Törkeimmät oharit. (Huuto.net + muut kauppapaikat)
Mulle tapahtui jotain aivan käsittämätöntä!
Ostaja kysyi voiko hakea tuetteen ja sanoin sen käyvän. Hän sanoi hakevansa rahaa ja tulevansa sitten. Meni vartti ja hän ajoi pihaani kohti. Menin ulos ja näin hänen kääntävän auton silmieni edessä ja kaasuttavan pois. Yritin viittoa perään. Soitin, ei vastannut ja laitoin pari viestiä että paikka oli oikea ja olen pihalla. Ei vastausta.
Meni pari tuntia ja hän soitti ja sanoi muistaneensa että kotona jäi hellan levy päälle ja piti äkkiä mennä kotiin ja kauhea sauhu jo nousi. Käski minun tuoda tavaran läheiselle kioskille josta hänen lapsi sen noutaisi.
En vienyt!
Pari viikkoa sitten yksi nainen halusi ostaa leffoja ja pyysi postittaa, sanoin postittavani heti kun rahat on tilillä. Nainen väitti laittaneensa ne maksuun 30.10. Rahoja ei näy vieläkään tilillä ja nyt hän ei vastaa enää viesteihin.
Kuinka aikuiset naiset kehtaa!?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 16:54"]
Laita uusi viesti! Sano että olisiko jo maksu aika kun body(?) on vissiin ihan hyvässä käytössä ollut? PIINAA! :D Ja tietenkin vastaus tänne. :D
[/quote]
Joo bodyhan se oli, oisin voinut lukea vähän ylöspäin mutta laiska mkä laiska XD -edellinen
ehkä vähän ohi aiheen,mut mä varasin koiranpennun tai oikeastaan jo melkein aikuisen koiran.Tarkoitus oli hakea koira La aamuna parinsadan kilsan päästä.Tarvikkeet oli hankittu ja kaikki muutenkin sovittuna ja puhelimessa puhuttu paljon jne...Pe iltana tää nainen sitten laittoi tekstarin,että sori myikin koiran jollekin muulle...Olin NIIIIIN pettynyt ja vittuuntunut..Muutaman kuukauden päästä tää uusi omistaja jo myi koiraa eteenpäin ja vielä korkeammalla hinnalla...
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 17:07"]
ehkä vähän ohi aiheen,mut mä varasin koiranpennun tai oikeastaan jo melkein aikuisen koiran.Tarkoitus oli hakea koira La aamuna parinsadan kilsan päästä.Tarvikkeet oli hankittu ja kaikki muutenkin sovittuna ja puhelimessa puhuttu paljon jne...Pe iltana tää nainen sitten laittoi tekstarin,että sori myikin koiran jollekin muulle...Olin NIIIIIN pettynyt ja vittuuntunut..Muutaman kuukauden päästä tää uusi omistaja jo myi koiraa eteenpäin ja vielä korkeammalla hinnalla...
[/quote]
joku pentutehtailija kyseessä vai oliko ihan luotettava kasvattaja?
no en osaa sanoa oikein...oli paperillinen koira kuitenkin ja ei ollut mun mielestä mikään kasvattaja vaan myi ilmeisesti "elämänmuutoksen" yms takia.
Tuosta miekkosesta samat kokemukset.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 12:35"]
Laitoinpa huvikseni tuolle bodyhuijarille viestin, että onpas pitkä vuodelepo. Buahhahhaa. 23
[/quote]
Kerro mitä vastaa! ...JOS vastaa!
[/quote]
Vastasi "????" Sitten muistutin meidän kaupoista ja kooioin vanhan keskustelumme siihen. Ei vastannut enää, ylläri;)
[/quote]
Laita uusi viesti! Sano että olisiko jo maksu aika kun body(?) on vissiin ihan hyvässä käytössä ollut? PIINAA! :D Ja tietenkin vastaus tänne. :D