Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nolointa, mitä sinulle on käynyt julkisella paikalla?

Vierailija
15.11.2013 |

Gallupia kehiin...

Kerro, mikä on nolointa, mitä sulle on sattunut julkisella paikalla eli vaikka kadulla, kaupassa, liikennevälineessä tms. paikassa, missä vieraat ihmiset ovat olleet todistamassa tilannetta.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:20"]

Olen oksentanut kolme kertaa julkisella paikalla. Yhden kerran 1-luokkalaisena (migreeni), toisen kerran murkkuikäisenä (mikä lie verensokerin lasku syömättömänä ja pahoinvointi) ja kolmannen kerran 35-v raflan eteen liikaa juoneena, hyvä kun ehdin sieltä raflasta juosta ulos kadulle!!.

[/quote]

Tossa ekaluokkalaisen jutussa ei ole mielestäni mitään noloa, mutta noissa kahdessa muussa iät pitäisi olla toisin päin... Kyllä aikuisen pitäisi jo tietää rajansa alkoholin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kerran paskat housuun...alkoi kauppareissulla vatsassa vääntää, olin tietenkin kävellen lähtenyt parin km päässä olevaan kauppaan...no ei kun äkkiä kotimatkalle, en pystynyt pidättämään ja tuli housuun...onneksi oli pimeää, syksyinen ilta...en tiedä huomasiko kukaan. oli kyllä tosi noloa!!

Vierailija
24/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripuloin sektiopöydälle. Tunsin vaan, että nyt jotain kuplii ja seuraavana päivänä vasta minut talutettiin vessaan, jossa levisi mielettömän paha löyhkä, kun päivän vanhat ripulit paljastuivat alushousuista. Taluttava hoitaja hengitti suun kautta.

Vierailija
25/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muihin juttuihin verrattuna tämä ei liene kauhean noloa, mutta mulla on tuuli nostanut hameenhelmat korviin Helsingin keskustassa paljastaen vaaleanpunaiset stringit (juu, tämä oli n. 10 vuotta sitten kun stringit oli se juttu ja olin vähän hoikemmassa kunnossa kuin nykyisin) kaikelle kansalle. 

Mä symppaan kanssa tuota bussissa oksentanutta. Jos itselle ei ole osunut tiukkaa tai peräti m****ua työnantajaa, ei voi ymmärtää, että pakko sinne lääkärin on mennä, oli oma fiilis mikä hyvänsä. Olin kanssa joskus töissä paikassa, jossa jo ekasta sairaspäivästä piti toimittaa todistus ja pelkäsin koko ajan, mitä teen jos mahatauti iskee. No sehän iski kerran, mutta vältyin lääkärireissulta, kun soitin pomolle etten todellakaan voi poistua kahta metriä kauemmaksi vessasta, mutta js hän sattuu epäilemään kertomustani, voin lähettää kuvia todisteiksi. Jostain kumman syystä oma sanani riittikin, eikä asiasta enää puhuttu :D

Vierailija
26/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muihin juttuihin verrattuna tämä ei liene kauhean noloa, mutta mulla on tuuli nostanut hameenhelmat korviin Helsingin keskustassa paljastaen vaaleanpunaiset stringit (juu, tämä oli n. 10 vuotta sitten kun stringit oli se juttu ja olin vähän hoikemmassa kunnossa kuin nykyisin) kaikelle kansalle. 

Mä symppaan kanssa tuota bussissa oksentanutta. Jos itselle ei ole osunut tiukkaa tai peräti m****ua työnantajaa, ei voi ymmärtää, että pakko sinne lääkärin on mennä, oli oma fiilis mikä hyvänsä. Olin kanssa joskus töissä paikassa, jossa jo ekasta sairaspäivästä piti toimittaa todistus ja pelkäsin koko ajan, mitä teen jos mahatauti iskee. No sehän iski kerran, mutta vältyin lääkärireissulta, kun soitin pomolle etten todellakaan voi poistua kahta metriä kauemmaksi vessasta, mutta js hän sattuu epäilemään kertomustani, voin lähettää kuvia todisteiksi. Jostain kumman syystä oma sanani riittikin, eikä asiasta enää puhuttu :D

Vierailija
27/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ensi kertaa synnytyksen jälkeen (vauva oli noin 6kk) jumpassa ja kun tehtiin haarahyppelyitä, pissaa alkoi valua! ei ollut edes hätä, mutta niin vain lorahteli koko ajan ja olin varma että kaikki haistavat :(

niin ja olin käsittänyt jumpan jonkinlaiseksi venyttelyksi, en tiennyt että puolen tunnin venyttelyä seuraa puolen tunnin reipas  pomppiminen..

oli erittäin noloa mennä bussilla kotiin, kun farkkujen alla ei ollut mitään & repussa lemusi ne pissaiset juppapöksyt + pikkarit

Vierailija
28/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:10"]

ripuloin sektiopöydälle. Tunsin vaan, että nyt jotain kuplii ja seuraavana päivänä vasta minut talutettiin vessaan, jossa levisi mielettömän paha löyhkä, kun päivän vanhat ripulit paljastuivat alushousuista. Taluttava hoitaja hengitti suun kautta.

