G: Nolointa, mitä sinulle on käynyt julkisella paikalla?
Gallupia kehiin...
Kerro, mikä on nolointa, mitä sulle on sattunut julkisella paikalla eli vaikka kadulla, kaupassa, liikennevälineessä tms. paikassa, missä vieraat ihmiset ovat olleet todistamassa tilannetta.
Kommentit (143)
Mitenkään syyllistämättä ja tuomitsematta ketään ihmettelen, että jos vaihtoehtona on käydä puskapissalla tai myöhemmin (ilmeisesti) kusta housuun niin miksi te, arvon naiset, ette käy kusella kun on tarve ja mahdollisuus?
Raskaus- ja sairaustilanteet tietenkin ovat eri asia.
110, millä ihmeen vehkeellä sä karvojas ajelit?
Onko todellakin nolointa mitä voi sattua se että pala wc-paperia jää kenkään tai joku vaatekappale takertuneena ulkovaatteisiin ja muut huomaavat sen?
Olen oksentanut tosi monesti julkisella paikalla, joten ihan helposta en enää nolostu. Yksi tarina on kuitenkin ylitse muiden. Olin aamun pikkutunneilla menossa kotiin päin. Olin laskuhumalassa, ja menin Mäkkärin kautta kotiin. Otin ranskalaiset mukaan, ja söin niitä kävelessäni kampin linja-autoasemalle. Alkoi oksettaa ihan kamalasti, ja keksin neronleimauksen: oksennan huomaamatta siihen paperipussiin. Tämä onnistuikin hyvin. En sitten ajatellut, että se oksennus on märkää ja tulee siitä paperipussista luultavasti läpi. Oksennukset (oli aika iso satsi) tuli kunnolla läpi pussista, läsähti keskelle Kamppia. Aika moni tän huomasi, varmaan mielenkiintoinen näky kun jonkun paperipussista hajoo pohja ja sieltä tulee oksennusta. Kuului muutama "näittekö, mitäää vttua.."- lausahdusta. Hävetti aivan helvetisti.
Toinen nolous sattui jumppatunnilla. Teimme siellä harjoituksia parin kanssa. Mulla oli menkkijen loput ja suojana pikkuhousunsuoja. Jalassa mulla oli löysät collegehousut ilman resoria lahkeesta. Side tuli ulos housuista. En vieläkään oikein ymmärrä miten, koska alushousutkin oli ihan normaalit eikä mitkään löysät. Kai liimapinta sitten petti. Oli helvetin noloa, yhtäkkiä mun jalkojen vieressä on side maassa. Enkä tuntenut sen tippumista, oli varmaan ehtinyt olla jo hetken siinä maassa.. Kyllä tää harrastuspari kattoi aika pitkään. Edelleen törmään tähän pariin joka puolella, ja aina tapahtuma tulee mieleen :D
Olin sovituskopissa kokeilemassa vaatteita, kun joku hihittävä teinityttö käveli ohitse ja veti sovituskopin verhon sivuun (!!!) ja siinä sitten hämmästyneenä (onneksi jo vaatteet päällä) ihmettelin. Onneksi oli ne vaatteet päällä, tosi törkeätä!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 19:21"]
Olen oksentanut tosi monesti julkisella paikalla, joten ihan helposta en enää nolostu. Yksi tarina on kuitenkin ylitse muiden. Olin aamun pikkutunneilla menossa kotiin päin. Olin laskuhumalassa, ja menin Mäkkärin kautta kotiin. Otin ranskalaiset mukaan, ja söin niitä kävelessäni kampin linja-autoasemalle. Alkoi oksettaa ihan kamalasti, ja keksin neronleimauksen: oksennan huomaamatta siihen paperipussiin. Tämä onnistuikin hyvin. En sitten ajatellut, että se oksennus on märkää ja tulee siitä paperipussista luultavasti läpi. Oksennukset (oli aika iso satsi) tuli kunnolla läpi pussista, läsähti keskelle Kamppia. Aika moni tän huomasi, varmaan mielenkiintoinen näky kun jonkun paperipussista hajoo pohja ja sieltä tulee oksennusta. Kuului muutama "näittekö, mitäää vttua.."- lausahdusta. Hävetti aivan helvetisti.
Toinen nolous sattui jumppatunnilla. Teimme siellä harjoituksia parin kanssa. Mulla oli menkkijen loput ja suojana pikkuhousunsuoja. Jalassa mulla oli löysät collegehousut ilman resoria lahkeesta. Side tuli ulos housuista. En vieläkään oikein ymmärrä miten, koska alushousutkin oli ihan normaalit eikä mitkään löysät. Kai liimapinta sitten petti. Oli helvetin noloa, yhtäkkiä mun jalkojen vieressä on side maassa. Enkä tuntenut sen tippumista, oli varmaan ehtinyt olla jo hetken siinä maassa.. Kyllä tää harrastuspari kattoi aika pitkään. Edelleen törmään tähän pariin joka puolella, ja aina tapahtuma tulee mieleen :D
[/quote]
hyi hitto toi suojan tippuminen. miksi et käytä oikeita siteitä?
Kyseessä oli aivan menkkojen loput. Edellisenä päivänä ei ollut tullut edes mitään, ja vuoto oli erittäin vähäistä. Tuossa siteessä ei onneksi ollut sitten verta, mutta kyllä tais toinen huomata sen olevan pikkuhousunsuoja eikä nenäliina tms. Miten niin oikeita siteitä? Mitä ne pikkuhousunsuojat sitten on? Kyllä ne mulle ainakin riittää jos verta tulee oikeasti todella vähän. Sillon ei käynyt mielessäkään, että side voisi jotenkin liikkua pois alushousuista.
Viimeisillään raskaana pissat housuun päivällä keskellä katua 50 m ennen lähintä vessaa:(
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 19:33"]
Kyseessä oli aivan menkkojen loput. Edellisenä päivänä ei ollut tullut edes mitään, ja vuoto oli erittäin vähäistä. Tuossa siteessä ei onneksi ollut sitten verta, mutta kyllä tais toinen huomata sen olevan pikkuhousunsuoja eikä nenäliina tms. Miten niin oikeita siteitä? Mitä ne pikkuhousunsuojat sitten on? Kyllä ne mulle ainakin riittää jos verta tulee oikeasti todella vähän. Sillon ei käynyt mielessäkään, että side voisi jotenkin liikkua pois alushousuista.
[/quote]
Itse jos huomaisin joltakin putoavan siteen en pitäisi kovinkaan nolona, siis jos porukka on naisporukka luulisi kaikilla olevan taju siitä, että noin voi käydä. Nolommaksi tilanne muuttuu jos paikalla miehiä.
Meillä ei vatsataudissa ole mitään asiaa työterveyteen. Työnantaja antaa saikkua muutaman päivän. Viikonloppunakaan ei tarvinnut mennä päivystykseen kun soitin, että tarvitsen saikkua koska oli ripuli. Kirjoittivat todistuksen ja kävin sen sieltä seuraavana päivänä hakemassa. Ei ne hoitajat ja lääkäritkään halua vatsatautia saada, saati muut ihmiset jotka tereyskeskuksissa asioi.
Minulla on myös oksennusjuttuja: olen oksentanut tilataksiin kun mentiin kavereiden kanssa jatkoille, oksensin yhtenä junahhuksena makuupussiini (siinä olikin selittelemistä) ja kerran nuorena oksensin Hgissä yhden hotellin kulmalle kun oli tullut otettua liikaa.
Pieraisin kaupassa ja takanani olikin yksi nuori mies, kun luulin ettei siellä ollut ketään.
Kerran menin selittämään kaupassa jollekin miehelle jotain, kun luulin että se oli oma mieheni.
Ei julkinen paikka, mutta: Jokin aika sitten meinattiin jäädä miehen kanssa kiinni siitä, kun otin mieheltä suihin. Miehen teini-ikäinen poika tulikin yhtäkkiä makkarin ovelle (hän aina tahallaan tulee muka sanomaan jotain, kun ollaan miehen kanssa kahdestaan makkarissa). Kuultiin askeleet ja mies ehti saada housut ylös ja kiinni, mutta paita jäi auki. Minä singahdin istumaan sängyn laidalle ja mies makasi paita auki. Poika varmaan tajusi mitä oli tehty. Nolo...
Ostin sitten sellaiset metallikuulat minäkin kun halusin treenata alakerran lihaksia. Kotona siivoilin ja puuhailin kuulat sisällä ja unohdin tietty ne uumeniini, kun piti pinkaista kulmakauppaan. Siinä paprikoita valitessani kuuluu klunk klonk ja lattialle pomppii lahkeesta iloisesti kiiltävä smartball. Se vierii käytäviä pitkin monta tuskallista metriä ihmisten silmät pyöreinä ihmetellessä. Koitin katsella muualle ja näyttää niin tuimalta, ettei kukaan epäilisi mua, mutta tuskin ne sitä vieressä köpittävää papparaistakaan vaginakuulan lähettäjäksi luuli...
Ex kosi isovanhempiensa kultahääpäiväjuhlilla suvun edessä. Olin jo suunnitellut pari kuukautta lähteväni suhteesta ja oli mennyt huonosti jo pidempään, mutta ex ajatteli, että sillä kosinnalla korjaisi tilanteen. Ei korjaantunut, ei...
En ole ikinä punastunut niin paljoa. Luulin, että pyörryn.
Ensimmäisen lapseni syntymän jälkeen jouduin käymään fysioterapiassa (lonkat levisivät liikaa, olivat löysät). Minulla oli kiire fysioterapiaan ja holkkäsin ja pissaa lurahteli housuun joka askeleella. Kun pääsin perille menin vessaan ja otin märät alushousut pois ja yritin kuivaille housuja. Menin sitten ilman alkkareita fyioterapeutin huoneeseen ja toivoin ettei pissa tuoksahda housuista (menikin sinnekin vähän). Ei kai huomannut sitten. Mutta ei ollut kivaa. :/
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:51"]
Olin vatsataudissa, oksentelin siis jatkuvalla syötöllä. Meillä oli töissä pakko käydä työpaikkalääkärillä jos halusi saada saikkupäivistä palkkaa.
Itselläni oli yli puolen tunnin matka työpaikkalääkäriin, eikä autoa käytössä. Ei siis muutakuin yleisillä sinne... Mennessäni lääkäriin oksentelin kokomatkan ojiin sappinestettä (en siis tosissaan mitään uskaltanut syödä tai juoda) mutta yleisessä pystyin olematta oksentamatta.
Lääkäristä pois lähtiessä oli pakko juoda sokeripitoista juomaa, diabeetikko kun olen ja meinas taju lähteä janosta ja verensokereista johtuen. Ja bussissa istuessani se iski...
Aivan hirveetä kun yritin pidätellä oksennusta mutta lopulta se vaan tuli voimalla. Tiiättekö kun käsi on suun edessä ja sieltä vaan roiskuu kaikista mahollisista väleistä nestettä. Vieressä istuva vaihto paikkaa, edessä istuva vaihto paikkaa.. Olin yltäpäätä oksennuksessa. Mietin useasti jäänkö seuraavalla ja odotan seuraavaa bussia vain koska mua nolotti, itketti ja oksetti, mutta päätin jäädä bussiin koska oli pakkasta ja olin yltäpäätä märkänä oksennuksesta.
Tämän jälkeen sanoinkin pomolle että ikinä ei saa mua enään menemään työpaikka lääkärille mahataudin iskiessä. Ihan sama vaikka tulisi varoitus tai mitä vaan, mikään ei korvaa sitä häpeää ja sitä oloa!!
Äkkiseltään on ainoa mikä tuli mieleen.
[/quote]
Kuinka rahanahne täytyy olla, että tuollaisessa kunnossa raahaa itsensä väkisin sinne lääkäriin? Eikä tullut edes mieleen ottaa jotain pussia mukaan?
[/quote]
Aika jännää, että tuollainen nega tuli mieleen.
Itselleni tuli myötätuntoinen olo ja kysymys, että eikö kukaan bussissa auttanut?
olin juuri alkanut tapailla nykyistä miestäni ja homma oli pikkuhiljaa menossa vakavempaan suuntaan. olin ollut oksennustaudissa kolme päivää emmekä miehen kanssa sen takia nähneet ollenkaan. kolmantena iltana olo oli kuitenkin jo niin hyvä että lähdin miehen luoksi yöksi kun molemmilla oli jo kova ikävä. en tainnut oksentaakaan koko iltana ja iloisesti hörpin jaffaa miehen kainalossa ja leffa katsoessa. aamulla heräsin miehen kainalosta ja niinkuin useimpinakin aamuina, pieretti kovasti. pidätin kuitenkin urheasti ja nautin rauhallisesta aamusta. vihdoin pääsimme sängystä ylös ja mies puhui isoon ääneen kaverinsa kanssa puhelimessa, halusi esitellä minut hänelle (sovittiin tuosta siis ennen puhelua että pyydetään kaveri aamukahville). ajattelin että tässä on tilaisuuteni päästää tuhnu. tuhnu tuli, mutta aika märkänä versiona housuihin. juoksin vessaan ja tutkein oliko mitään pelastettavissa mutta ei. tulin vessasta ulos, puin pitkän takin päälleni ja huikkasin miehelle että lähden ruokkimaan kissani ja tulen sitten takaisin. suu auki jäi vaan katsomaan että miten se nyt noin kiire tuli kun juuri oli sovittu jo aamuksi tekemistä, ja kissan ruokinta siirretty yhdessä hieman myöhemmälle. mies ei vieläkään tiedä miksi.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:01"]
Ostin sitten sellaiset metallikuulat minäkin kun halusin treenata alakerran lihaksia. Kotona siivoilin ja puuhailin kuulat sisällä ja unohdin tietty ne uumeniini, kun piti pinkaista kulmakauppaan. Siinä paprikoita valitessani kuuluu klunk klonk ja lattialle pomppii lahkeesta iloisesti kiiltävä smartball. Se vierii käytäviä pitkin monta tuskallista metriä ihmisten silmät pyöreinä ihmetellessä. Koitin katsella muualle ja näyttää niin tuimalta, ettei kukaan epäilisi mua, mutta tuskin ne sitä vieressä köpittävää papparaistakaan vaginakuulan lähettäjäksi luuli...
[/quote]
Voi kamala! :D Jäikö kuula kauppaan vai kehtasitko poimia mukaan?
Muistan joskus yläasteikäisenä koulussa liikuntakerhossa, kun oli loppuvenyttelyjen aika ja jotain hiljaista rauhoittumismusiikkia taustalla. Jotain venytysliikettä tehtiin ja pääsi kunnon pieru siinä, että nolotti. Tosin muistan jostain liikuntatunnilta, että piti tehdä vastalihaksia jossain testissä tyyliin mahdollisimman monta minuutissa: puolet teki liikkeitä ja toinen puoli piti jaloista kiinni/laski. Siellä joku päästi kunnon pierun ja kaikki alkoivat nauramaan, mutta kukaan ei koskaan jäänyt siitä pierusta kiinni, joten ehkei kukaan huomannut tuolla liikuntakerhossa minun paukutelleen (hyvä uskotella itselleen ;))
Tämä ei ole niin julkisesti tapahtunut, mutta ehkä noloin minulle sattunut juttu. Oltiin kavereiden kanssa joskus opiskeluaikoina kesällä juomassa ja grillaamassa jossain puistikossa ja muut menivät kyykkypissalle sinne, mutta minä en hienohelmana halunnut. Kun sitten sieltä lähdin kotia kohti, niin tietenkin alkoi olut tehdä tehtävänsä ja oli rakko revetä. Ihan muutamia metrejä ennen kun pääsin kotiin sitten lirahti housuun ja kunnolla, koska en voinut enää yskinkertaisesti pidätellä. Kapusin soluasuntoon ja nakkasin farkut suoraan pesukoneeseen, mutta en nyt voinut keskellä yötä laittaa pesukonetta pyörimään, niin ajattelin, että ovat siellä sitten valmiina aamulla. Heräsin kuitenkin melko myöhään ja löysin vessan lattialta märät housuni yhdestä läjästä! Yksi kämppikseni oli alkanut pestä omia pyykkejään heti aamusta. Selitin siinä kämppikselle, että tuli vähän riehuttua eilen ja kaatui oluet syliin... En tiedä uskoiko, mutta ei todellakaan oltu mitenkään läheisiä (asuttiin samassa solussa ehkä 4-5 kk ja opiskeltiin eri aloja, oltiin töissä eri paikoissa ja minä vietin aikaa paljon poikaystävälläni, joten nähtiin toisiamme suurin piirtein silloin tällöin keittiössä), niin en kokenut mitenkään lähentävän meitä, jos olisin sanonut, että siinä oli minun kusiset housuni :D