Mies innoissaan kannustaa lähtemään vanhempien luo viikoksi
Alkaa jo vähän epäilyttää moinen innokkuus. Varasi renkaittenvaihtoajankin jo tälle viikolle, että pääsen lähtemään mahdollisimman äkkiä.
Onkohan sillä toinen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Monet ihmiset tarvitsevat omaa aikaa. Mäkin olen sellainen. Välillä täytyy saada olla yksin.
Myönnän, että lähden oikein mielelläni. Onneksi etätyö loppui häneltä, jatkuva yhdessäolo kävi jo hermoille
ap
Useimmat tykkäävät omasta ajasta ja parisuhteessa tai perhe-elämässä omaa aikaa on kovin harvoin tajrolla.
Lähde vaan, mutta tule pari päivää etuajassa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap mahtaa olla rasittava olento.
Niin olen :'(
Vierailija kirjoitti:
Lähde vaan, mutta tule pari päivää etuajassa kotiin.
Niinpä. Vanhempansakin ovat onnellisia.
Jaahas, kyllä mulla olisi epäilystä vilungipelistä, jos ois mies, joka niin kannustaa kotoa poistumaan viikoksi. Onneksi ei ole miestä, niin ei tarvi miettiä semmoista.
Mikä järki olla parisuhteessa jos ei jaksa toisen seuraa ja haluaa ajaa nopeaa pois?
Jospa kannustat sitä miestäsi poistumaan viikoksi. Sano, että olisit tosi onnellinen, jos hän lähtisi, kun hän kerran renkaatkin vaihtoi, niin on ihan ansainnutkin irtioton.
Ei mikään ihme, tällä viikolla tulee A Plague Tale Requiem ja Gotham Knights, ensi viikolla uusi Call of Duty. Viikko olisi kyllä uskomatonta herkkua. Ainahan sitä voi haaveilla.
Voi kyllä minäkin kannustaisin, jos mies ottaisi vielä lapsetkin mukaan :) Sitten voisin rauhassa herätä aamuisin ja keitellä kahvit vain itselleni ja mennä töihin ja tulla kotiin oman aikataulun mukaan ja ostaa vain jotain einesruokaa ja karkkia ja olla vain itsekseni. Luksusta perheelliselle joskus.
Vierailija kirjoitti:
Jospa kannustat sitä miestäsi poistumaan viikoksi. Sano, että olisit tosi onnellinen, jos hän lähtisi, kun hän kerran renkaatkin vaihtoi, niin on ihan ansainnutkin irtioton.
Hällä vanhemmat kuolleet niin ei ole samalla tavalla paikkaa minne mennä
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki olla parisuhteessa jos ei jaksa toisen seuraa ja haluaa ajaa nopeaa pois?
Kun asutaan yhdessä, niin eiköhän kumpikin arvosta jos tulee mahdollisuus olla kotona yksinkin?
Sehän on miehellesi oikein loma kun kotidiktaattori lähtee vähäksi aikaa kotoo pois että pystyy oikeasti rentoutuun ilman että joku käskyttää ja nalkuttaa koko ajan tekemistä miehelle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voisin lähteä ilman muijaa viikoksi, tai jopa kahdeksi vaikkapa kanarialle.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan tarkoittaa tämän palstan logiikan mukaan että kotiin jäävä on heti pettämässä ja sillä on toinen suhde.
Vai koskeeko tuo vain miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan tarkoittaa tämän palstan logiikan mukaan että kotiin jäävä on heti pettämässä ja sillä on toinen suhde.
Vai koskeeko tuo vain miehiä?
Nainenhan ei voi pettää, koska mies on kuitenkin naisen tilanteeseen tavalla tai toisella ajanut :P
Ai että, kun lähtiskin mies edes viikonlopuksi jonnekin. Tai no ei siitä paljon apua ole, koska lapsia ei siltikään ottaisi mukaan.
Ei välttämättä. Monet ihmiset tarvitsevat omaa aikaa. Mäkin olen sellainen. Välillä täytyy saada olla yksin.