[/quote]

Yök!! Mutta en kyllä usko tarinaa, miten tuo muka voisi olla mahdollista? Olitko taju kankaalla sen sektiopäivän vai? Miten muka voisi seuraavana päivänä vasta päästä vessaan??

Vierailija
29/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:15"]

[/quote]

Yök!! Mutta en kyllä usko tarinaa, miten tuo muka voisi olla mahdollista? Olitko taju kankaalla sen sektiopäivän vai? Miten muka voisi seuraavana päivänä vasta päästä vessaan??

[/quote]

Sektio tehtiin illalla, ja olin heräämössä ja sitten osastolla uuden vauvani kanssa yön ja aamun. Katetrissa olin. Sektion kokeneet varmasti tietävät, ettei kipujen takia heti voi edes kääntää kylkeä, saati kävellä vessaan saakka. 

Vierailija
30/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko noloa, mutta minua nauratti tosi paljon.

Olin halemassa lasta kesken koulupv. koulusta, kun oli tullut kipeeksi.

Nappasin nopeasti jalkaani kengät, sen kummemmin katsomatta mitkä ne oli. Mietin vaan, että onpa mukavan pehmeät ja väljät, omat ne oli.

Kun menin koululle, alkoi ne kengät tuntua tosi mukavilta, ihan kuin ei niitä olisi jalassa.

Kun olin koulun toimistossa, huomasin, että kenkien pohjat olivat irronneet, pikkasen vaan reunoista kiinni. Saumat olivat ihan auki ja kengät hajosivat joka askeleella yhä enemmän.

Kyselin toimistovirkailijalta, että mitä tykkäät, onko nää jo pikkasen vanhat?

Nainen ei uskaltanut sanoa mitään, kun nun pokka piti niin hyvin.

No, nauroin katketakseni ja lompsuttelin ulos. Ovella tuli nainen vastaan ja nauroi mulle ja sanoi, ota ne pois jalasta ja kävele paljain jaloin... Tein niin.

Lapsi oli kauhuissaan!

Vierailija
31/143 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:15"]

[/quote]

[/quote]

Sektio tehtiin illalla, ja olin heräämössä ja sitten osastolla uuden vauvani kanssa yön ja aamun. Katetrissa olin. Sektion kokeneet varmasti tietävät, ettei kipujen takia heti voi edes kääntää kylkeä, saati kävellä vessaan saakka. 

[/quote]

Okei, en ole ollut sektiossa, mutta kyllä tuo aika hämärältä kuulostaa siltikin. Ja ihan kamalan ikävältä kokemukselta....Noloa siinä on lähinnä se, miten sinua kohdeltiin. 

Vierailija
32/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vatsataudissa, oksentelin siis jatkuvalla syötöllä. Meillä oli töissä pakko käydä työpaikkalääkärillä jos halusi saada saikkupäivistä palkkaa.

Itselläni oli yli puolen tunnin matka työpaikkalääkäriin, eikä autoa käytössä. Ei siis muutakuin yleisillä sinne... Mennessäni lääkäriin oksentelin kokomatkan ojiin sappinestettä (en siis tosissaan mitään uskaltanut syödä tai juoda) mutta yleisessä pystyin olematta oksentamatta.

Lääkäristä pois lähtiessä oli pakko juoda sokeripitoista juomaa, diabeetikko kun olen ja meinas taju lähteä janosta ja verensokereista johtuen. Ja bussissa istuessani se iski...
Aivan hirveetä kun yritin pidätellä oksennusta mutta lopulta se vaan tuli voimalla. Tiiättekö kun käsi on suun edessä ja sieltä vaan roiskuu kaikista mahollisista väleistä nestettä. Vieressä istuva vaihto paikkaa, edessä istuva vaihto paikkaa.. Olin yltäpäätä oksennuksessa. Mietin useasti jäänkö seuraavalla ja odotan seuraavaa bussia vain koska mua nolotti, itketti ja oksetti, mutta päätin jäädä bussiin koska oli pakkasta ja olin yltäpäätä märkänä oksennuksesta.

Tämän jälkeen sanoinkin pomolle että ikinä ei saa mua enään menemään työpaikka lääkärille mahataudin iskiessä. Ihan sama vaikka tulisi varoitus tai mitä vaan, mikään ei korvaa sitä häpeää ja sitä oloa!!

Äkkiseltään on ainoa mikä tuli mieleen.

Vierailija
33/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä oli vasta vähän aikaa. Kävin kampaajalla ja tuolista ylös noustessa pieraisin.

Vierailija
34/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä taitaa olla ennätykset:

- Olen paskantanut housuun kauppakorkeakoulun luennolla. Kiitos laksatiivisia vaikutuksia omaavat xylitolikarkit!

- Olen sammunut koirapuistoon raflaillan jälkeen aamuyöstä, ja jostain hiton syystä riisunut housut siellä, ennen kuin käynyt penkille nukkumaan. Mukava herätä aamulla klo 10, koira juoksentelee siellä puistossa, ja itse on syksyisessä sateessa ilman housuja. Puiston ohi kulkee paljon ohikulkijoita.

- Lukemattomia noloja lauleskeluja ja yksinjammailuja. Tuon taipumukseni takia en enää koskaan kuuntele musaa kuulokkeista esim. töissä tai julkisissa liikennevälineissä. Muuten kuitenkin taas sorrun keskittyessäni musiikkiin hytkymään ja lauleskelemaan mukana, mikä on noloa. 

Vierailija
35/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:51"]

Olin vatsataudissa, oksentelin siis jatkuvalla syötöllä. Meillä oli töissä pakko käydä työpaikkalääkärillä jos halusi saada saikkupäivistä palkkaa.

Itselläni oli yli puolen tunnin matka työpaikkalääkäriin, eikä autoa käytössä. Ei siis muutakuin yleisillä sinne... Mennessäni lääkäriin oksentelin kokomatkan ojiin sappinestettä (en siis tosissaan mitään uskaltanut syödä tai juoda) mutta yleisessä pystyin olematta oksentamatta.

Lääkäristä pois lähtiessä oli pakko juoda sokeripitoista juomaa, diabeetikko kun olen ja meinas taju lähteä janosta ja verensokereista johtuen. Ja bussissa istuessani se iski...
Aivan hirveetä kun yritin pidätellä oksennusta mutta lopulta se vaan tuli voimalla. Tiiättekö kun käsi on suun edessä ja sieltä vaan roiskuu kaikista mahollisista väleistä nestettä. Vieressä istuva vaihto paikkaa, edessä istuva vaihto paikkaa.. Olin yltäpäätä oksennuksessa. Mietin useasti jäänkö seuraavalla ja odotan seuraavaa bussia vain koska mua nolotti, itketti ja oksetti, mutta päätin jäädä bussiin koska oli pakkasta ja olin yltäpäätä märkänä oksennuksesta.

Tämän jälkeen sanoinkin pomolle että ikinä ei saa mua enään menemään työpaikka lääkärille mahataudin iskiessä. Ihan sama vaikka tulisi varoitus tai mitä vaan, mikään ei korvaa sitä häpeää ja sitä oloa!!

[/quote]

Kuinka rahanahne täytyy olla, että tuollaisessa kunnossa raahaa itsensä väkisin sinne lääkäriin? Eikä tullut edes mieleen ottaa jotain pussia mukaan?

Vierailija
36/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:56"]

- Olen sammunut koirapuistoon raflaillan jälkeen aamuyöstä, ja jostain hiton syystä riisunut housut siellä, ennen kuin käynyt penkille nukkumaan. Mukava herätä aamulla klo 10, koira juoksentelee siellä puistossa, ja itse on syksyisessä sateessa ilman housuja. Puiston ohi kulkee paljon ohikulkijoita.

[/quote]

Olet kertonut tän ennenkin jossain ketjussa. Aina yhtä hauska! :D

Vierailija
37/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:59"]

Kuinka rahanahne täytyy olla, että tuollaisessa kunnossa raahaa itsensä väkisin sinne lääkäriin? Eikä tullut edes mieleen ottaa jotain pussia mukaan?

[/quote]

Ei välttämättä ole rahanahneudestakaan kyse, monella työpaikalla pomot ei muutenkaan oikein vaan tahdo hyväksyä lääkärintodistuksettomia sairaspäiviä, ja niistä saattaa jopa tulla huomautus tai varoitus.

Vierailija
38/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:51"]

[/quote]

[/quote]

Puhumattakaan kaikista niistä muista ihmisistä jotka tartutit tuon reissun takia.

Vierailija
39/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkillä meni vatsa kuralle ja paskat karkasi housuihin. Ei sitä nyt varsinaisesti kukaan todistanut, mutta vähän sai katsella että mistä kävlee, ettei vaan kukaan joudu kävelemään perässä tai jää tulen suuntaan.

Vierailija
40/143 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivedet menivät kaupan kassajonossa. Ne vain tulvivat! Olin yksin liikenteessä. Takanani oleva nainen hoksasi ennen minua että mitä tapahtui. Hän alkoi hössöttämään ja kyselemään että kenelle pitää soittaa. Siinä touhotuksessa hän jopa maksoi ostokseni! Ihana nainen, en tiedä tajusinko edes kiittää häntä. Kiitos jos luet tämän <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan