielelläänhän se kuski ulos päästi,ettei sisätiloihin tullut ja ihana kun vielä odotti.Kiitokset kuskille ja paperin ojentajille. :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:01"]
Ostin sitten sellaiset metallikuulat minäkin kun halusin treenata alakerran lihaksia. Kotona siivoilin ja puuhailin kuulat sisällä ja unohdin tietty ne uumeniini, kun piti pinkaista kulmakauppaan. Siinä paprikoita valitessani kuuluu klunk klonk ja lattialle pomppii lahkeesta iloisesti kiiltävä smartball. Se vierii käytäviä pitkin monta tuskallista metriä ihmisten silmät pyöreinä ihmetellessä. Koitin katsella muualle ja näyttää niin tuimalta, ettei kukaan epäilisi mua, mutta tuskin ne sitä vieressä köpittävää papparaistakaan vaginakuulan lähettäjäksi luuli...
[/quote]
Voi kamala! :D Jäikö kuula kauppaan vai kehtasitko poimia mukaan?
[/quote]
No kun ne oli ekaa päivää käytössä vasta niin enhän mä pihiyttäni voinut sitä sinne jättää! :D Maksoin ostokset, käväisin empimässä ulkona ja sit livahdin takaisin kauppaan. Valitsin hetken, jolloin kukaan ei näyttänyt katsovan, ja poimin eeeerittäin nopeasti kuulan lattialta taskuuni. Suorinta tietä ulos taakse ja sivuille vilkuilematta. Siinä kaupassa en vähään aikaan käynyt...
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:34"]
olin juuri alkanut tapailla nykyistä miestäni ja homma oli pikkuhiljaa menossa vakavempaan suuntaan. olin ollut oksennustaudissa kolme päivää emmekä miehen kanssa sen takia nähneet ollenkaan. kolmantena iltana olo oli kuitenkin jo niin hyvä että lähdin miehen luoksi yöksi kun molemmilla oli jo kova ikävä. en tainnut oksentaakaan koko iltana ja iloisesti hörpin jaffaa miehen kainalossa ja leffa katsoessa. aamulla heräsin miehen kainalosta ja niinkuin useimpinakin aamuina, pieretti kovasti. pidätin kuitenkin urheasti ja nautin rauhallisesta aamusta. vihdoin pääsimme sängystä ylös ja mies puhui isoon ääneen kaverinsa kanssa puhelimessa, halusi esitellä minut hänelle (sovittiin tuosta siis ennen puhelua että pyydetään kaveri aamukahville). ajattelin että tässä on tilaisuuteni päästää tuhnu. tuhnu tuli, mutta aika märkänä versiona housuihin. juoksin vessaan ja tutkein oliko mitään pelastettavissa mutta ei. tulin vessasta ulos, puin pitkän takin päälleni ja huikkasin miehelle että lähden ruokkimaan kissani ja tulen sitten takaisin. suu auki jäi vaan katsomaan että miten se nyt noin kiire tuli kun juuri oli sovittu jo aamuksi tekemistä, ja kissan ruokinta siirretty yhdessä hieman myöhemmälle. mies ei vieläkään tiedä miksi.
[/quote]
Olisiko nyt sopiva hetki kertoa sille miehelle? Tule sitten kertomaan miten kävi.
[/quote]
Ei tietenkään saa kertoa, mies ihastui salaperäiseen ja arvaamattomaan neitokaiseen...pitäköön fantasiansa :)
Ei kyllä liity nyt minuun sinänsä tämä tarina vaan enooni :"D
Eno oli kaupassa avovaimonsa kanssa. Avovaimo pyysi hakemaan tuorekurkkua. Eno hakee kurkun ja näkeekin avovaimonsa kärryjen kanssa niin eno päättääkin tökätä kurkulla avovaimoaan pyllyyn ja huudahtaa samalla: "KATOKKU MAHTAVA KURKKU!!!!"
Avovaimo alkaa kiljua kurkku suorana ja sillon enolle välähtääkin ettei olekaan se oma kulta kyseessä! :::D nainen huutaa ja enokin alkaa huutaa ja hädissään ei kehtaa anteeksikaan pyytää vaan juoksee paikalta pois ja löytää sen oikean avovaimon ja sanoo et "nyt lähetään pois täältä ja vähän äkkiä!"
Rakas eno vältteli kyseistä markettia jonkin aikaa. Ei ole kiljuvaan naiseen enää törmännyt :D
Nauroin aivan vedet silmissä kun kertoi tämän kurkkutarinan! :"D
Toinen nolo juttu taas liittyykin sitten minuun, tuli mieleen yhtäkkiä kun kirjotin edellistä.
Oltiin perheen kaa menty mummolaan jouluksi. Mentiin kauppaan ja välillä siskon kanssa saatetaan mennä sinne sun tänne. Sattumalta huomasin että sisko kyykkii katselemassa maksalaatikoita sun muita. Ihmettelin että miksi se niitä kattoo kun ei edes tykkää mistään joululaatikoista. Minäpä mukavana siskona haluan säikyttää hänet!
Menin siskon taakse ja riuhtasin olkapäästä kiinni vetäen taaksepäin ja älähdän: "Mitä sä luulet tekeväs!?"
Ja kauhukseni huomasn että kyseessä olikin aivan eri henkilö! Nainen katsoo mua aivan järkyttyneenä! :"D nostin käteni ammottavan suuni eteen ja huomaan samalla että naisen mies oli seisomassa siinä vieressä.... Hänkin katsoi että mitä helvettiä... :"D
En kyennyt sanomaan mitään.... Kädet suuni eessä pinkaisen pakoon ja etsin oman perheeni. Olin tuolloin 16v ja siskoni 20.
Oon meidän perheen kauppamokailija... Mulle on monesti käyny samanlaisia tilanteita. Äidillä on tapana yhtäkkiä karata kärryn kanssa jonnekin jos katselen jotain. Innoissani olenkin alkanut puhumaan täysin ventovieraille yms.
Kaupassa oleva nainen näytti aivan siskoltani! Sama takki ja samannäköinen tukka!
Enolla kans sama juttu että nainen sielä kaupassa oli takaapäin aivan samannäköinen kun avovaimo :D
On muitakin juttuja mutta nämä nyt tuli ekana mieleeni.
Olin viimeisillani raskaana ja juutuin yllattavan lumipyryn takia liikenneruuhkaan kehatielle. Pissahata yltyi yltymistaan ja liikenne seisoi paikallaan. Vaihtoehtoja oli kaksi : pissata housuun tai lahtea kyykkypissalle pientareelle.
Valitsin vaihtoehdon kaksi. Liikenne tosiaan oli taysin pysahdyksissa , joten ei muutakuin auton ovi, muutama askel tien pientareelle ja siihen pissalle. Yleisoa talle tapahtumalle oli viereisissa autoissa enemman kuin tarpeeksi. Lohduttauduin ajatuksella etta tuskinpa minua kukaan tunnisti.
Nyt naurattaa, silloin ei.
Puhuin puhelimeen samassa bussissa kaksi penkkiriviä taaempana istuneen poikaystäväni kanssa. Vasta kun puhelu oli ohi, edessäni istuva poika kääntyi ympäri ja kysyi: anteeksi, mutta puhuitko sä äsken puhelimessa tuon takana olevan miehen kanssa? Sanoin, että No en! koska en tietenkään voinut uskoa mitään "niin tyhmää":) Käännyin kuitenkin katsomaan ja siellähän se kaveri istui!, Hiukka noloa! Eikä edes huomannut vielä mua. Puoli bussia nauroi jo siinä vaiheessa. Menin sitten hänen viereensä istumaan ja jatkettiin vielä juttua ihan "livenä".
Joskus nuorempana olin kaupan kassalla töissä pienellä paikkakunnalla. Olin ollut edellisenä iltana bodypumpissa ja kassalleni tuli mies, jonka olisin voinut vannoa olleen sillä samalla bodypump-tunnilla. Kysyin sitten spontaanisti (en näin jälkikäteen oikein edes ymmärrä miksi??) että onko paikat kipeenä eilisestä ja mies katsoo mua ihan haavi auki ja mumisee jotain. Siinä vaiheessa mulle alkaa valjeta, että okei kyseessä ei ehkä olekaan sama mies.. En kuitenkaan kehdannut enää korjata mokaani ääneen vaan jatkoin asiakaspalvelua ihan muina miehinä. Toi hävetti pitkään vaikkei se nyt tänä päivänä tunnu enää kovin kamalalta:D
Olen monta kertaa, kun olen ollut äidin kanssa julkisella paikalla alkanut jutella jotain "äidilleni" ja sitten huomannut että äiti seisoo viiden metrin päässä ja katselee jotain ihan muuta.
Olen yksinlaulajatyyppiä, joten olen monta kertaa laulanut itsekseni ja huomannut että joku katsoo minua ihmeissään. Kerran pyöräilin ja lauloin jotain Robinin biisiä ja huomasin että joku nainen pyöräili perässäni ja katsoi minua ihmeissään. Olen myös monta kertaa huomannut että ykköskerroksen parvekkeella on joku tyyppi joka katsoo minua ihmeissään.
Olimme mieheni kanssa makuuhuonetekstiilejä myyvässä liikkeessä. Katselin siinä erilaisia pussilakanasettejä. Huomasin sivusilmällä pitkän hahmon takavasemmalla.
Aloin selostaa innoissani katsomatta henkilöä: ostettaisiinko nämä punamustat pussilakanat, saataisiin vähän sellaista bordellitunnelmaa makkariin? Siihen vielä naksautin kielellä pari kertaa kitalakeen ja totesin pervosti: you know?
Ihmettelin kun mies ei vastaa ja käännyin katsomaan. Ihan vieras mieshän siinä seisoi, hymyillen suu korvissa. Sopersin siinä nolona jotain väärästä henkilöstä ja poistuin pikapikaa paikalta.