Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nolointa, mitä sinulle on käynyt julkisella paikalla?

Vierailija
15.11.2013 |

Gallupia kehiin...

Kerro, mikä on nolointa, mitä sulle on sattunut julkisella paikalla eli vaikka kadulla, kaupassa, liikennevälineessä tms. paikassa, missä vieraat ihmiset ovat olleet todistamassa tilannetta.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin illalla saunassa ja jätin vaatekeon pukuhuoneen penkille.

Seuraavana päivänä vaihdoin työvaatteet pois ja koppasin penkiltä farkut jalkaan ja riensin kauppaan.

Puolessa välissä kauppareissua tunsin kuinka eiliset alushousut alkoivat valua lahkeesta kaupan lattiaa kohti.

Ei siinä mitään että ne pikkarit oli siinä lattialla, mutta se etten voinut lopettaa nauramista.

Hirnuin kuin idiootti vielä autossa kotimatkallakin.

Vierailija
62/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpä vuosia sitten eräänä syksynä aloittaa joogan. Se oli ihanaa, mutta loppui lyhyeen, enkä mene enää koskaan! Eräällä kerralla (käytyäni varmaan jo 3kk siellä) minulta pääsi äänekäs pillupieru. Se oli yliopistoliikunnan kurssi isossa salissa ja tupaten täynnä opiskelijoita. Vieressä oli tietysti joogaamassa suht kivan näköinen opiskelijapoika.. Hävetti ihan hulluna. Lopputunnin liikuin jalat niin ristissä kuin osasin.

En vielä kuitenkaan luovuttanut. Seuraavalla tunnilla oli menkat ihan lopuillaan, hädin tuskin sidettä tarvitsi. Sain loistoidean laittaa joogaan tamponin "tulpaksi", jotta edelliskerran pillupieruhirveys ei toistuisi. Ja paskat! Sillä kerralla tuli vieläkin äänekkäämpi pillupieru, oikeastaan kokonainen sarja niitä. Lopputunti meni ihan kuin sumussa, en kehdannut vilkaista ympärilleni, en kehdannut lähteä keskenkään pois liikuntasalista, tunnin loputtua vetäisin ulkovaatteet päälle, enkä ole enää ikinä mennyt joogaan, pilatekseen tai millekään yliopistoliikunnan tarjoamille tunneille :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huusin julkisella paikalla puhelimessa miehelleni ihan h*vetin kovaa kun olin niin vihanen. Kiroilin ja sätin. En sitten tajunnut että kuului reippaasti koko kansalle.

Tämä tapahtui tavallaan julkisella paikalla: menin erääseen hissiin ja pieraisin oikein kunnon hajupommin. Arvaa tuliko seuraavasta kerroksesta mies kyytiin eikä ketään muita ollut hississä kuin minä. Ei ollut vaikea arvata kuka hajun oli aiheuttanut. Mulla vatsa nimittäin alkaa toimia kun jännitän ja hermostun jostain asiasta...silloin on kiire vessaan ja piereskelen.

Työpaikalla kerran menin kollegan huoneeseen. Pieraisin (vahingossa) ja lähdin pois. Oltiin mieheni kanssa ostamassa asuntoon uutta huonekalua. Myyjän kanssa siinä juteltiin kun mieheni pieraisi monta kertaa niin kovaa että varmasti kuului hiljaisessa kaupassa. Ei nolottanut yhtään ei...

ja kerran sitten olin joogassa sellaisessa asennossa, jossa nostetaan pylly ylös. Vierustoveri pierais oikein kuuluvan ja pitkän pierun. Oli pakko lähteä pois kun olin niin hervoton yrittäessäni pidättää naurua. Ja siis ihan normaalista kehon toiminnastahan on kyse, joten lähinnä hävetti se oma kikatus.

Vierailija
64/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei käynyt mulle vaan kaverilleni "Lissulle", mutta tää on sen verran nolo, että tämä sopii tähän (tapahtumasta on jo vuosia aikaa).

Lissuun yliopistolla ihastunut nuorimies kutsui tämän bileisiinsä. Lissu sitten meni tämän jätkän kämpälle, missä bileitä aloittelemassa oli jo muutama kivannäköinen nuorimies. Lissulla oli nätit vaaleat vaatteet päällä. Lissu ei ollut kovin kokenut alkoholin suhteen ja pari lasia boolia kipattuaan hänellä alkoi kieppua sekä päässä että mahassa. Yhtäkkiä Lissun vatsaa kouraisi sen verran varoittavasti, että hän syöksyi vessaan oksentamaan ja paskantamaan, lahjetta pitkin meni jo ennen vessaan ehtimistä. Siihen katkesi filmi. Seuraavana aamuna Lissu heräsi sen jätkän kämpän kylpyammeesta ja eka näky oli pyykkinarulla roikkuvat, paskakikkareita tirisevät sukkahousut... Päällyshousut ja paita olivat ammeen vieressä odottamassa, ja itkua vääntäen Lissu pyykkäsi niitä, ennen kuin lähti vessasta. Hänellä ei ollut mitään käsitystä, kuinka moni ihminen oli käynyt vessassa sillä aikaa, kun hän oli maannut sammuneena kylpyammeessa, eritteiden vallassa olleet vaatteet siinä vieressä. Hän ampaisi asunnon ovelle ja ulos sanomatta sanaakaan kellekään siellä mahdollisesti oleville. Se jätkä yritti tavoittaa Lissua vielä muutaman kerran, mutta Lissu sanoi ykskantaan, ettei enää halua pitää yhteyttä, kai ymmärrät. Ja ymmärsihän se.

Lissu kertoo tätä nykyään ihan hahhahhaa-asenteella, siksi uskallan tämän tänne kertoa :)

Vierailija
65/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 13:58"]

Kutosen kaltaisen hölmöjen takia norovirus leviää joka talvi kuin kulovalkea. Ällöttävää typeryyttä

[/quote]

En lukenut kaikkia, mutta pakko kommentoida, että miten on ällöttävää typeryyttä sairastajan osalta? Esimiehen vaatimus on typerä, mutta alainen ei sille mitään voi. Miehelläni pitää olla AINA lääkärintodistus, jos on pois oman tai lapsen sairauden vuoksi. Joskus en ole itse pystynyt jäämään kotiin lapsen takia, niin mieheni on ollut pakko raahata oksenteleva lapsi lääkäriin pelkän todistuksen takia. Se on ääliömäistä ison firman toimintaa...

Vierailija
66/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 15:13"]

Minä ainakin symppaan bussioksentajaa. Ei varmasti ollut mikään tarkoitus yrjötä sinne ja tiedän sekä omasta että tuttujen kokemuksesta, että joillain työpaikoilla ollaan todella tarkkoja siitä, että pitää käydä nimenomaan vielä siellä omassa työterveydessä eikä yhtään päivää saa olla pois omalla ilmolla. Esim. tuttuni on joutunut noroviruksen kourissa ajamaan 60km työterveyteen! Varmaan tosi kiva lekurillekin...

mietin kyllä  tässä kommenttien valossa, että kun nyt kärsin hirveästä raskauspahoinvoinnista ja oksennus saattaa tulla ihan koska vain täysin varoittamatta, niin pitäisikö minun ruveta kulkemaan seuraavat 5-6kk töihin taksilla vai peräti hankkia oma auto? Asun pk-seudulla ja bussilla töihin menee 30min/suunta, mutta kun yrjö saattaa tulla koska vain, niin saattaisin "tahallani sotkea muiden omaisuutta"... 

[/quote]

No älä ainankaan taksilla ala kulkemaan, siitä tulee ainankin lasku jos siellä oksennat.

Oksennuspussi on aika hyvä ratkaisu, jos ei pysty missään liikkumaan oksentamatta!

Vierailija
67/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 15:13"]

Minä ainakin symppaan bussioksentajaa. Ei varmasti ollut mikään tarkoitus yrjötä sinne ja tiedän sekä omasta että tuttujen kokemuksesta, että joillain työpaikoilla ollaan todella tarkkoja siitä, että pitää käydä nimenomaan vielä siellä omassa työterveydessä eikä yhtään päivää saa olla pois omalla ilmolla. Esim. tuttuni on joutunut noroviruksen kourissa ajamaan 60km työterveyteen! Varmaan tosi kiva lekurillekin...

mietin kyllä  tässä kommenttien valossa, että kun nyt kärsin hirveästä raskauspahoinvoinnista ja oksennus saattaa tulla ihan koska vain täysin varoittamatta, niin pitäisikö minun ruveta kulkemaan seuraavat 5-6kk töihin taksilla vai peräti hankkia oma auto? Asun pk-seudulla ja bussilla töihin menee 30min/suunta, mutta kun yrjö saattaa tulla koska vain, niin saattaisin "tahallani sotkea muiden omaisuutta"... 

[/quote]

No älä ainankaan taksilla ala kulkemaan, siitä tulee ainankin lasku jos siellä oksennat.

Oksennuspussi on aika hyvä ratkaisu, jos ei pysty missään liikkumaan oksentamatta!

[/quote]

Lopeta jo toi älytön provoilu. Ei siitä oksennuspussista ole mitään hyötyä, jos sitä ei ehdi ottaa esiin- paha olo tulee yleensä yllättäen.

Vierailija
68/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:10"]

ripuloin sektiopöydälle. Tunsin vaan, että nyt jotain kuplii ja seuraavana päivänä vasta minut talutettiin vessaan, jossa levisi mielettömän paha löyhkä, kun päivän vanhat ripulit paljastuivat alushousuista. Taluttava hoitaja hengitti suun kautta.

[/quote]

Yök!! Mutta en kyllä usko tarinaa, miten tuo muka voisi olla mahdollista? Olitko taju kankaalla sen sektiopäivän vai? Miten muka voisi seuraavana päivänä vasta päästä vessaan??

[/quote]

Sektio tehtiin illalla, ja olin heräämössä ja sitten osastolla uuden vauvani kanssa yön ja aamun. Katetrissa olin. Sektion kokeneet varmasti tietävät, ettei kipujen takia heti voi edes kääntää kylkeä, saati kävellä vessaan saakka. 

[/quote]

Minulle on tehty sektio ja ihmetyttää miksi ovat antaneet olla ripulit housuissa. Luulisi, että ennen heräämöön siirtymistä olisivat pesseet.

Vierailija
69/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin kadulla kun eräs mummu pysäytti ja sanoi että

mulla on jokin tarra takin hihassa.

Olihan siinä.

Chiquita. 0, 80.

Vierailija
70/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin maalta nuorena tyttönä enkä ollut juuri efempänä käynyt. Olin menossa kauas ulkomaille ja olin saapunut Seutulan lentokentälle.

Päätin ostaa kahvia kahvilasta. Laitoin kupin kahvikoneen alle ja painoin nappia.

Kahvia tuli, mutta se valui yli äyräiden.

Hädissäni painoin nappia koko ajan uudestaan.

Kahvia valui tiskille ja lattialle.

Vihdoin lopetin ja häpeän vallassa kannoin kuppini pöytään.

Vierailija
71/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:10"]

ripuloin sektiopöydälle. Tunsin vaan, että nyt jotain kuplii ja seuraavana päivänä vasta minut talutettiin vessaan, jossa levisi mielettömän paha löyhkä, kun päivän vanhat ripulit paljastuivat alushousuista. Taluttava hoitaja hengitti suun kautta.

[/quote]

Yök!! Mutta en kyllä usko tarinaa, miten tuo muka voisi olla mahdollista? Olitko taju kankaalla sen sektiopäivän vai? Miten muka voisi seuraavana päivänä vasta päästä vessaan??

[/quote]

Mäkään en usko! Miten sulla muka oli housut jalassa sielä leikkurissa? Mulla kaks sektiota ja kaapu vain päällä molemmilla kerroilla. Ja huom, sektion jälkeen myös paikat siivotaan joten olis ne sen sun ripulinkin siellä siivonneet pois. Puudutus on myös niin kova että ei siellä leikkaussalissa vielä olis tuntenut yhtään mitään kainaloista alaspäin. Kuulla sen olis voinut, ja haistaa varmaan mutta ei taatusti tuntea.

Vierailija
72/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 20:32"]

Olin viimeisillani raskaana ja juutuin yllattavan lumipyryn takia liikenneruuhkaan kehatielle. Pissahata yltyi yltymistaan ja liikenne seisoi paikallaan. Vaihtoehtoja oli kaksi : pissata housuun tai lahtea kyykkypissalle pientareelle. 

Valitsin vaihtoehdon kaksi. Liikenne tosiaan oli taysin pysahdyksissa , joten ei muutakuin auton ovi, muutama askel tien pientareelle ja siihen pissalle. Yleisoa talle tapahtumalle oli viereisissa autoissa enemman kuin tarpeeksi. Lohduttauduin ajatuksella etta tuskinpa minua kukaan tunnisti. 

Nyt naurattaa, silloin ei.

[/quote]

Otan osaa;). Minukla on samantapaisia kokemuksia raskausajalta. Onneksi en joutunut tuollaiseen tilanteeseen vaan aina oli vessa lähellä. 

Vierailija
73/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, kun rahat ei riittänytkään ruokaostoksiin opiskeluaikoina ja tavarat piti jättää kassalle ja lähteä kotiin kassi tyhjänä.

Vierailija
74/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoruskeat paksut sukkahousut ovat jääneet housujen puntteihin piiloon.

Kiva sitten kävellä töihin niin että ruskeat sukkahousut ovat laahanneet asfaltissa puntista pilkistäen.

Vierailija
75/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:51"]

Olin vatsataudissa, oksentelin siis jatkuvalla syötöllä. Meillä oli töissä pakko käydä työpaikkalääkärillä jos halusi saada saikkupäivistä palkkaa.

Itselläni oli yli puolen tunnin matka työpaikkalääkäriin, eikä autoa käytössä. Ei siis muutakuin yleisillä sinne... Mennessäni lääkäriin oksentelin kokomatkan ojiin sappinestettä (en siis tosissaan mitään uskaltanut syödä tai juoda) mutta yleisessä pystyin olematta oksentamatta.

Lääkäristä pois lähtiessä oli pakko juoda sokeripitoista juomaa, diabeetikko kun olen ja meinas taju lähteä janosta ja verensokereista johtuen. Ja bussissa istuessani se iski...
Aivan hirveetä kun yritin pidätellä oksennusta mutta lopulta se vaan tuli voimalla. Tiiättekö kun käsi on suun edessä ja sieltä vaan roiskuu kaikista mahollisista väleistä nestettä. Vieressä istuva vaihto paikkaa, edessä istuva vaihto paikkaa.. Olin yltäpäätä oksennuksessa. Mietin useasti jäänkö seuraavalla ja odotan seuraavaa bussia vain koska mua nolotti, itketti ja oksetti, mutta päätin jäädä bussiin koska oli pakkasta ja olin yltäpäätä märkänä oksennuksesta.

Tämän jälkeen sanoinkin pomolle että ikinä ei saa mua enään menemään työpaikka lääkärille mahataudin iskiessä. Ihan sama vaikka tulisi varoitus tai mitä vaan, mikään ei korvaa sitä häpeää ja sitä oloa!!

Äkkiseltään on ainoa mikä tuli mieleen.

[/quote]

Toivottavasti sair korvausvaateen bussiyhtiötä sillä aikuisen ihmisen pitäisi tietää että bussista lähdetään pois jos tulee paha olo. Turha selitellä mistään sairaudesta koska muiden ei tarvitse sietää oksenteluasi eikä sinulla ole oikeutta sotkea tahallaan toisten omaisuutta

[/quote]

Toi voi tapahtua kenelle tahansa ja on ennalta arvaamattomissa. Silloin kannattais vaikkapa kantaa oksennuspusseja mukanansa aina kun bussin kyytiin menee jos tuota tilannetta paheksuu.  Kipeenä kun ei pysty muutenkaan toimimaan niin ei voi yhtään moittia. Kauhea on tilanne ollut! 

Vierailija
76/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, nää on ihan parhaita :D Mä oon jotenkin onnistunu välttelemään noloja hetkiä, mutta tässä nyt pari mitkä ekana tuli mieleen.

Noin 5 vuotta sitten menin lukioon, ja päätettiin sitten uuden kaveriporukan kanssa lähteä piknikille puistoon. Joukossa oli yksi vanha kaverini, ja kun syötävät loppuivat kesken, lähdettiin ko kaverin kanssa hakemaan kaupasta lisää. Takaisinpäin tultaessa molemmille iski armoton vessahätä, ja pysähdyttiin puskapissille. Kaverini meni ensin, ja kömpiessään ryteisköstä pois, hän kaatui housut kintuissa maahan. Alettiin kumpikin nauraa ihan hillittömästi, ja tuli siinä sitten osin pissittyä housuun... Mustat farkut pelasti ainakin jäljiltä, mutta oli todella epämiellyttävää olla uusien kavereiden edessä kosteilla housuilla.

Toinen on perus menkkatarina. Olin teininä kirjastossa, kun yhtäkkiä tunsin kuinka housut pamahti märiks. Oli kesä, joten en saanut edes takkia tai mitään vaatetta siihen peitoksi, vaan piti jotenkin laukulla yrittää peittää. Hävetti aika kiitettävästi kävellä kotiin, onneksi ei tullu ketään tuttuja vastaan.

Tää kolmas on tapahtunut mun kaverille, mutta tää on niin loistava, että pakko kertoo.

Kaverini oli ollut teininä mökillä, ja lähtenyt lenkittämään koiraa. Kesken lenkin hänelle oli iskenyt kakkahätä, ja koska hän oli ollut keskellä metsää pienellä polulla, ei hän nähnyt mitään syytä odottaa että pääsisi takaisin mökilleen, vaan päätti mennä polun varrella olleen ison kiven taakse. Kesken prosessin hän tajusi, että vähän matkan päässä oli tulossa ihmisiä. Koska kaverini ei voinut tässä vaiheessa nostaa housujaan, hän yritti aina siirtyä kiven takana (tätä on tosi vaikee selittää fiksusti, siis niin että aina kun lenkkeilijät siirtyivät niin hänkin siirtyisi kiven viertä kauemmas heistä) jotteivat lenkkeilijät huomaisi häntä. Ikävä kyllä näillä oli ollut koira, joka oli huomannut kaverini chihun kiven takana, ja alkanut haukkumaan tätä, jolloin lenkkeilijät huomasivat kyykkivän ja kakkaavan kaverini. Koska tilanne ei olisi ollut ventovieraillekkaan tarpeeksi nolo, olivat nämä lenkkeilijät kaiken lisäksi kaverini mökkinaapureita. Kaverini ei kuulemma kehdannut mennä enää koko loppukesänä mökille. Nämä naapuritkin lopulta myivät mökkinsä seuraavana syksynä, ja kaverini vitsailee aina syyn olleen tämä hieman nolompi kohtaaminen.

Vierailija
77/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä julkisilla paikoilla mutta kun nuorena tyttönä olin ekoja kertoja baarissa ja eksyin sitten erään kundin luokse. Seuraavana aamuna hän vei mut kotiin autollaan.

Sanottiin heipat ja ajattelin nousevani autosta oikein mallikkaasti ja hienosti. Noustessani ulos, löin pääni auton kattoon ja tipahdin takaisin penkille. Tähtiä vaan vilisi silmissä :D

Sitten sellanen kun exän kanssa oltiin juuri alettu tapailemaan. Olin hänen luonaan käymässä ja mulle tuli kauhea vessahätä. Ajattelin, ettei exä kuule vessaääniä kun oli tiskaamassa ja radio päällä. No eikö mitä, kun pönttöön putosi sellanen syvyyspommi, että ääni soi vessassa varmaan viikon sen jälkeen. Hävetti niin saatanasti tulla pois sieltä. :D

Vierailija
78/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kaverille sattunut tapaus, kun oltiin juuri täytetty 18 ja lähdettiin baariin ykköset yllä. Pitihän sitä tanssin pyörteissä välillä käydä vessankin puolella ja kaveri oli onnistunut pyydystämään yhdellä reissullaan sellaisen pitkän (5-6 arkkia pituisen) vessapapeririekaleen piikkikorkoonsa eikä huomannut asiaa ollenkaan... kaveri suunnisti suoraan sitten lattialle ja siellä vaan paperi viuhui perässä! kun itse huomasin asian ja vinkkasin kaveria, niin ei se paperi meinannut edes lähteä irti, kun oli niin kapeat korot. Kaveri oli niin nolona, että jäi sen illan biletykset siihen molempien osalta, kun tuli niin kiire ulos 

Vierailija
79/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erään operaation takia sairaalassa pari päivää. Minulle tuli antibiooteista aivan hirveät, hirveät mahavaivat. Piereskelin koko ajan, lääkärin tutkiessa jne. En päässyt vessaan pyytämättä hoitajaa irrottamaan minussa kiinni olevat laitteet. Jouduin yhdessä vaiheessa käymään varmaan 10 minuutin välein vessassa. Yhdessä vaiheessa hoitajalla meni hermot, ja tokaisi todella kovaa tylyyn ja syyttävään ääneen että onko mulla ripuli kun pitää koko ajan vessassa ravata. Todella epäammattimaista ja minulle todella noloa, harjoittelijatytöt viereisessä huoneessa rupesi kikattamaan. Kyllä nolotti ja oikeastaan suututtikin kun hoitaja oli niin tyly ja vielä kovaan ääneen syytteli ripulistani vaikken sille mitään voinut.

Vierailija
80/143 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli siskoni lapsi ekaa kertaa hoidossa. Kävin hakemaan hänet rautatieasemalta ja innoissani ja ylpeänä kävelin rattaiden kanssa kaupungin läpi. Miehet tuntuivat katselevan minua, etenkin vanhemmat miehet, katsoivat suoraan silmiin ja hymyilivät kun kuljin ohi. Vitsi että tunsin olevani upea, ajattelin että se johtuu lastenrattaista, joten röyhistin rintaani ja hymyilin iloisesti kaikille jotka kääntyivät katsomaan minua. Kotiin päästyäni huomasin että vähän hameen päälle ulottuva takkini oli saanut minihameen nousemaan vyötärölle asti. Olin kävellyt siis koko kaupungin keskustan läpi pylly paljaana (stringit oli jalassa)! Ymmärsin paremmin ne miesten hymyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi